Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Heb het allebei vaker gebruikt en ik kan zeggen dat het niet helpt tegen een depressie
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
Prototype schreef:Heb het allebei vaker gebruikt en ik kan zeggen dat het niet helpt tegen een depressie
Perry schreef:anders dan*
En proto gebruikt geen uppers meer he
Perry schreef:Dat het waarschijnlijk geen dip/crash/kater betreft waarover hij praat
Vinnie schreef:Perry schreef:Dat het waarschijnlijk geen dip/crash/kater betreft waarover hij praat
ik ken proto niet heel erg goed dus wil geen uitspraken over hem doen maar ben meestal sceptisch tegen over mensen die beweren een depressie gehad te hebben. iedereen heeft wel eens periodes dat die niet lekker in zijn vel zit of zich gewoon ronduit kut voelt maar dat is nog geen depressie.
helemaal als je weet ik veel hoelang redelijk zwaar aan de drugs hebt gezeten
maar goed ik kan het beter aan proto vragen
kamp je met depressie?
Meespacer schreef:Je kan zeggen dat het niet hielp tegen JOU depressie Proto.
Wat voor jou geldt hoeft niet voor iedereen te gelden. Ik lees net een verhaal dat het iemand voor een groot deel uit een zware depressie getrokken heeft (LSD).
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Meespacer schreef:Ik lees net een verhaal dat het iemand voor een groot deel uit een zware depressie getrokken heeft (LSD).
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:Meespacer schreef:Ik lees net een verhaal dat het iemand voor een groot deel uit een zware depressie getrokken heeft (LSD).
Ik lees net een verhaal over een eekhoorn die kan waterskieën.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten