Hallo mensen. Nieuw op het forum dus zal me even voorstellen 27 jaar oude man, student,veel met kunst bezig, paar jaar geleden lange depressieve periode gehad maar nu volledig hersteld, eigenlijk beter dan ooit te voren:) ervaring met: mdma, speed, coke, alcohol, wiet, hasj, happycaps, ghb,2cb, paddo's en truffels, tempa,dia,oxazEpam (tering wat een lijst haha)
Een paar maanden geleden heb ik voor het eerst 2cb gedaan. Was zeker vet, maar werkte niet echt super. Paar weken geleden weer gedaan en toen maar lichte visuals gehad. Dit weekend alleen thuis gebruikt en gelijk iets meer genomen (Mickey mouse, geel, 2 stuks, twee uur later weer 2). Dit keer echt de volledige 2cb ervaring gehad! Wat een vette shit. Goede visuals, lekker tekenen en muziek luisteren en een beetje met een big smile buiten lopen. Echt een hele vette en dankbare ervaring moet ik zeggen. Maar nu komt het dus:p
Mijn interesse in lsd is er al een tijdje. Na de 2cb heb ik wel zoiets dat ik dit wil gaan proberen wanneer de tijd rijp is. Ik heb daar echter wel een paar vraagjes over, misschien dat iemand hier tips oid heeft
Ik vond de bodyload best zwaar, bleef ook lang aanhouden. Is dit met lsd ook het geval?
Ook vond ik de 2cb vaak erg "rommelig" en "Licht" soms, gevoel dat ik telkens met mijn ogen moest knijpen, herkent iemand zich hierin? Ook heel het tripsitter verhaal is voor mij nog een puntje. Vind het altijd erg lastig om drugs te gebruiken met iemand die nuchter is, ga me dan snel ergeren of mezelf anders op te stellen hoe ik me voel. Niet op me gemak zeg maar. Zou het een optie zijn om wel een tripsitter in de buurt te hebben zeg maar? Maar niet zo nodig bij mij thuis?
Ik hoop dat er misschien wat mensen zijn met een menig hierover ben sowieso niet van plan om het deze maand te doen, wil het pas gaan doen wanneer ik echt vakantie heb en 0,0 zorgen of verplichtingen heb:)
Groetjes!