Ey Forumleden
Ik ben van plan over een tijd voor de eerste keer LSD te nemen, ik heb verder nog geen ervaring met andere tripmiddelen. Maar ik had een aantal vragen:
1. Heeft het net als XTC veel invloed op je eetlust? vanwege een slechte suikerspiegel moet ik namelijk om de zoveel tijd wel wat eten om het op peil te houden. Met xtc is dat me gelukt, zal dat dan met lsd ook wel werken?
2. Zijn er naast de bad trip die je kan krijgen eigelijk wel negatieve aspecten aan lsd?.. want ik lees ook niks over schade aan je lichaam op (langere)termijn. terwijl dat vaak bij andere drugs wel zo is
3. Moet je tussen het gebruik een bepaalde tijd in laten? (weken?maanden?)
4. De setting is dus heel belangrijk, is het dan belangrijker om een rustige setting te hebben, of een setting waar je je in vertrouwd voelt (bijvoorbeeld als het over muziek gaat zijn mijn favo muziekgenres hardstyle/hardcore, of is dat juist niet slim?)
5. Als je toch in een bad trip raakt, kan je daar ook weer uit raken bijv als je wat hulp krijgt van vrienden
6. Je ogen worden dus ook wijder van lsd? hoe valt dat te vergelijken met xtc/speed?en na hoelang is dit effect ongeveer uitgewerkt
7. Hoe duur is lsd gemiddeld?
8. hoeveel is de eerste keer slim om te nemen
Dan verder nog , geen vraag.. maar wel iets waar ik wel benieuwd naar ben.. Wat doen jullie in een trip? En kun je misschien meer uitleggen over de setting en voorbereiding die je doet.
Hopelijk komt er een antwoord op Ik ben vooral echt benieuwd naar of er niet meer negatieve aspecten zijn, of dat het echt relatief veilig is.