Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

1000ug?

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

1000ug?

Berichtdoor Levensgenieter » di mei 03, 2011 11:43 pm

Luitjes,

Heeft er iemand ervaring met 1000ug LSD? Zoja, hoe was het?

greetz, levensgenieter
remember how i found you there, alone in your electric chair, I told you dirty jokes until you smile.
Avatar gebruiker
Levensgenieter
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: wo maart 23, 2011 12:01 am

Re: 1000ug?

Berichtdoor DrippTone » wo mei 04, 2011 1:16 am

Ik zou zeggen, kijk eens op Erowid of andere sites. Er staan wel een aantal ervaringen ergens op internet.
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_LSD.shtml

Denk niet dat iemand hier die ervaring heeft.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: 1000ug?

Berichtdoor Salientje » wo mei 04, 2011 6:50 am

het genieten zal je snel vergaan ...

neem eerst maar is 5 druppeltjes rectaal en ga dan maar huilen dan het teveel was ...
the gate to heaven is behind this secret door ....
if you can see the door you are blessed, if you can´t see the door

U ARE DOOMED !!
Avatar gebruiker
Salientje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 207
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:21 am
Woonplaats: Gevangenis Dendermonde Belgie

Re: 1000ug?

Berichtdoor megatrippie » wo mei 04, 2011 7:50 am

Vorig jaar nog ruim 800
Ik heb niet het idee dat meer me ook echt meer gaat brengen dus ik zal niet hoger gaan doseren.
Althans...als ik een keer de kans maak een thumprint te nemen zal ik dat zeker wel doen.

edit..:
25tolife heeft meerdere reports geplaats waarin hij ruim over de 1000 ging
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: 1000ug?

Berichtdoor 25tolife » za mei 07, 2011 2:10 am

megatrippie schreef:Vorig jaar nog ruim 800
Ik heb niet het idee dat meer me ook echt meer gaat brengen dus ik zal niet hoger gaan doseren.
Althans...als ik een keer de kans maak een thumprint te nemen zal ik dat zeker wel doen.

edit..:
25tolife heeft meerdere reports geplaats waarin hij ruim over de 1000 ging


Ja alleen het echte report goed uitgelegd en wel komt nog is op dit moment bezig, Heb er een tijd en wat ervaringen voor nodig gehad om het te maken/oppoetsen een nieuw report komt snel nu.. Denk niet dat het leuk is altijd..
Peace!
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: 1000ug?

Berichtdoor Sublimo » do mei 12, 2011 8:38 pm

Wil ik nog steeds eens doen ! :woeh:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 1000ug?

Berichtdoor herejezus » do mei 12, 2011 9:13 pm

zonder tolerantie gaat dit wel errruggg ver !!
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: 1000ug?

Berichtdoor Sublimo » do mei 12, 2011 9:17 pm

herejezus schreef:zonder tolerantie gaat dit wel errruggg ver !!


Met tolerantie is het weggegooid geld, pak dan minder he. :P
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 1000ug?

Berichtdoor 25tolife » vr mei 13, 2011 12:58 am

Sublimo schreef:
herejezus schreef:zonder tolerantie gaat dit wel errruggg ver !!


Met tolerantie is het weggegooid geld, pak dan minder he. :P


Amen :P

@herejezus Inderdaad gaat ook erg hard vorige keer smolt ik weg een kort iets bijvoorbeeld:

Genoeg genomen dat je niet eens meer normaal kan eten? Dat je vergeet hoe je heet, een uur kan kijken naar een tv die verdwijnt in de muur, hoe de tafels smelten tot het een miniatuur tafel lijkt, waarna jezelf ook ineens metamorfose ondergaat? Je de wereld als een kleine knikker ziet, en je mind ineens openklapt, en je in een donker gebied zit en daar teveel ziet, alsof je in je eigen space shuttle zit, soort big bang explosion "unreal like" but to real to touch :love:

Report moet nog komen verder van hierboven maar is een stukje eruit alvast.
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: 1000ug?

Berichtdoor Claviceps » vr mei 13, 2011 12:43 pm

25tolife schreef:
Sublimo schreef:
herejezus schreef:zonder tolerantie gaat dit wel errruggg ver !!


Met tolerantie is het weggegooid geld, pak dan minder he. :P


Amen :P

@herejezus Inderdaad gaat ook erg hard vorige keer smolt ik weg een kort iets bijvoorbeeld:

Genoeg genomen dat je niet eens meer normaal kan eten? Dat je vergeet hoe je heet, een uur kan kijken naar een tv die verdwijnt in de muur, hoe de tafels smelten tot het een miniatuur tafel lijkt, waarna jezelf ook ineens metamorfose ondergaat? Je de wereld als een kleine knikker ziet, en je mind ineens openklapt, en je in een donker gebied zit en daar teveel ziet, alsof je in je eigen space shuttle zit, soort big bang explosion "unreal like" but to real to touch :love:

Report moet nog komen verder van hierboven maar is een stukje eruit alvast.

Klinkt als een leuke trip! Hopelijk ga ik dat ook nog een keer ervaren :)
Had je blotters genomen of was het vloeibaar?
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: 1000ug?

Berichtdoor Arthur King » vr mei 13, 2011 12:46 pm

segfault schreef:Klinkt als een leuke trip! Hopelijk ga ik dat ook nog een keer ervaren :)
Had je blotters genomen of was het vloeibaar?

Ik kan me niet voorstellen dat het juiste woord 'leuk' is.
Het lijkt me onvoorstelbaar intens, ik denk niet dat ik ooit zo ver zal gaan. Maar zeg nooit nooit.
Separate the idols and commit your deadly sin.
Avatar gebruiker
Arthur King
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 516
Geregistreerd: di maart 08, 2011 7:55 pm

Re: 1000ug?

Berichtdoor Dreuge » vr mei 13, 2011 12:47 pm

Arthur King schreef:
segfault schreef:Klinkt als een leuke trip! Hopelijk ga ik dat ook nog een keer ervaren :)
Had je blotters genomen of was het vloeibaar?

Ik kan me niet voorstellen dat het juiste woord 'leuk' is.
Het lijkt me onvoorstelbaar intens, ik denk niet dat ik ooit zo ver zal gaan. Maar zeg nooit nooit.


Leuk, doen we ff!
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 1000ug?

Berichtdoor Sublimo » vr mei 13, 2011 12:58 pm

Arthur King schreef:Ik kan me niet voorstellen dat het juiste woord 'leuk' is.
Het lijkt me onvoorstelbaar intens, ik denk niet dat ik ooit zo ver zal gaan. Maar zeg nooit nooit.


Sommige mensen kunnen dat wel als "leuk" ervaren. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 1000ug?

Berichtdoor Arthur King » vr mei 13, 2011 1:19 pm

Sublimo schreef:
Arthur King schreef:Ik kan me niet voorstellen dat het juiste woord 'leuk' is.
Het lijkt me onvoorstelbaar intens, ik denk niet dat ik ooit zo ver zal gaan. Maar zeg nooit nooit.


Sommige mensen kunnen dat wel als "leuk" ervaren. :)

Het lijkt me dat je dan zo ver weg ben, dat je het alleen maar kan ervaren, niet een label erop plakken.
Achteraf zou je het misschien wel als leuk kunnen zien. :p
Separate the idols and commit your deadly sin.
Avatar gebruiker
Arthur King
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 516
Geregistreerd: di maart 08, 2011 7:55 pm

Re: 1000ug?

Berichtdoor Sublimo » vr mei 13, 2011 1:21 pm

Arthur King schreef:
Sublimo schreef:
Arthur King schreef:Ik kan me niet voorstellen dat het juiste woord 'leuk' is.
Het lijkt me onvoorstelbaar intens, ik denk niet dat ik ooit zo ver zal gaan. Maar zeg nooit nooit.


Sommige mensen kunnen dat wel als "leuk" ervaren. :)

Het lijkt me dat je dan zo ver weg ben, dat je het alleen maar kan ervaren, niet een label erop plakken.
Achteraf zou je het misschien wel als leuk kunnen zien. :p


Haha, ja oke, op het moment zelf zal dat niet lukken. :grin:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: 1000ug?

Berichtdoor °Thomas° » vr mei 13, 2011 8:49 pm

zeer benieuwd naar dit volledige report!
ooit wil ik ook wel eens zo'n dosis behalen, maar dan moet ik nog wel wat meer jaartjes tripervaring op doen denk ik :grin:

denk zelf dat ik er nooit volledig voor open zal staan.
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: 1000ug?

Berichtdoor 25tolife » vr mei 13, 2011 11:51 pm

°Thomas° schreef:zeer benieuwd naar dit volledige report!
ooit wil ik ook wel eens zo'n dosis behalen, maar dan moet ik nog wel wat meer jaartjes tripervaring op doen denk ik :grin:

denk zelf dat ik er nooit volledig voor open zal staan.


Report komt denk ik morgen ergens, maar is niet makkelijk een soort galaxy of iets zwaars te beleven, of te omschrijven wat ik beleefde/dacht, in talen die er nog niet zijn. Denk persoonlijk dat het wel stukje meer was dan 1mg maar goed niet te zeggen kan helaas niet proeven hoeveel mics het het is ;) . Maar het was minstens 1mg (yes I'm very sure of that :love: ). Inderdaad wat jaartjes ervaring erbij en wie weet gebeurt/wil/neem je het ook eens dan, of heb je er juist totaal geen zin meer in misschien dan, kan even goed :)

Had je blotters genomen of was het vloeibaar?


Euhm beide toen die tijd/keer eigenlijk :ugeek:
Dacht eerst even dat me mind kapot ging maar ging juist prachtig mooi, wat ik niet gelijk op het moment zelf omschreef/beleefde, ervoer het alleen zoals eerder gezegd werd, wat ik met muziek en bepaalde dingen wel kon sturen naar de fijne kant, of juist de slechte kant(waarom ik dat zou doen? omdat daar ook veel moois in zit :love: of men het nou gelooft of niet, en raad het ook niet aan verder :) )
Ben er in ieder geval erg helder en alert uitgekomen toen!
Peace!
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: 1000ug?

Berichtdoor Intoxication » zo mei 15, 2011 8:56 am

da is wel overdreve da je da ebt meegemaakt!!!
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: 1000ug?

Berichtdoor 25tolife » di mei 17, 2011 12:08 am

Intoxication schreef:da is wel overdreve da je da ebt meegemaakt!!!

Die dingen gebeuren blijkbaar als je (te)veel neemt ;)

Excuus dat het report er nog niet is btw, maar wil het onbegrijpelijke in woorden (om)zetten goed/beter/zo goed ik het kan dit keer, nog paar dagen max denk ik.
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: 1000ug?

Berichtdoor 25tolife » za mei 21, 2011 10:53 pm

°Thomas° schreef:zeer benieuwd naar dit volledige report!
ooit wil ik ook wel eens zo'n dosis behalen, maar dan moet ik nog wel wat meer jaartjes tripervaring op doen denk ik :grin:

denk zelf dat ik er nooit volledig voor open zal staan.


Heb me best gedaan het onmogelijke in verhaal vorm te brengen! Zelfde geld voor de pics erbij wou de split seconde vastpakken :love:
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: 1000ug?

Berichtdoor Tripper » do jun 16, 2011 1:22 pm

Waar is dat report dan?
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: 1000ug?

Berichtdoor 25tolife » za jun 18, 2011 4:44 am

Tripper schreef:Waar is dat report dan?


viewtopic.php?f=4&t=2177
Deze is/was het aangevuld en wel.
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: 1000ug?

Berichtdoor brombeer001 » za jul 16, 2011 2:39 am

been there en net als salientje zegt geen prettig ervaring.

effecten voor mij: ogen dicht ogen open geen verschil, continue gekke geluiden maken, nagels in de muur zetten, relativeren wat is dat?, alles onder kotsen (na weken van vasten), schreeuwen huilen stompen haar er uit trekken, met men kop tegen de muur bonken, alle remmen los in mijn broek(moest iets doen wist niet wat ik eigenlijk moest doen en toen maar gewoon gedaan), en dit alles in continue angst en paniek, geen kracht om het te axepteren of er tegen te vecht de paniek nam gewoon de overhand. prikkels die niet zijn af te sluiten de hele wereld stort op je neer elk geluid wordt apart ontvangen. Oftewel puure hell!!!! Ik heb toch echt wel wat ervaring met trippe en ben ook wel een paar keer bad gegaan op lagere dossisen maar hierna voelde ik me dan altijd de koning en voelde ik me goed want ik had iets over wonnen. maar dit was anders als er niemand was geweest had ik dit hier nu niet getypt.. en had ik mezelf van kant gemaakt waarschijnlijk
. ook daar na geen gevoel van euforie maar meer een gevoel van leegte net of ik iets kwijt was. Heb me daarna ook nog maanden depresief gevoeld leek wel of ik me ziel had verkocht aan de duivel. Gelukkig is het weer helemaal goed gekomen maar het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik weer bij mezelf dacht hey brombeer zo ken ik je weer. ook daarna 1 jaar geen acid meer genomen en weer heel rustig een kwartje genomen net of het mijn eerste keer weer was...

1000ug trips zijn echt een no go!!! en die gasten die er met bloeme geur en manen schijn oververtellen zijn in mijn optiek niet te vertrouwen of hun drugs is niet te vertrouwen!

750 is voor mij de max daar haal ik nog ultiem genot uit ik ken mensen die 800 doen maar ook hun zeggen alles wat daarboven zit is een death zone. En moet je nooit aan beginnen maar goed zelf weten!!!

nouja en als je dan zo nodig bad wil gaan voor die euforie die daarna komt neem gewoon tot max 800 en wacht tot de acid je kiest tot uitverkorene thats the way to go!!!

gr brombeer

ps. ik ken trouwens mensen die verslaafd zijn geraakt aan het gevoel wat je krijgt na een bad trip als ze niet bent zijn gegaan tijdens het trippen dan zijn ze van mening dat ze geen voldoening hebben kunnen halen uit hun trip..
Een trippie is maar voor even maar de ervaring is voor de rest van je leven!
Avatar gebruiker
brombeer001
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr jul 15, 2011 3:01 pm

Re: 1000ug?

Berichtdoor brombeer001 » za jul 16, 2011 2:51 am

25tolife schreef:
Tripper schreef:Waar is dat report dan?


http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=4&t=2177
Deze is/was het aangevuld en wel.



25tolife jij hebt zo te horen wel goeie ervaringen mee gehad boven de 1000 mics?
Zeer veel respect voor jou!! Je bent de eerste waarvan ik hoor die er ook wel is een goeie ervaring mee heeft gehad :love:

het effect wat jij trouwens beschrijft in je rapport ervaar ik meestal op 750ug ook (lucky me):love:
Een trippie is maar voor even maar de ervaring is voor de rest van je leven!
Avatar gebruiker
brombeer001
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr jul 15, 2011 3:01 pm

Re: 1000ug?

Berichtdoor 25tolife » za jul 16, 2011 5:18 am

Zeker fijne ervaringen mee ja :) Niet alleen maar bloemen en maneschijn maar erg bijzonder te mogen ervaren vind ik. Nog nooit spijt van gehad, heb geluk mischien ermee om het zo te noemen :love:
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: 1000ug?

Berichtdoor brombeer001 » za jul 16, 2011 2:35 pm

25tolife schreef:Zeker fijne ervaringen mee ja :) Niet alleen maar bloemen en maneschijn maar erg bijzonder te mogen ervaren vind ik. Nog nooit spijt van gehad, heb geluk mischien ermee om het zo te noemen :love:


Heb jij dat ook met hogere dosissen dat je soms de verlichtende bent en soms de brute kracht?
Ik heb met beide eigenlijk altijd wel een voldaan gevoel alleen de brute kracht is nooit zo goed voor het interieur alles moet KAPOT..
Een trippie is maar voor even maar de ervaring is voor de rest van je leven!
Avatar gebruiker
brombeer001
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr jul 15, 2011 3:01 pm

Re: 1000ug?

Berichtdoor 25tolife » zo jul 17, 2011 6:44 am

brombeer001 schreef:
25tolife schreef:Zeker fijne ervaringen mee ja :) Niet alleen maar bloemen en maneschijn maar erg bijzonder te mogen ervaren vind ik. Nog nooit spijt van gehad, heb geluk mischien ermee om het zo te noemen :love:


Heb jij dat ook met hogere dosissen dat je soms de verlichtende bent en soms de brute kracht?
Ik heb met beide eigenlijk altijd wel een voldaan gevoel alleen de brute kracht is nooit zo goed voor het interieur alles moet KAPOT..


Nog nooit gehad gelukkig aangezien ik vaak binnen ben dan, tenzij het weer beter word. Voelde me eerder overvrolijk en mooie inzichten/closed eye visuals bij 1mg of meer. Genereer terplekke de meest vreemdste muziek video's om het zo te noemen soms(als ik wil) met ogen dicht, en zoiezo op verre reis dan :)
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner