Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Safe n Sound » ma apr 08, 2013 12:58 pm

Het Belgian Early Warning System on Drugs (BEWSD) heeft een mededeling ontvangen over de opsporing van 25I-NBOMe aanwezig in vloeipapier in Oostenrijk (zie foto). Deze kartonnetjes werden verkocht als LSD, maar na analyse bleek het 25I-NBOMe te bevatten. 25I-NBOMe werd al geassocieerd met een reeks van 7 intoxicaties in het Verenigd Koninkrijk in januari 2013.

In het licht van een recente inbeslagname van een substantiële hoeveelheid 25I-NBOMe in België, kan het niet worden uitgesloten dat 25I-NBOMe ook circuleert op straat in België. Sinds deze Hofmann-kartonnetjes (zie foto) zijn opgedoken in verschillende, andere landen in Europa, kan het ook niet worden uitgesloten dat deze kartonnetjes ook worden verkocht in België.

25I-NBOMe is een specifieke serotonine 5-HT2A agonist, en wordt gebruikt als een psychedelische stof, net als LSD. De toxiciteit van 25I-NBOMe is echter veel sterker dan die van LSD. Intoxicaties met 25I-NBOMe worden gekenmerkt door hartkloppingen, hypertensie (hoge bloeddruk), opwinding (nerveusiteit), agressie, visuele and auditieve hallucinaties, en epileptische aanvallen. Ook ernstige vaatvernauwing werd waargenomen bij gevallen van overdosis. De behandeling is hoofdzakelijk symptomatisch; antipsychotica kan worden voorgeschreven om mentale intoxicatie-symptomen te behandelen.

Mogen we jullie vragen om waakzaam te blijven tegenover de aanwezigheid van 25I-NBOMe op de Belgische drugsmarkt, en om ons te contacteren wanneer je meer informatie of vragen hebt. Wanneer je merkt dat een vriend deze zogezegde LSD-trip toch heeft ingenomen en intoxicatie-symptomen (zoals hierboven beschreven) begint waar te nemen, twijfel dat niet om de 112 te bellen. Het kan veel erger voorkomen!

http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/t ... trips.aspx
Safe n Sound
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 48
Geregistreerd: di maart 01, 2011 11:32 am

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Azy » ma apr 08, 2013 1:14 pm

Bedankt voor dit eens aan te halen op het forum, want deze kans is inderdaad bestaanbaar. Binnen België ben ik het nog niet tegengekomen, maar op een internationaal festival (portugal) heb ik al wel vrienden gehad die DOB of DOI hebben gehad terwijl ze LSD hadden verwacht. Van kennissen in de verenigde staten hoor ik ook dat ze daar tegenwoordig vaker foute blotters dan juiste tegenkomen.

Omdat er ook nog psychoactieve blotters (legaal) op het internet te bestellen zijn hoeft zoiets dus niet landelijk gebonden te zijn. Zoek dus altijd een betrouwbare bron, en laat je zegels testen, dit kan gratis en anoniem, en kost je maar 1 zegel.

in NL: http://www.drugs-test.nl/
in BE: http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?article63
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Ketalar » ma apr 08, 2013 3:53 pm

Kut, heb 10 hoffman zegels gekocht. Wel al 3 weken geleden. Zou graag testen, maarja hé, Belgie..
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Safe n Sound » ma apr 08, 2013 4:06 pm

Safe n Sound
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 48
Geregistreerd: di maart 01, 2011 11:32 am

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Einstein » di apr 09, 2013 12:04 am

Sticky!
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor gachiBASS » vr apr 12, 2013 10:30 am

Heb deze bij een vendor zien staan.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Dryad » wo mei 01, 2013 9:01 pm

Ouch, dacht eerst dat ik andere zegels had. Even erbij gepakt en blijkt een hofmann met deze print te zijn. Nog nooit LSD gebruikt en dit maakt me een beetje bang.

Vrienden van mij hebben van hetzelfde vel ook deze zegels gebruikt, kan ik ervan uit gaan dat het dan veilig is? Testen is helaas geen optie, heb maar 1 zegel.
Oh you, laddergoat, you so random
Avatar gebruiker
Dryad
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 88
Geregistreerd: wo mei 30, 2012 4:04 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Einstein » wo mei 01, 2013 9:27 pm

Als je geen ervaring hebt met zowel LSD als 25I-NBOMe kan het zijn dat je niet eens merkt dat je de verkeerde stof hebt. In hogere dosis is het verschil wel duidelijk - de bijwerkingen van 25I-NBOMe kunnen dan behoorlijk onfris worden.
Nu zijn er van die NBOMe'tjes hoog gedoseerde zegels op de markt, dus ik zou er wel mee oppassen. Fysiek gevaar zul je waarschijnlijk pas lopen als je meer zegels tegelijk zou nemen, maar de trip kan wel behoorlijk heftig worden, mocht je 25I-NBOMe hebben.
Weet je van je vrienden of het sterke zegels zijn (en hebben ze genoeg ervaring om daar wat over te zeggen)?
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Dryad » wo mei 01, 2013 9:49 pm

Volgens hem was de trip goed te hendelen, hij was niet zwaar afwezig maar gewoon licht aan het trippen. Hij heeft het van een jongen waar ik 1x mee naar een feestje ben geweest en die vonden het allemaal wel heel fijn. Hij zei dat zijn supplier de zegels wel had laten testen met een uitslag van rond de 110ug. Nu vind ik dit speculeren en ga ik niet op praatjes af maar m'n vrienden hadden er plezierige trips van.

Het enige waarom er een lampje begon te branden was omdat ik deze zegel toevallig net ongeveer 2 maanden in huis heb met dit printje.
Oh you, laddergoat, you so random
Avatar gebruiker
Dryad
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 88
Geregistreerd: wo mei 30, 2012 4:04 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Einstein » wo mei 01, 2013 9:51 pm

Hmm, dan zal het risico wel niet zo groot zijn. Kan nog steeds zijn dat je 25I-NBOMe hebt, maarja :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Claviceps » do mei 02, 2013 5:32 pm

Een reagent test zou eventueel inzicht kunnen bieden, alhoewel inleveren natuurlijk de beste optie blijft. De Marquis reagent zou namelijk olijf zwart kleuren bij LSD en oranje bij 25I-NBOMe en helder (geen verandering) bij 25C-NBOMe.

EZ Test Marquis for Ecstasy, Amphetamine and 2-CB is bijvoorbeeld te verkrijgen via de sponsor Azarius.nl. Tevens is er ook een EZ Test LSD & Indoles, echter geen idee hoe 25I-NBOMe op de Ehrlich reagent reageert.

De Hoffman bicycle print is een print die al jaren veel voorkomt. Uit een print zoals deze valt dan eigenlijk ook niet veel op te maken tenzij je het laat testen of zelf test met een reagent test.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor FRESH » do mei 30, 2013 3:26 pm

Claviceps schreef:De Hoffman bicycle print is een print die al jaren veel voorkomt. Uit een print zoals deze valt dan eigenlijk ook niet veel op te maken tenzij je het laat testen of zelf test met een reagent test.


Juist...heb deze onlangs dus zelf gekregen en laten testen (dat doe ik sowieso altijd).
Bij mij zat er 83mics LSD op, gelukkig maar ;-) Niet bijster veel btw, maarja :p
FRESH
Offline
 

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor jas0-n » do jul 18, 2013 4:51 pm

Ik heb vorige week hofmann zegels genomen met een paar vrienden, maar degene waar ik het van had zei al dat er enige speculaties waren over wat er op de zegels zat, ik heb het zelf 2 keer gedaan en deze trip was wel anders dan de eerste, op sommige momenten onprettiger ervaren op een lagere dosis.
Ook van veel anderen heb ik gehoord dat ze de zegels niet zo fijn vonden, zouden dit misschien die zegels zijn ?
jas0-n
Newbie
Offline
 
Posts: 6
Geregistreerd: wo nov 14, 2012 8:31 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor ParadijsVogel » do jul 18, 2013 5:07 pm

Misschien wel, misschien niet.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Claviceps » do jul 18, 2013 11:20 pm

jas0-n schreef:Ik heb vorige week hofmann zegels genomen met een paar vrienden, maar degene waar ik het van had zei al dat er enige speculaties waren over wat er op de zegels zat, ik heb het zelf 2 keer gedaan en deze trip was wel anders dan de eerste, op sommige momenten onprettiger ervaren op een lagere dosis.
Ook van veel anderen heb ik gehoord dat ze de zegels niet zo fijn vonden, zouden dit misschien die zegels zijn ?

De voorkennis dat het misschien iets anders was kan invloed hebben op hoe je de trip ervaart. Zonder de zegels te laten testen is het moeilijk om daar een inschatting van te maken omdat psychedelische ervaringen nogal sterk kunnen variëren. Ik heb zelf nooit NBOMe geprobeerd maar als de effecten sterk lijken op LSD zou het wellicht mogelijk zijn om onwetende ervaren LSD gebruikers te doen geloven dat het daadwerkelijk LSD is.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Einstein » do jul 25, 2013 2:07 am

Eigenlijk is alleen met zekerheid te zeggen of een zegel een NBOMe dan wel LSD bevat als je er gevaarlijke stunts mee gaat uithalen. Geven 10 zegels je een zeer zware trip zonder verder lichamelijk ongemak, dan is het waarschijnlijk LSD; kom je in het ziekenhuis met zware hartkloppingen en blauwe armen dan is het hoogstwaarschijnlijk een NBOMe :#:
In andere gevallen zijn de effecten niet makkelijk te onderscheiden, tenzij je ervaren bent met beide stoffen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor snuifduif » do jul 25, 2013 2:44 am

Ik heb laatst 2 keer getript op hofmannetjes (Nederland omgeving Gelderland) en het duurde zeker een uur of 4 voor ik wat merkte en ik ging pas echt trippen na een uur of 10. Na wat rond gekeken heb ik toch een vermoeden dat het geen lsd maar een DOM/DOI of ander nep grut was
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor johndevries » ma aug 12, 2013 11:57 am

-modknip en ban voor aanbieden drugs-
johndevries
Newbie
Verbannen
 
Posts: 1
Geregistreerd: zo aug 11, 2013 8:47 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Enya » ma aug 12, 2013 12:09 pm

Dit is best verneukt. Snel maar eens een zelftest in huis halen.
Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."
Avatar gebruiker
Enya
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1060
Geregistreerd: zo nov 18, 2012 12:01 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Partypipo » zo jun 22, 2014 7:38 pm

Ik denk eigenlijk dat de allereerste en enige LSD trip ooit van Miss E en mij samen meer een 25I trip was.
Maar ja, het was te gek, dus ik heb gewoon om meer van deze zegels gevraagd :D
Nou ja, wordt het nog steeds tijd voor mijn allereerste LSD trip.
Wel tof, dat je gewoon 2x LSD voor de eerste keer kan doen zo op deze manier :p
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor XM77 » vr sep 26, 2014 2:57 pm

Natuurlijk is het altijd beter om precies te weten wat er op je zegel zit, maar ik vond 25I echt heel vet. Mits je een beetje kalm aan doet met de dosis zou ik dus hem zeker niet zomaar weggooien als je erachter komt dat het geen LSD is.
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Hydroxy » vr sep 26, 2014 6:42 pm

Het probleem is juist dat ze worden verkocht als LSD en als je dat niet weet kan je doodgaan. van 25x-NBOMe zijn er al mensen van 1 zegel(1000ug over het algemeen) doodgegaan en als iemand dus in de veronderstelling dat het LSD is een paar zegels pakt is de kans op sterven vrij hoog. Er zijn ook mensen die 3 zegels hebben overleefd en dood zijn gegaan van 2, dus dat het 1 keer goed is gegaan is geen garantie dat het de volgende keer ook goed gaat.
Er zijn natuurlijk ook mensen waarbij het altijd goed gaat, maar je weet niet of dat bij jou ook het geval is.
Ik vind dit spul pakken persoonlijk een beetje spelen met je leven.
Hydroxy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma jul 07, 2014 3:25 pm

Re: 25I-NBOMe wordt verkocht als Hofmann LSD-trips

Berichtdoor Hydroxy » vr sep 26, 2014 7:38 pm

Druks schreef:
Hydroxy schreef:Het probleem is juist dat ze worden verkocht als LSD en als je dat niet weet kan je doodgaan. van 25x-NBOMe zijn er al mensen van 1 zegel(1000ug over het algemeen) doodgegaan en als iemand dus in de veronderstelling dat het LSD is een paar zegels pakt is de kans op sterven vrij hoog. Er zijn ook mensen die 3 zegels hebben overleefd en dood zijn gegaan van 2, dus dat het 1 keer goed is gegaan is geen garantie dat het de volgende keer ook goed gaat.
Er zijn natuurlijk ook mensen waarbij het altijd goed gaat, maar je weet niet of dat bij jou ook het geval is.
Ik vind dit spul pakken persoonlijk een beetje spelen met je leven.

Geef eens wat bronnen? Ik weet wel dat het spul link is maar heb nog niet zulke grote verschillen gehoord in overdoseringen.


Goede onderzoeken zijn er niet voor zover ik weet en dit is slechts informatie van het internet en dus niet betrouwbaar, dat klopt. Er zijn wel genoeg verhalen en krantenberichten waarin mensen na het nemen van 2 blotters al zijn doodgegaan, zoals in dit verhaal http://www.reddit.com/r/Drugs/comments/ ... me_killed/ en kijk hier eens naar: https://www.erowid.org/chemicals/nbome/ ... eath.shtml
genoeg reden voor mij om het niet te doen, het is een vrij onvoorspelbaar stofje.
Als ik morgen tijd heb zal ik er eens goed onderzoek naar gaan doen 8-)
Hydroxy
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: ma jul 07, 2014 3:25 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron