Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
tomsn0r schreef:Hahahhahaa en die gonz0 zich maar op tv aanstellen met zn hersenschade.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Russ schreef:Ik kan begrijpen dat het misschien een beetje overdreven is hem te bannen
Ryan1 schreef:maar even heel serieus
tomsn0r schreef:Ryan1 kan jij geen filmpjes gaan maken op het station?
Ryan1 schreef:ik weet zeker dat wat ik zag
dat het echt was
Gman007 schreef:Allemaal duidelijk geen enkel idee hoe je iemand moet helpen In ieder geval niet de "FOR SPARTA!!"-methode
Gman007 schreef:Ik ben van mening dat je soms gewoon je medemens moet helpen.
en ook hóe ie ze post niet zo vreemd.
The eight-circuit model of consciousness is a theory in psychology proposed by Timothy Leary and expanded on by Robert Anton Wilson and Antero Alli. The model describes eight circuits of information (eight "brains") that operate within the human nervous system. Each circuit is concerned with a different sphere of activity.
Bunnie schreef:Kan iemand uitleggen waar LSD nou voor bedoeld is ? Please.
Gman007 schreef:Ja daar heb je gelijk in Einstein. Maar feit blijft dat sinds ik hem niet als een freak behandel zoals de rest hier, is zijn lsd-gebruik misschien nog maar een tiende van wat het was (van bijna dagelijks naar 1 x per paar weken??). Dat mijn aanpak niet de optimale oplossing is zal best zo zijn. Maar iemand nog meer de drugswereld injagen door hem te verketteren lijkt mij juist het omgekeerde van wat je wil bereiken.
Dat jullie het niet eens zijn met wat deze jongen doet snap ik wel, maar ik vind het om te kotsen hoe jullie hem uitschelden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten