door Azy » wo jun 06, 2012 10:33 pm
Kijk, wat Saikedellik zegt is volledig juist. Als je niet test kan het serieus mislopen, er kan DOB of DOI ofzo opzitten, het kunnen plots heel sterke zegels blijken, er kan gewoon niets opzitten. Zijn er mensen die je kent die het al hebben genomen? Want als andere mensen (die je vertrouwt) al een indicatie kunnen geven, valt er over te twijfelen.
Ik ga nu even eerlijk zijn, heb je al ervaring met truffels, paddo's, 2cb of andere tripmiddelen, dan kan je het er in mijn mening wel op wagen. Meestal, moest er iets mis zijn met zegels is het wel dat er te weinig of niets (meer) opzit.
Mijn eerste keer lsd (was ook de eerste keer iets anders als blowen) heb ik een onbekend zegeltje volledig genomen. Is perfect goedgekomen. Dus ik denk dat je je met een half zegeltje niet zoveel zorgen moet maken, maar bijdoseren voor de piek is niet zo slim met onbekende zegels. Misschien beter een te lichte kennismaking, en dan over een paar maanden met de gekende zegels wat zwaarder gaan.
het is natuurlijk wel niet helemaal veilig, maar als je een persoon met een heldere kijk bent, oud genoeg, en jezelf goed genoeg kent, ga je waarschijnlijk gewoon een fijne avond hebben. Maar uiteindelijk, testen is de enige manier om zeker te zijn, en gekende zegels geven toch weer een extra veiligheidsnet, en dat kan je wel gebruiken als je in de cosmos vliegt.