Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

van pillen poeder maken

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

van pillen poeder maken

Berichtdoor nielss » za okt 31, 2015 6:12 pm

Beste mensen,

Ik zat tedenken, is het mogelijk om pillen plat testampen en op een een of andere manier het bindmiddel eruit te halen? En kan je dit ook thuis doen?

Ik zou graag de mdma uit mijn XTC pillen willen snuiven of Ritalin.

Gtrz
Experimenteren is leuk.. Zo ben je ook ooit begonnen met de andere middelen van genot. Vroeger zei je wellicht dan je nooit ging blowen en zeker nooit harddrugs gaat gebruiken. Toen je met XTC begon zei je zeer waarschijnlijk verder dan dit ga ik echt niet… Als je vrienden nu met METH aankomen heroverweeg je het zelfs.
nielss
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 11:03 pm

Re: van pillen poeder maken

Berichtdoor snuifduif » za okt 31, 2015 6:20 pm

Dit kan, maar niet op een makkelijke manier. Je kan een zuur-base extractie uitvoeren waar je de mdma*hcl eerst naar vrije base brengt waarna het oplost in een apolair oplosmiddel en het vervolgens weer terug brengt naar mdma*hcl maar is een flink gedoe voor een leek.

Misschien een koud-water extractie zoals bij codeine? Is ook afhankelijk van het soort bindmiddel maar proberen kan geen kwaad.
Pillen verpoederen, klein beetje koud water erbij en dan zou de mdma eerder op lossen dan de bindmiddelen en dat water filteren in een vooraf natgemaakt filter en indampen

En wat Druks al zegt, je hebt er niet echt profijt van
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: van pillen poeder maken

Berichtdoor nielss » za okt 31, 2015 6:31 pm

Bedankt voor de snelle reacties!

Ik zal het een keer proberen en kijken of het de moeite waard is om het nog een keer tedoen.
Experimenteren is leuk.. Zo ben je ook ooit begonnen met de andere middelen van genot. Vroeger zei je wellicht dan je nooit ging blowen en zeker nooit harddrugs gaat gebruiken. Toen je met XTC begon zei je zeer waarschijnlijk verder dan dit ga ik echt niet… Als je vrienden nu met METH aankomen heroverweeg je het zelfs.
nielss
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 11:03 pm

Re: van pillen poeder maken

Berichtdoor snuifduif » za okt 31, 2015 6:33 pm

Gebruik niet teveel water, maar wel genoeg dat je fatsoenlijk het water kan afzuigen.
En de bindmiddel smurrie niet weg gooien, daar zit waarschijnlijk nog redelijk wat mdma in
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: van pillen poeder maken

Berichtdoor Adolf_Seeligmüller » zo nov 01, 2015 3:44 pm

Voor de extractie van methylfenidaat uit ritalin pillen is het belangrijke te weten welke andere stoffen er in de pil zitten.
Als je de ritalin van een dokter krijgt heb je ongetwijfeld ergens een briefje met informatie voor de gebruiker liggen (zo'n papiertje dat in elk doosje pillen zit). Als het goed is staat daar de precieze samenstelling per pil op.

Methylfenidaat is oplosbaar in alcohol (als ik me goed herinner). Zoek van de andere stoffen op of ze ook oplosbaar zijn in ethanol, als dat niet zo is heb je geluk: simpelweg pure alcohol kopen (maakt niet uit als het gedenat. is) pillen verpoederen, in de alcohol gooien, filteren, alcohol laten verdampen, wat overblijft is pure methylfenidaat.

Waarschuwinkje: pure methylfenidaat is potent dan je denkt, weeg het af als je dat kan en begin met minder dan je denkt.
''Aan het hoofd der bedwelmende middelen staat de morphine. Het groote gevaar om in het tot gewoonte maken van het gebruik van dit middel te vervallen, ligt in de lafheid van de tegenwoordige menschen.''
-Adolf Seeligmüller (1891)

''Coca is a far more potent and far less harmful stimulant than alcohol, and its widespread utilization is hindered at present only by its high cost.''
-Sigmund Freud (1884)
Avatar gebruiker
Adolf_Seeligmüller
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: di okt 27, 2015 4:44 pm

Re: van pillen poeder maken

Berichtdoor nielss » zo nov 01, 2015 4:04 pm

Nogmaals bedankt iedereen! Jullie hebben me echt geholpen :)!
Ik zal het opzoeken en proberen.

Grtz
Experimenteren is leuk.. Zo ben je ook ooit begonnen met de andere middelen van genot. Vroeger zei je wellicht dan je nooit ging blowen en zeker nooit harddrugs gaat gebruiken. Toen je met XTC begon zei je zeer waarschijnlijk verder dan dit ga ik echt niet… Als je vrienden nu met METH aankomen heroverweeg je het zelfs.
nielss
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: ma okt 19, 2015 11:03 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner