No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:De vliesjes zijn allemaal losgekomen van de hoed, ik zou het nu oogsten.
Ahote schreef:Ivo schreef:De vliesjes zijn allemaal losgekomen van de hoed, ik zou het nu oogsten.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat de vliesjes losscheurden zodat de "kraag" weg is? Of is het toch beter om niet zo lang te wachten en gewoon nu te oogsten?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ahote schreef:Gisteren is de eerste paddo van de tweede vlucht uit de grond gekomen en toen ik er daarjuist naar keek blijkt dat die al wel wat gegroeid is maar nog altijd de enigste is. Moet ik mij zorgen maken of komt het vaker voor dat de paddo's pas laat uit te grond komen en niet tegelijkertijd?
Afca_Remy schreef:Kan je daar gewoon mee blijven doorgaan?
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten