Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

2 vragen over LSD

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

2 vragen over LSD

Berichtdoor derocker » zo aug 10, 2014 10:17 am

Heb vandaag LSD gekocht. Lang over getwijfeld maar toch besloten om het te doen. Nu zit ik met twee vragen.

1: ik heb het vandaag gekocht. Maar eigenlijk zou ik het pas binnen een maandje of twee willen doen. Maar nu bedacht ik me net, misschien neemt de werking wel sterk af hierdoor ? Kan dit, of mag het gerust een tijdje bijgehouden worden ?

2 : naar wat ik er vroeger over gehoord heb, is LSD toch wel één van de meest heftige drugs. De kerel van wie ik het gekocht heb was op dat moment zelf onder invloed van LSD, en hij zei tegen mij dat het een verkeerd vooroordeel is dat LSD zo sterk is. Het duurt heel lang, maar als je een normale dosis neemt is het eigenlijk niet zo extreem en niet veel sterker dan bijvoorbeeld paddo's. Wat is jullie mening hierover ?
derocker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 68
Geregistreerd: zo aug 18, 2013 4:47 pm

Re: 2 vragen over LSD

Berichtdoor supermario » zo aug 10, 2014 11:50 am

1. Leg de zegeltjes in een zilverpapiertje, het goed platdrukken en vervolgens in een luchtdicht gripzakje steken en dan in een donkere koele plaats waar er nauwelijks temperatuursverschillen zijn.

2. Ik heb 3 weken geleden voor het eerst LSD gedaan (getest op 160 ug) en moet zeggen dat het minder sterk was dan ik had gedacht. Voordien had ik alleen maar ervaring met truffels. Ik vond truffels duisterder en minder hanteerbaar dan LSD. Met LSD voelde ik me vrolijk, opgewekt, het 'net uitgeslapen'-gevoel.
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: 2 vragen over LSD

Berichtdoor derocker » ma aug 11, 2014 12:50 am

Klinkt positief ! Daar had ik op gehoopt ! Hoe had je dit gedoseert ? Meteen alles in één keer ? Ik dacht om met een kwartje van de zegel (180 ug) te beginnen.

De zegel heeft nu intussen wel een goeie 40 uur al gewoon in een zakje gestoken in een vrij warme ruimte. Heb ik hierdoor de LSD al sterk in werking doen minderen, of is dat zo erg niet ? Heb het zonet in een zilverpapiertje gestoken.
derocker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 68
Geregistreerd: zo aug 18, 2013 4:47 pm

Re: 2 vragen over LSD

Berichtdoor Perry » ma aug 11, 2014 3:28 am

Niet met een lage dosis beginnen en dan bijpakken, bij vrijwel alle psychedelica zorgt bijpakken voor nauwelijks versterking van de werking, maar vooral voor een verlenging van de trip.

Ik denk dat je al best wat LSD verloren bent, zeker als de zegel in zonlicht lag, maar zeker weten kan ik dat natuurlijk niet
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: 2 vragen over LSD

Berichtdoor supermario » ma aug 11, 2014 9:36 am

Ik had het hele zegeltje in één keer genomen. Ik had ook op dit forum gelezen dat bijpakken de trip niet gaat versterken maar eerder verlengen.

Wat betreft jouw zegeltje, zolang het niet rechtstreeks in het zonlicht heeft gelegen, zal het nog wel bruikbaar zijn. Wellicht is het in sterkte wat afgenomen. Ik zou zeggen: probeer het!
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: 2 vragen over LSD

Berichtdoor Einstein » ma aug 11, 2014 10:31 am

JongGeleerd schreef:Ik denk dat je al best wat LSD verloren bent, zeker als de zegel in zonlicht lag, maar zeker weten kan ik dat natuurlijk niet

Alleen als je het gezellig een tijdje in de zon hebt laten bakken zal je acid misschien minder sterk geworden zijn. Ik denk niet dat dat normaal gesproken zo'n vaart loopt.

Het is een misverstand dat LSD één van de heftigste beschikbare drugs zou zijn, misschien veroorzaakt doordat de werkzame dosis zo laag ligt, in de orde van tientallen tot honderden microgrammen, zo'n 100 keer minder dan voor de werkzame stof in paddo's en 1000 keer minder dan voor MDMA. Een normale dosis LSD levert echter geen duidelijk intenser effect op dan een normale dosis paddo's, hoewel het effect wel kwalitatief anders is.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 2 vragen over LSD

Berichtdoor FRESH » ma aug 11, 2014 12:52 pm

LSD wordt sterk afgebroken door warmte en UV-licht. Dus zorg dat het daar gewoon niet mee in aanraking komt. Veel temperatuursverschillen (bijv. in je auto laten liggen) zijn ook killing!

Ik bewaar het zelf gewoon in de kast, in een groot telefoonboek (pagina 777), in aluminiumfolie, stevig dichtdrukken en vervolgens in een gripzakje. Gaat prima en als je relatief verse zegels hebt kun je dit best een jaar bewaren, maar echt veel langer niet is mijn ervaring.
FRESH
Offline
 


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner