Tomaat schreef:Dus gedaan met schelden op ons als we goede raad proberen geven? Tis een begin...
Moraaltje schreef:2 weken tussen je trips is gewoon te kort. Het is pas verstandig weer te trippen als de vorige trip geen rol meer speelt in je leven. Je voelt je weer normaal maar bent nog steeds dingen uit je vorige trip aan het verwerken.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
herejezus schreef:Van LSD moet ik op zijn minst meestal wel een maand van bijkomen..
Moraaltje schreef:herejezus schreef:Van LSD moet ik op zijn minst meestal wel een maand van bijkomen..
Van deze track kan je nog heel wat van leren, geloof mij nou maar.Spoiler! :
Gman007 schreef:Ik ben het daar mee eens, echter als je wilt minderen met drugsgebruik gaat dit een stuk makkelijker als je niet in 1 x van dagelijks gebruik naar jaarlijks gebruik gaat
Het beste zou zijn om nog een hele tijd te wachten, maar die kans is niet heel groot dat Ryan1 dat zal doen denk ik. Als ik hem was had ik zn geplande trip door laten gaan, maar wel op 150 mics dan, wat ook genoeg is om te trippen hoor. De weken na de trip denk er rustig over na wat trippen voor je nu betekent, is het therapeutisch, een ontsnapping uit de werkelijkheid, of gewoon recreatief gebruik? Daarna kun je eventueel op je gemak een volgende trip inplannen. Ik had wel geprobeerd je trips steeds meer met een "normale" tussenpauze in te plannen. Dagelijks of wekelijks is wel uit den boze vanaf nu voor je.
Maar volgens mij heb je nu wel een beetje het licht gezien en snap je ook dat als je met mate gebruikt, je meer geniet van je nuchtere leven, maar ook meer van het trippen.
Trouwens vind ik dat dit topic wel getuigd van volwassenheid, en nee dat komt niet om hij mij en einstein bedankt Er zouden genoeg mensen zijn die niks meer hadden laten horen.
Einstein schreef:Mooi dat je dit inziet. LSD heeft in sommige gevallen de neiging zichzelf tot sacrament te camoufleren, waardoor het een soort wondermiddel tegen alles lijkt, maar dat is natuurlijk niet zo. Als je het met mate gebruikt kan het een leuke, inspirerende en soms heilzame reis zijn, maar als je het consequent te serieus neemt kan trippen een levensdoel op zich worden en dat brengt vrij grote gevaren met zich mee.
150 µg is al echt een prima dosis om mee te trippen, vergis je daar niet in. De grootste dosis die ik van LSD ooit heb gehad was zo'n 200 µg en vrijwel al mijn trips zijn erg mooi geweest.
Verder inderdaad ook mijn complimenten voor het feit dat je niet bang bent je ongelijk toe te geven, velen hadden dat waarschijnlijk anders aangepakt
Gman007 schreef:Vuistregel is geen drugs, dus ook geen lsd gebruiken als je je niet goed voelt Dat geldt ook in jou geval. En Als je je nog depri voelt de komende dagen / weken had ik de trip nog even uitgesteld. De herborenheid die je voelt, is denk meer oppervlakkig verschijnsel veroorzaakt door de enorme dosissen die je nam. Ben je echt herboren als je steeds weer opnieuw zo zwaar moet trippen om je herborenheid weer te verversen? Als ik elke dag aan de pep zou zitten zou ik me ook beter voelen dan normaal de eerst komende maanden. Dat is geen herborenheid, dat is gewoon drugs.
Moraaltje schreef:Ik wil ook graag Einstein en Gman007 bedanken.
Ryan1 schreef:jullie moge het overigens wel weten nu,
echter hoop ik niet dat ik in de problemen komt,
ik werk bij de duurste fabriek van europa
van heeeeeeeel europa
als jullie willen of er gegadigden zyn maak ik der een video van en upload ik deze..
tis egt
zwaaaar en ik ben de jongste..
Moraaltje schreef:Ryan1 schreef:jullie moge het overigens wel weten nu,
echter hoop ik niet dat ik in de problemen komt,
ik werk bij de duurste fabriek van europa
van heeeeeeeel europa
als jullie willen of er gegadigden zyn maak ik der een video van en upload ik deze..
tis egt
zwaaaar en ik ben de jongste..
WTF man.. Waarom vertel je dit uberhaupt?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Gman007 schreef:Hij is wel een beetje voor rede vatbaar En post count kan me gestolen worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten