Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Paddokweek: McKennai vs B+

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Paddokweek: McKennai vs B+

Berichtdoor FranX » za sep 19, 2015 6:41 am

Ik heb onlangs gelijktijdig bij dezelfde verkoper twee paddo growkits gekocht. Ik heb beide setjes op exact dezelfde wijze geprepareerd en naast elkaar in een tochtvrije ruimte gezet op een thermomatje.
Nu na een dag of 13 ziet de McKennai set er gezond en mooi uit maar bij de B+ is het witte mycelium grijs geworden en er is zelfs geen pinhead te zien.

In een poging om de B+ van een zekere ondergang te redden heb ik de kit nogmaals laten soaken. Of dat zal helpen moet de tijd uitwijzen. Inmiddels heb ik de leverancier op de hoogte gebracht en ik ben heel benieuwd naar wat zij gaan zeggen.

Enfin... hier een foto van gisteren:

http://i58.tinypic.com/s5utl4.jpg
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Paddokweek: McKennai vs B+

Berichtdoor Dynamix » ma sep 28, 2015 1:53 pm

Weet je al wat het probleem was? 13 dagen naar volledige groei is wel bijzonder snel overigens. Mijn McKennai-set is nu zo goed als klaar en dat heeft 20 dagen geduurd, waarvan 10 voordat ik de eerste pins zag.
He who conquers others is strong. He who conquers himself is mighty.
Avatar gebruiker
Dynamix
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 33
Geregistreerd: ma sep 14, 2015 8:48 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: Paddokweek: McKennai vs B+

Berichtdoor FranX » ma sep 28, 2015 2:51 pm

De B+ is het op dit moment aan het goed maken en ik heb de helft al kunnen oogsten.
De McKennai vormt nu voor de 2de flush pinheads. (Hoera)

Ik denk dat ik idd met die B+ te ongeduldig was :)
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner