Goedendag,
Ik heb de mogelijkheid om binnen mijn sociale kring aan LSD te komen. Ik ben zeer geïntresseerd in psychedelica en heb ook al ervaring met Truffels, 2C-B en Salvia X10 extracten.
Echter, als ik op .info en .nl kijk dan zie ik met grote regelmaat dat mensen LSD te intens, te onprettig en te chaotisch vinden. Uit de informatie die ik op de forums heb opgedaan in de catagorie tripreports heb ik opgemerkt dat iedere trip wel zo zijn mindere momenten heeft. Er werd beschreven dat zo'n minder moment je langzaam in een depressieve en angstige spiraal kan trekken die je steeds verder maar beneden haalt.
Mijn vraag is: is LSD alleen maar iets voor mensen met een bepaalde persoonlijkheid? LSD heeft zeer veel liefhebbers maar ook mensen die er niets mee te maken willen hebben. Zou iemand mij kunnen beschrijven hoe zo'n negatieve spiraal in zijn werk gaat en hoe je jezelf hiertegen kan wapenen?
Trouwens, ik heb ook ADD, zal het effect een andere werking op mij hebben? LSD versneld de gedachtegang en kan je hoofd chaotisch maken, en dat is iets wat Bij AD(H)D ers al aanwezig is en wellicht nog erger kan zijn dan bij een (Gewoon) mens.
Voor ik mij aan iets waag wil ik mezelf goed inlichten of laten inlichten. Ik hoop dat iemand bereid is de tijd te nemen om dit voor mij te doen. Echter snap ik ook dat dit een behoorlijke vragenstroom is.
Bedankt voor het lezen.