Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Ryan1 » ma jun 25, 2012 4:49 am

ik heb lsd gebruikt vandaag
en ik bedoel kkk veel gek

en ik stond gewoon op dag des oordeels

hahaha !!

OMG

O M G

ben net terug op aarde na 2000 jaar
en ik ga het nooit meer doen lol
ik heb het 4 x gezegd
dat ik het nooit meer zou doen

maar ik kap er egt mee
heb het er helemaal meegehad

heb net 14 zegels
en 6 pillen door de wc heen gespoeld
Ryan1
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 96
Geregistreerd: zo apr 22, 2012 2:35 am

Re: 25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Stefaan » ma jun 25, 2012 4:57 am

Ik geef je tips om niet meer, of minder te gebruiken en nu gebruik je toch weer teveel. Wees eerlijk tegen jezelf. Ga je wel echt stoppen? Je bent zelfdestructief bezig, realiseer je dat goed.

Wil je echt stoppen? Breek alle banden met dealers en mensen die je kunnen leveren. Ga niet meer met ze om, verwijder ze van fb/msn, delete hun nummers.

Succes.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Davinci » ma jun 25, 2012 11:07 am

Zoals je nu doorgaat is het meer een kwestie van tijd voor je geen badtrip, maar een echte helltrip gaat meemaken. PTSS (post traumatisch stress syndroom) is het minste van je zorgen dan. Drugs geven je de illusie van de waarheid te vinden, alleen nuchter besef je wat voor een mist ze veroorzaken.
Je eigen ziel verkrachten met lsd is onomkeerbaar, zelfs de duivel wil hem dan niet meer kopen.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Dreuge » di jun 26, 2012 12:19 pm

good busy
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor -ArKady. » di jun 26, 2012 12:45 pm

ik hoop dat je, je er dit keer aan kunt houden. succes!
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: 25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Tripper » di jun 26, 2012 1:56 pm

DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Thieutje » za jun 30, 2012 2:52 pm

Davinci schreef:Je eigen ziel verkrachten met lsd is onomkeerbaar, zelfs de duivel wil hem dan niet meer kopen.


Wat bedoel je hiermee? Klinkt heel filosofisch maar had graag wat bredere diepte gehad in wat je bedoeld? Heb zelf ervaring met paddo's en truffels maar nog nooit geen LSD gedaan, mijn eerste buddha ligt hier bij me tot het goeie moment eraan komt dat ik me goed voel het te proberen, maar deze statement van je maakt me erg nieuwsgierig waar je op aanstuurt.
It's not a question of learning much... On the contrary.
It's a question of unlearning much. - Osho
Avatar gebruiker
Thieutje
Newbie
Offline
 
Posts: 15
Geregistreerd: vr maart 30, 2012 3:15 am

Re: 25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Lµs. D » za jun 30, 2012 3:01 pm

Homo. Zielen bestaan niet.
Lµs. D
Offline
 

Re: 25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Davinci » zo jul 01, 2012 10:00 am

Thieutje schreef:Wat bedoel je hiermee? Klinkt heel filosofisch maar had graag wat bredere diepte gehad in wat je bedoeld? Heb zelf ervaring met paddo's en truffels maar nog nooit geen LSD gedaan, mijn eerste buddha ligt hier bij me tot het goeie moment eraan komt dat ik me goed voel het te proberen, maar deze statement van je maakt me erg nieuwsgierig waar je op aanstuurt.


Het was eerder een omschrijving voor het niveau waarop je jezelf kan verneuken.
Lsd is op lage dosis zelfs ietsje vriendelijker dan paddo's en truffels, maar een echte bad trip duurt veel langer door de duur. Wat je in die tijd kan kapot maken aan jezelf, dragen sommigen voor derest van hun leven met zich mee.
Zolang je je dosissen beperkt houdt, set/setting respecteert moet je je daarin wel niet teveel zorgen maken...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: 25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Rups » za aug 11, 2012 10:52 pm

Davinci schreef:
Thieutje schreef:Wat bedoel je hiermee? Klinkt heel filosofisch maar had graag wat bredere diepte gehad in wat je bedoeld? Heb zelf ervaring met paddo's en truffels maar nog nooit geen LSD gedaan, mijn eerste buddha ligt hier bij me tot het goeie moment eraan komt dat ik me goed voel het te proberen, maar deze statement van je maakt me erg nieuwsgierig waar je op aanstuurt.


Het was eerder een omschrijving voor het niveau waarop je jezelf kan verneuken.
Lsd is op lage dosis zelfs ietsje vriendelijker dan paddo's en truffels, maar een echte bad trip duurt veel langer door de duur. Wat je in die tijd kan kapot maken aan jezelf, dragen sommigen voor derest van hun leven met zich mee.
Zolang je je dosissen beperkt houdt, set/setting respecteert moet je je daarin wel niet teveel zorgen maken...



Amen.
Lsd kan je een prachtige ervaring opleveren om nooit meer van je leven te vergeten maar het kan je ook naar de kanker helpen op de naarste manieren.
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia

Re: 25-6-12 NO MORE LSD !!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichtdoor Rups » za aug 11, 2012 10:54 pm

Mocht je trouwens ooit nog een keer van plan zijn om 14 zegels door de plee te spoelen.. mijn tong bied zich dankbaar aan om ze daar op te plakken :lol:
Did : Speed, MDMA, DMT, 2C-B, 2C-E, LSD, GHB, GBL, alcohol, nicotine, hasj, wiet, ketamine, meta, XTC, meth, lachgas, ritalin, poppers, truffels, salvia, fentanyl, cocaine, B3, tramadol

I rest in the comfort of knowing my soul is eternal and my consciousness endless.


Avatar gebruiker
Rups
Acid head
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:39 pm
Woonplaats: Eutopia


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron