Pilletje schreef:Volgende keer zorg ik dat ik clean ben van alles buiten 10mg valium (of 20 als het met 10 niet lukt).
Tramadol ga ik de dag ervoor en de dag zelf niet nemen. Desnoods vervang ik het met codeine voor die 1ste dag als ik last/pijn krijg. (De interactie is er enkel tussen tramadol & lsd )
Ik was misschien wat roekeloos en ongeduldig, volgende keer zat het vast beter gaan. Met ook een beter effect hopelijk. Ook laat ik de keta links liggen de volgende poging. Ik had heel erg milde visuals, maar enkel op mn computerscherm. Ik heb dus niets ongewoon gezien in de kamer ofzo, alleen op m'n (felle) scherm.. Bureaublad icoontjes die wat bewogen enz. niets spectaculair.
Tja, al doende leert men en nu weet ik wat ik best kan laten in het vervolg. Wel jammer, ik had zoveel verwacht van de eerste keer.
Achja, dan beschouw ik de volgende keer gwn als de eerste keer. Deze keer was het vnl. ketamine die ik voelde.
Pilletje schreef:Net gedaan. Danwel 240mic.
No bullshit..
Dr.Gonzo schreef:Pilletje schreef:Net gedaan. Danwel 240mic.
No bullshit..
Have fun .....
Pilletje schreef:Ik woon in belgië helaas, dus kan ze niet zomaar ff naar testcentrum brengen.
Ik vertrouw mijn bron echter wel..
(nu benk toch al aant trippe zene haha, patronen op de muur, bewegende letterkes etc.)
Dus dat van die benzo's dempen het gaat ook niet zo op bij mij. Ik neem gewoon mijn therapeutische dosis en die heeft tot nu toe nog niets beïnvloedt.
Pilletje schreef:Ik woon in belgië helaas, dus kan ze niet zomaar ff naar testcentrum brengen.
Ik vertrouw mijn bron echter wel..
(nu benk toch al aant trippe zene haha, patronen op de muur, bewegende letterkes etc.)
Dus dat van die benzo's dempen het gaat ook niet zo op bij mij. Ik neem gewoon mijn therapeutische dosis en die heeft tot nu toe nog niets beïnvloedt.
Einstein uit topic: viewtopic.php?f=21&t=104&start=30 schreef:Vastpakken met je handen lijkt me niet zo'n heel groot drama, hoor Je kan de zegels gewoon met je handen afscheuren voor zover ik weet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten