Ciakranar schreef:Mijn persoonlijke ervaring is dat het ook nogal kan leiden tot een verregaande bewustwording van systemen die in je hoofd functioneren (zoals de software waarmee je visuele informatie verwerkt), en dat kan imo best freaky zijn in tegenstelling tot paddo's etc. Dat vind ik namelijk meer leiden tot een gevoels-trip. Ik vond in ieder geval paddo's een minder grote impact hebben na de trip dan LSD.
triptune schreef:Maar, wat is eigenlijk het verschil tussen LSD en truffels qua trip ?
triptune schreef:Heel erg bedankt!
Einstein schreef:Lees bijna overal dat LSD speedier is dan paddo's, heb zelf nog geen LSD-ervaring, maar vanuit de wetenschap bekeken is dit wel te verklaren: LSD werkt, behalve op de 5-HT2-receptor (waar paddo's ook hun ding doen), ook op de D2-dopaminereceptor, waaraan amfetamine ook (een deel van) zijn werking aan ontleent.
segfault schreef:Ik voel mij altijd zowel bij paddos als bij LSD mentaal opgefokt bij de come down. Bij beide is het altijd vrij moeilijk voor mij om richting einde van de trip in slaap te komen ook al ben ik fysiek uitgeput. Dus in dat opzicht vind ik het niet veel verschillen. Bij beide heb ik wel gehad dat ik in bed lag te rollen totdat eindelijk "licht" eens uit ging
segfault schreef:Lichamelijk gezien merk ik tijdens het opkomen en de piek vrij weinig van de "speed-achtige" werking bij LSD. Ik denk dat dit voornamelijk gecamofleert word door de overstimulatie die al plaats vind. Het voornaamste moment waar het wel goed merkbaar is, is bij de come down. Echter is dit mijn subjectieve ervaring.
DrippTone schreef:segfault schreef:Ik voel mij altijd zowel bij paddos als bij LSD mentaal opgefokt bij de come down. Bij beide is het altijd vrij moeilijk voor mij om richting einde van de trip in slaap te komen ook al ben ik fysiek uitgeput. Dus in dat opzicht vind ik het niet veel verschillen. Bij beide heb ik wel gehad dat ik in bed lag te rollen totdat eindelijk "licht" eens uit ging
Blow je er veel bij? Dat verlengt het namelijk en maakt het in slaap komen voor mij persoonlijk alleen maar moeilijker.segfault schreef:Lichamelijk gezien merk ik tijdens het opkomen en de piek vrij weinig van de "speed-achtige" werking bij LSD. Ik denk dat dit voornamelijk gecamofleert word door de overstimulatie die al plaats vind. Het voornaamste moment waar het wel goed merkbaar is, is bij de come down. Echter is dit mijn subjectieve ervaring.
Dat heeft ook heel erg met de setting en je mindset te maken. Als je er rustig voor gaat zitten kan het zijn dat je minder energie bemerkt dan wanneer je actief bezig bent. Hoe dan ook leeft het speedy gedeelte zich vooral uit in je gedachten gang.
segfault schreef:Zelf nooit speed gedaan dus een directe vergelijking heb ik niet. De snelheid van gedachtengang bij Paddo en LSD attribueer ik dan ook aan Paddo/LSD zelf.
DrippTone schreef:segfault schreef:Zelf nooit speed gedaan dus een directe vergelijking heb ik niet. De snelheid van gedachtengang bij Paddo en LSD attribueer ik dan ook aan Paddo/LSD zelf.
Ik bedoelde dan ook niet dat de gedachten gang op die van pep lijkt, maar dat die gewoon nogal snel gaat bij acid. Bij paddo's ervaar ik dit zelf helemaal niet.
Ciakranar schreef:Wauw, wat een informatieve en beargumenteerde post!
Exceptional Insight schreef:Ciakranar schreef:Wauw, wat een informatieve en beargumenteerde post!
Eerlijk gezegd, vind ik dat de beste omschrijving ooit gegeven. Je kunt je voorbereiden wat set, setting en dosis betreft. Maar verder kun je alleen door het te ervaren, weten hoe het is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten