drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
But build to destroy
You play with my world
Hertzblut schreef:.. zou ik hooguit 1 gram per persoon gebruiken om een spacecake te bakken. .
Sjarel schreef:Dan ga ik voor de zekerheid voor 0.3, want het is nogwel in de efteling ook, en wil niet riskeren dat we eruitgezet worden of ietsdergelijks. Bedankt!
Hendrikus schreef:Vraagje van een leek, op het gebied van spacecake.
Hoe werkt het nou als ik hasj in mijn spacecake wil stoppen, is het dan nog steeds verstandig om het op dezelfde manier te doen door het maken van ''wietboter'' !??
Arthur King schreef:Hendrikus schreef:Vraagje van een leek, op het gebied van spacecake.
Hoe werkt het nou als ik hasj in mijn spacecake wil stoppen, is het dan nog steeds verstandig om het op dezelfde manier te doen door het maken van ''wietboter'' !??
Ja, hasjboter maken.
fushizzle schreef:(bij de cofeeshop hier betaal je 12,50 voor 5gram gruis, voor een cake lijk mij dat wel genoeg?)
Miele schreef:Volgende keer zou ik zelf misschien iets meer doen, die 1gr in de spacecake was op zichzelf niet genoeg om echt knetterstoned te worden.
Pacman schreef:Ik heb zo'n 15 keer met wiet gekookt waarvan 2 keer via wietboter en 2 keer (chocolade)melk. Die laatst genoemde keren zijn alle 4 verreweg het minste gelukt.
HTID schreef:Wij deden er altijd 5 gram hasj per keer in, verdeeld over 4 mensen. Het nadeel is dan wel dat je niet meer van de bank af kan komen en de volgende dag knetterstoned op je werk zit
But build to destroy
You play with my world
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten