J0rrit schreef:Wanneer moet je de paddos oogsten uit je kweekset? Dit is mij niet goed duidelijk.
J0rrit schreef:als ze geoogst zijn, is het goed om wc papier er nog bovenop te leggen of juist niet
J0rrit schreef:Is het een must om de paddo in kleine stukjes te verdelen of juist ook niet?
J0rrit schreef:Als ze droog zijn, is het een must ze in een gripzakje te bewaren of maakt dat niets uit?
J0rrit schreef:zit overal werkzame stof in? In zowel de steel als de hoed?
PoisonDrink schreef:J0rrit schreef:Is het een must om de paddo in kleine stukjes te verdelen of juist ook niet?
Volgens mij worden ze minder potent als je ze eerst in stukjes snijdt en dan pas laat drogen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Einstein schreef:Psilocine is instabiel en reageert met zuurstof uit de lucht, als je de paddo's in stukken snijdt maak je meer oppervlak waarop dat kan gebeuren. Of het een echt groot effect is betwijfel ik, maar het zou wel van invloed kunnen zijn.
Einstein schreef:Psilocine is instabiel en reageert met zuurstof uit de lucht, als je de paddo's in stukken snijdt maak je meer oppervlak waarop dat kan gebeuren. Of het een echt groot effect is betwijfel ik, maar het zou wel van invloed kunnen zijn.
J0rrit schreef:Ik ben aan het denken om strijkzakken te bestellen. Iemand ervaring hoe deze werken?
greets
J0rrit schreef:Hey, Inmiddels al een 3e flush zonder te soaken, what????
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten