Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
get-the-speed schreef:Ik moet helaas slecht nieuws mededelen.
Ik ben maandag thuis gekomen van defqon en mijn planten zijn verdwenen. Gelukkig zijn er mensen die hier iets van opgemerkt hebben en mij dit verteld. Hopelijk vind ik ze terug. De blueberries staan nog binnen op mijn vensterbank. Kan ik eigenlijk autoflowers gewoon op de vensterbank zetten en daar kweken wil het niet weer hebben dat ze gestolen worden
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef:Aah kut man
Hoop voor je dat de politie er iets mee doet!
Stelen is echt het laagste van het laagste, niet dat ze gewoon hun eigen planten kweken.
get-the-speed schreef:De personen die het gedaan hebben, heb ik notabene nog zaden gegeven zodat ze zelf ook een paar plantjes konden zetten. Dus het is gewoon triest
get-the-speed schreef:Naja kheb het die vrouw gewoon heel netjes uitgelegd dat ik gewoon voor de hobby 2 plantjes had staan in me kas. Dit doe ik al 4 jaar en steeds worden ze gejat en steeds door dezelfde namen. Ik kan nooit een dagje weg blijkbaar als ik ze heb staan.
Ik wist ook nog andere dingen die ze hebben gedaan de afgelopen tijd van vernielingen tot diefstal hier in de buurt dus de politie nam me wel serieus had ik het idee. Ze gaan er in iedergeval naar kijken lijkt me. Krijg me wietplanten er niet mee terug maar ze komen er misschien niet zo maar mee weg.
get-the-speed schreef:Volgend jaar ben ik op mezelf en word kweken denk ik heel erg lastig. Dus ik hoop dat me blueberry kweek gaat lukken. Alleen ik wil deze niet in kas zetten. Straks zijn ze weer weg wat zou ik als oplossing kunnen doen? Want achter je raam is het toch niet mogelijk of wel?
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten