http://larrycarlson.bigcartel.com/ geniaal, hier een keertje de hele nacht gefascineerd door geweest op de acid, die filmpjes zijn zo heerlijk hypno mind melting spacekees en tripkip vermaak! check 't zelf maar!
Verder zijn edelstenen zo magisch en betoverend als je ze bekijkt, voelt, een connectie laat ontstaan en je er even mee samen smelt of op 1 lijn mee raakt qua bewustzijn!!!
dieren, planten, bomen, water. zwemmen in een meertje, rivier of de zee is echt wowwwwwwwww, en een soort van Jenga spel, allerlei spullen op elkaar stapelen, tot een onmogelijke toren, en het lukt nog ook, steeds het balanspuntje voelen/vinden om er toch weer iets bovenop te stapelen, denken dat je dit keer de boel in laat storten, heerlijk vind ik dat!!
fietsen is ook leuk, lijkt net of het vanzelf gaat zonder te hoeven trappen, wolken of sterren kijken is ook tof, muziek, vooral live, is geweldig, of op een feestje, electronisch, rave, goa of lekker spiral tekno, maar acoustisch is ook wowwww, fruit eten, druiven, watermeloen, kersen, verse banana milkshake, dansen, knuffelen, psychedelic/visionary art achtige plaatjes, schilderijen of werken bewonderen, zowieso boeken met kunst of tekeningen, patronen etc. komen tot leven! er is zoveel leuks te doen, ga alleen nooit in een opwelling je huis opfleuren met emmers verf en kwasten, dat ziet er naderhand lang niet zo prachtig uit als toen je het net geverfd had, geloof me ;p ik spreek uit ervaring...