Bedankt voor je antwoorden, als je een angststoornis hebt ja kan het sowieso al geruststellend zijn als je wat in je zakken hebt ( zonder het dan zelfs uiteindelijk te gebruiken)
begrijp nu waarom je geen benzo's wil, en je hebt dan goed research gedaan, naar het juiste neurolepticum
je kan een seroquel xr crushen ja of kauwen, maar crushen lijkt me handiger en dan kan je het in water doen bv. ja en dat opdrinken, werkt dan wel snel, ongeveer als een IR Seroquel, maar waarschynlijk toch 'ietsje' trager, omdat je het nooit helemaal superfijn kan crushen ofzo, dus tot echt fijn poeier;maar dat verschil in snelheid van werking enz. is verwaarloosbaar vind ik.
De smaak is wel echt goor.
iK had nog een vraagje je typte dat ze erg slecht voor de maag zouden zijn op deze manier, op welke manier bedoel je dan? Als XR zijnde of als ze gecrushed zijn en je het niet in water mengt ofzo?
Je kan het ook in een capsule doen anders? Want ook in een vloeistof is echt goor, of geen water maar jus d'orange gebruiken?
Succes iig; wanneer is je trip gepland? En welke zegeltjes heb je als ik vragen mag?