Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
PsychootHoofd schreef:Wat voor hallucinaties had je bij xtc dan en wat vond je er niet fijn aan?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
PsychootHoofd schreef:Naja trouwens, gedachten kan je wel gewoon 'sturen' natuurlijk dat ligt helemaal aan jezelf. Maar je kan door LSD wel heel andere gedachtenpatronen krijgen. Bijvoorbeeld iets dat je normaal lelijk vindt kan je onder LSD heel mooi vinden, of omgekeerd
kxtinkx schreef:PsychootHoofd schreef:Wat voor hallucinaties had je bij xtc dan en wat vond je er niet fijn aan?
Bedankt voor jullie reacties !
wel bij de xtc kwam ik thuis na 8 uur me heel lekker gevoeld te hebben maar eenmaal dat ik thuis in m'n bed lag (samen met m'n beste vriendin die toen al in slaap gevallen was) staarde ik naar de muur waar m'n jasje omhoog hing omdat ik niet kon slapen en zag ik het ineens bewegen, de mouwen gingen zeg maar dansen en het kreeg rode stippen vervolgens werden de rode stippen een duivelshoofd. Toen draaide ik me om en sloot ik m'n ogen uit schrik en toen voelde ik handen op m'n rug en tikjes op m'n schouder. Toen ben ik rechtop gaan zitten heel even met m'n hoofd geschud en toen leek het alsof ik waterdruppels over me kreeg ik keek naar boven maar er was niks te zien. Best beangstigend voor de eerste keer
Tomz0r schreef:PsychootHoofd schreef:Naja trouwens, gedachten kan je wel gewoon 'sturen' natuurlijk dat ligt helemaal aan jezelf. Maar je kan door LSD wel heel andere gedachtenpatronen krijgen. Bijvoorbeeld iets dat je normaal lelijk vindt kan je onder LSD heel mooi vinden, of omgekeerd
Dit is wel een erg positieve benadering.
kxtinkx schreef:Is het aan te raden iemand die nuchter blijft er bij te hebben?
kxtinkx schreef:Is het aan te raden iemand die nuchter blijft er bij te hebben?
veryordinary schreef:kxtinkx schreef:Is het aan te raden iemand die nuchter blijft er bij te hebben?
Ja En daarnaast denk ik wel dat je zeker van je zaak moet zijn. Als je nog weinig ervaring hebt met tripmiddelen kan LSD nogal heftig zijn voor de eerste keer.
JongGeleerd schreef:Heb je al ervaring met hallucinogene middelen?
Zo niet, is een instap met 2C-B niet wat 'veiliger'?
Zou ik persoonlijk wel zeggen, aangezien dit een vrolijke hallucinogeen is.
kaasje schreef:Lsd visuals zijn niet echt te vergelijken met xtc visuals, je zal wat patronen zien, en alles zal een beethe vervormen/ademen. Niets om je zorgen over te maken dus.
Beginnen met een half zegeltje is en goede keuze, bijnemen kan altijd!
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
kxtinkx schreef:Hoelang kan je het eigenlijk bewaren? Het ligt op een droge donkeren plek in zilverfolie gewikkeld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten