Chaincells schreef:Heeft iemand ervaring met zowel 2C-B als LSD?
Zou iemand mij kunnen vertellen in hoeverre het lijkt op LSD?
Zelf heb ik wel een stuk of 15 keer op LSD getript, maar 2C-B heb ik nog nooit gehad. Maar aangezien mij verteld word dat het erg op LSD lijkt ben ik dus wel benieuwd.
En is 200€ voor een gram een goed aanbod? (Voor een 'pilletje' word er 15€ gevraagd, is dat niet erg duur? Aangezien er wss maar 20/25mg in zal zitten?)
Alvast bedankt.
Ik vind het niet echt op elkaar lijken; 2c-b duurt veel korter (4-6 uur maar, waar LSD de 12 uur vaak makkelijk haalt) en 2c-b heeft zo goed als helemaal geen mentale effecten, geen mindfuck maar ook sowieso niet echt een psychedelische mindset. Ik word er wel weer heel blij en zorgeloos van, het heeft een sterkere en blijere moodlift dan LSD (vermoedelijk een klein beetje mdma achtig?) Beide stoffen zijn een beetje stimulerend ook maar op een hele andere manier, LSD is meer rusteloos en 2c-b meer in de zin van 'een praatkick'. Visueel lijken ze ook niet echt op elkaar; wat ze delen zijn neon patronen. Bij mij is LSD op vrijwel elke dosis visueler dan 2c-b, maar het kan zijn dat dat allemaal per persoon wel wat verschilt. Verder voelt alles op LSD veel 'specialer' waar op 2c-b het meer allemaal gewoon 'leuker' voelt. Waar lsd 'wooow
' is is 2c-b 'wat een leuke boel
'
2c-b voelt in vergelijking met LSD voor mij een beetje als 'half trippen', maar met de moodlift en de praatkick daar bij vind ik het toch wel een hele leuke stof met ook gewoon op zich zelf waarde, misschien om andere redenen dan LSD maar ook zeker erg leuk.
(ik had al eerder een hele vergelijkende post getypt in een of ander topic over 2c-b in het 2c-x subforum; zijn niet zo veel 2c-b topics en de post is herkenbaar aan zijn langheid dus die moet makkelijk te vinden zijn; daar ga ik er in meer detail op in wat ik nu niet doe omdat ik dat al eens gedaan heb in dat topic)