Goedemiddag,
Na een paar keer truffels en een keertje 2c-b vind ik nu toch wel dat het tijd word oom eens de liefde te bedrijven met lucy
Nu heb ik een vraag omtrent het drinken van alcohol bij LSD. Heeft het enig raar of onverwacht effect waarvan ik zou moeten weten?
Ik ben namelijk voor het nemen van drugs (praktisch alle eigenlijk) altijd wat aan het doemdenken. Ik doe dit wanneer ik mdma doe of truffels, of zelfs wanneer ik wat ritalin neem. Altijd in mn achterhoofd dat stemmetje ''drugs zijn eigenlijk slecht, zo krijg je later nooit een goede baan of aanzien''. Nu is dat deels waarschijnlijk wat onzekerheid en deels wat indoctrinatie mijn ouders kant (drugs are bad mkaay).
Wat mij altijd enorm helpt om gewoon de drempel over te stappen en te zeggen fuck it lets have some fun is wat bier te drinken. Ik hoef niet dronken te worden verre van dat, een biertje of 3 a 4 en de hele wereld met al zn gejank en gezeur is ineens zoveel makkelijker te relativeren. En alle onzekerheden zijn ineens een stuk minder eng.
Nu wil ik dus ook voordat ik de acid drop een paar biertjes drinken. Goed idee of niet?
Note: nog nooit gedronken tijdens truffels en het eerste half uur van de trip wanneer het begint is altijd even ''wennen''. voel me dan nooit zo op mn plek en het blaast me allemaal wat weg, dit hoop ik dus wat minder te maken door wat te drinken.
bij voorbaat dank,