Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Einstein schreef:Of pluggen
Sublimo schreef:Dat wil ik je wel eens undercover zien doen in het openbaar.
Einstein schreef:Sublimo schreef:Dat wil ik je wel eens undercover zien doen in het openbaar.
Doe ik wel eens met sigaretten, wat mensen niet verwachten te zien, dat zien ze toch niet Hoop ik
DaFunkstarr schreef:Dude, onder welke steen heb jij geleefd?
En volgens mij ben ik het stadium van stiekem doen al gepasseerd.
Peptalk schreef:Zeker niet. In het openbaar softdrugs gebruiken is verboden.
ook het vervoeren van (zelfse kleine hoeveelheden) wiet of hasj valt niet binnen het gedoogbeleid.
Peptalk schreef:Zeker niet. In het openbaar softdrugs gebruiken is verboden.
ook het vervoeren van (zelfse kleine hoeveelheden) wiet of hasj valt niet binnen het gedoogbeleid.
Bloxnix schreef:Huh?
Dan straffen ze je toch niet?
Zelfs in België straffen ze je niet als je maar meerderjarig bent & niet het maximum overschrijdt.
Ze nemen het wel af.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Einstein schreef:Agenten gewoon laten meeblowen, zijn ze veel te stoned om boetes uit te schrijven
Hakvlees schreef:Verder is dit misschien handig voor als je in de auto zit te blowen en je niet wil dat iemand je met een snaak achter het stuur ziet, maar verder ruik je de wiet toch wel. En als je ver weg genoeg bent om de wiet niet meer te ruiken zie je ook niet echt het verschil tussen een joint of een sigaret als iemand het zit te roken.
Bloxnix schreef:Het is eigenlijk al een oud topic hoor.
Kockar schreef:Bloxnix schreef:Het is eigenlijk al een oud topic hoor.
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten