Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Niemand » di apr 12, 2011 5:46 pm

Hoi,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om coke te gebruiken tijdens een LSD trip en wat de voor-en nadelen zijn hierin. Met MDMA is het natuurlijk zo dat het maar een x aantal uren werkt en dat de dip daarna best wel fucked up is zeg maar. Met coke heb je dat ook maar kun je telkens weer bijnemen natuurlijk. Ik vraag me af hoe dit de trip zal beïnvloeden. Ik heb zelf 1 keer MDMA gebruikt tijdens een LSD trip. Ik heb toen ongeveer een uur na de piek 2 pilletjes gedropt. Het gevoel was wel zalig moet ik zeggen, maar daarna voelde ik mij zwaar fucked up. Gelukkig was de trip sowieso voorbij en pleurde ik een benzo'tje in me maag om het kutgevoel op te vangen. Nadat ik wakker werd goed gegeten, vitamines ingenomen en 5-HTP en eigenlijk nergens last van gehad. Ik doe sowieso wiet, hasj en lashgas tijdens de trip.

Wat zijn jullie ideeën/ ervaringen hiermee? Ben benieuwd.
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor DrippTone » di apr 12, 2011 6:00 pm

Nooit geprobeerd, denk dat het sowieso je trip wat zal remmen.

Maar als je toch liever wil candyflippen, doe dan ipv 2 pilletjes tegelijk eerst 1 pil en dan na 4 uur nog een pil. :wink:
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Einstein » di apr 12, 2011 6:11 pm

Coke staat toch bekend als handig middel om bad trips te stoppen? Denk niet dat er dan bijster veel van je trip overblijft.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Niemand » di apr 12, 2011 6:22 pm

Einstein schreef:Coke staat toch bekend als handig middel om bad trips te stoppen? Denk niet dat er dan bijster veel van je trip overblijft.


Is dat zo..? Dat wist ik niet. Ik krijg met coke een mdma achtige trip maar net iets anders. Het valt in hetzelfde straatje in ieder geval.

DrippTone schreef:Nooit geprobeerd, denk dat het sowieso je trip wat zal remmen.

Maar als je toch liever wil candyflippen, doe dan ipv 2 pilletjes tegelijk eerst 1 pil en dan na 4 uur nog een pil. :wink:


Dat is eigenlijk wel een goeie ja. Heb je ervaring met candytrippen dan? Na hoeveel uur zal ik de eerste pil nemen volgens jou? Net na de piek? Of ervoor?
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor DrippTone » di apr 12, 2011 6:45 pm

Niemand schreef:
DrippTone schreef:Maar als je toch liever wil candyflippen, doe dan ipv 2 pilletjes tegelijk eerst 1 pil en dan na 4 uur nog een pil. :wink:


Dat is eigenlijk wel een goeie ja. Heb je ervaring met candytrippen dan? Na hoeveel uur zal ik de eerste pil nemen volgens jou? Net na de piek? Of ervoor?


Ik heb een stuk of 5 keer candyflip gedaan ja. Je kan trouwens beter mdma kristallen gebruiken dan pillen. Wat ik zelf een mooie dosis vind voor een candyflip is 80mg mdma(als je pillen hebt laat ze even testen en probeer dan ongeveer dat te nemen).

Wanneer je je acid en je mdma dropt is maar net wat je zelf het fijnste vindt, beetje uitproberen. Ik vond het zelf het fijnste wanneer de M en de acid samen begonnen te werken. En dan weer bijnemen als je piek voorbij is en je de M minder voelt worden. Mijn ervaring is als je de M neemt na de piek neemt de M het over van de acid.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Niemand » di apr 12, 2011 6:53 pm

DrippTone schreef:
Niemand schreef:
DrippTone schreef:Maar als je toch liever wil candyflippen, doe dan ipv 2 pilletjes tegelijk eerst 1 pil en dan na 4 uur nog een pil. :wink:


Dat is eigenlijk wel een goeie ja. Heb je ervaring met candytrippen dan? Na hoeveel uur zal ik de eerste pil nemen volgens jou? Net na de piek? Of ervoor?


Ik heb een stuk of 5 keer candyflip gedaan ja. Je kan trouwens beter mdma kristallen gebruiken dan pillen. Wat ik zelf een mooie dosis vind voor een candyflip is 80mg mdma(als je pillen hebt laat ze even testen en probeer dan ongeveer dat te nemen).

Wanneer je je acid en je mdma dropt is maar net wat je zelf het fijnste vindt, beetje uitproberen. Ik vond het zelf het fijnste wanneer de M en de acid samen begonnen te werken. En dan weer bijnemen als je piek voorbij is en je de M minder voelt worden. Mijn ervaring is als je de M neemt na de piek neemt de M het over van de acid.


Dat lijkt mij inderdaad ook wel het beste ja. Ik denk dat ik je advies ga opvolgen, klink mij het beste in de oren in ieder geval. LSD droppen en na 3 uur 80 mg mdma en wanneer het begint uit te werken weer 80 mg mdma. Is dat goed denk je?
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor DrippTone » di apr 12, 2011 6:58 pm

Dan drop je de M midden in je piek? Ja kan ook, maar ik zou ze lekker samen laten pieken. Dus de M nemen tussen een half uur tot een uur na je de acid hebt gedropt.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Niemand » di apr 12, 2011 7:07 pm

DrippTone schreef:Dan drop je de M midden in je piek? Ja kan ook, maar ik zou ze lekker samen laten pieken. Dus de M nemen tussen een half uur tot een uur na je de acid hebt gedropt.


Oke.. En als ze samen pieken werkt de M niet sneller uit dan de lsd, ook al neem ik daarna nog een keer M? Het lijkt mij niet prettig om de comedown van de M te ervaren terwijl je nog op lsd aan het trippen bent namelijk..
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor DrippTone » di apr 12, 2011 7:18 pm

Dat is het ook niet, daarom neem je dus na zo'n 4 a 5 uurtjes nog eens een dosis M.

Doordat je het samen met de lsd gebruikt werkt het langer door dan normaal. En duurt de comedown ook langer en is dus niet zo abrupt. En als je optijd bijpakt heb je dus niet die comedown midden in je trip. Maar heb je die tegelijk met de comedown van de acid.
The purity of the venom is equal to the purity of the high, but the choice of venom decides if it will be a pure high or an intense hell. Exploring the vast spectrum of what is good and what's not is part of taking venom. But it will only destroy when you fail to listen.

Go easy on me, I can't help what i'm doing.

Combination is the clue to the equation.

Mother earth and father sky watch over me while I visit the heavens and the hells through the spirit of the vine.
Avatar gebruiker
DrippTone
Donkey on the edge.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1290
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 7:01 am
Woonplaats: Peru

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Niemand » di apr 12, 2011 7:36 pm

DrippTone schreef:Dat is het ook niet, daarom neem je dus na zo'n 4 a 5 uurtjes nog eens een dosis M.

Doordat je het samen met de lsd gebruikt werkt het langer door dan normaal. En duurt de comedown ook langer en is dus niet zo abrupt. En als je optijd bijpakt heb je dus niet die comedown midden in je trip. Maar heb je die tegelijk met de comedown van de acid.


Dit ga ik doen man! Thanks voor je advies!!
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Niemand » wo apr 13, 2011 7:38 pm

DrippTone schreef:Dat is het ook niet, daarom neem je dus na zo'n 4 a 5 uurtjes nog eens een dosis M.

Doordat je het samen met de lsd gebruikt werkt het langer door dan normaal. En duurt de comedown ook langer en is dus niet zo abrupt. En als je optijd bijpakt heb je dus niet die comedown midden in je trip. Maar heb je die tegelijk met de comedown van de acid.


Trouwens, heeft candyflippen überhaupt wel jouw voorkeur? Of doe jij liever gewoon lsd met niks erbij? Doe je ook lachgas tijdens je trip? Wat is het verschil als je lachgas doet in een candyflip of normaal..?
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Ketalar » zo jun 05, 2011 4:29 pm

Bij candyflippen drop je je MDMA pas na 4uur na de lsd. Op deze manier vermijd je dat de M al uitwerkt terwijl de LSD nog werkt

Dus de M nemen tussen een half uur tot een uur na je de acid hebt gedropt.


Dit dus helemaal niet.
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Hashja » do jun 09, 2011 5:42 pm

Einstein schreef:Coke staat toch bekend als handig middel om bad trips te stoppen? Denk niet dat er dan bijster veel van je trip overblijft.

Dit. :)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Vigilante » do jul 07, 2011 12:54 pm

Coke is the killer :P
Vigilante
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:01 pm

Re: Candyflippen met coke ivm MDMA mogelijk?

Berichtdoor Jelly » do jul 07, 2011 12:59 pm

Ik heb ook wel meegemaakt dat mensen vrij paranoia gingen doen van coke, lijkt me niet handig tijdens je trip. Zou het alleen doen als je echt vertrouwd bent met coke.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner