Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Paddo's worden niet 'volwassen'

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Paddo's worden niet 'volwassen'

Berichtdoor Lengey » ma feb 17, 2014 6:58 pm

Hallo allen,
Ik ben nu al anderhalve maand met een kweekset bezig. Staat op een warmtematje, uit het directe zonlicht met kranten ertussen (eerste setje verpestte ik namelijk door te hoge temperatuur). Halve liter water in de zak, en op een plek buiten direct zonlicht. De temperatuur is netjes op 22 graden.
De eerste flush was na een maand achter de rug, maar was maar zo'n 30 gram. Een zeer treurige opbrengst dus. Het waren ook allemaal kleine paddo's. Anderhalve week voor de oogst kwamen de eerste pins naar boven (dit duurde dus al wat langer dan de '10' dagen), en ze groeiden op het begin vrij snel tot de grootsten zo'n vijf centimeter groot waren. Hierna stopten de grootsten opeens vrijwel helemaal met groeien. De kleinsten groeiden nog wat maar stopten na een paar dagen ook. Na tien dagen oogstte ik ze maar, om te voorkomen dat ze gingen rotten. Op de foto is de situatie te zien vlak voor de eerste oogst.
20140203_164403.jpg
eerste flush


Zo zagen ze er vers geplukt uit:
20140205_181518.jpg
drogen eerste flush


Na het 12 uur soaken is nu een nieuwe flush ontstaan die weer uit veel kleine paddo's bestaat. Nu is mijn vraag: is dit een slecht setje of zijn m'n omgevingscondities niet voldoende? Ik heb geen verkeerde schimmels bespeurd en de set stinkt ook niet. Nu ziet de set er zo uit:
20140217_144616.jpg
tweede flush
Lengey
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma feb 17, 2014 6:24 pm

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron