Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Flashbacks na eerste keer?

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor EmperorDodo » vr dec 16, 2011 6:02 pm

Hallo menschen!

Ik ga ooit nog wel LSD doen, maar ik vroeg me af of het mogelijk is om al na één keer
flashbacks te krijgen? En qua voorbereiding; bij truffels hoorde ik veel mensen zeggen 'niet te veel eten van te voren' wat ik dus ook nooit gedaan heb, maar bij LSD heb ik dit maar één keer in een bijzin gelezen. Betekent dit dat je dus niet extreem veel voorbereidingen moet treffen voor LSD? (Natuurlijk wel set, setting etc.).
Ook vroeg ik me af of het enigszins vergelijkbaar is met een truffeltrip?

mvg, ik

aha, over de vraag over de truffels heb ik al soort van antwoord gevonden, maar nog meer vergelijkingen blijven welkom natuurlijk! :D
EmperorDodo
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 2:34 pm

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor Sjaak101 » vr dec 16, 2011 6:20 pm

Ik heb nooit veel verschil gemerkt, volle maag of lege maag. volgens mij word een groot deel van de stof ook al in je mond opgenomen.
Ik zelf zorg er ter voorbereiding altijd voor dat ik niets belangrijks moet doen later op de dag of de volgende dag of dat er niet onverwacht iemand thuis kan komen oid. dat zorgt bij mij voor stress, maar dit geld eigenlijk ook bij truffels..

Verder is het wel enigzins vergelijkbaar met truffels, maar dan iets helderder (afhankelijk van de dosis) en energieker, ook wel iets vrolijker vaak..
Het werkt wel een stuk langer, dat is ook wel iets om rekening mee te houden. denk aan een uurtje of 6 - 10

Als je truffels leuk en goed handlebaar vind gaat lsd je zeker bevallen!
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor EmperorDodo » vr dec 16, 2011 6:27 pm

Dankje voor je antwoord! :)
Het enige waar ik voor vrees is hppd (?) of flashbacks. Maar ik hoop dat je dat na 1x niet zo snel krijgt :P
EmperorDodo
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 2:34 pm

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor Azy » vr dec 16, 2011 6:53 pm

EmperorDodo schreef:Het enige waar ik voor vrees is hppd (?) of flashbacks. Maar ik hoop dat je dat na 1x niet zo snel krijgt :P


Dat stelt allemaal veel minder voor dan je denkt, zeker als je altijd wat tijd tussen je trips laat, geen zorgen om maken.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor Truththeories » vr dec 16, 2011 10:02 pm

Als je HPPD wil voorkomen;
- Goed slapen na en voor de trip
- Goed eten
- Genoeg rust pakken

Ik merkte dat wanneer ik erg laat naar bed ging, ik wat meer effecten terugkreeg van de trip (moving objects, dat soort dingen). Ook (veel) blowen maakte dat ik weer half tripte.
Truththeories
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: zo nov 20, 2011 8:29 pm

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor EmperorDodo » za dec 17, 2011 12:50 pm

Nou, bedankt voor de antwoorden! :D

Kortom, na één keer is hppd krijgen dus vrij moeilijk, en al krijg ik soms lichte flashbacks, dan valt daar mee te leven/gaat het over na een paar weken max.?
EmperorDodo
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: zo mei 01, 2011 2:34 pm

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor blooddrain » za dec 17, 2011 2:30 pm

Ik denk dat dat best wel goed is samengevat.
Flashbacks kunnen altijd voorkomen, ook na 1 keer trippen. maar dit wordt vaak meer opgeblazen dan het eigenlijk is. Maar dat zul je wel merken. Helemaal niets om je zorgen over te maken alleszins.

En alvast veel plezier wanneer het zover is! :kleuter:
Done: THC, Nicotine, Alcohol, Ritalin , Speed, MDMA, XTC, Salvia, MDAI, LSD, LSA, Yopo, Truffels, 5-Meo-Mipt, AMT, GHB, Cocaïne, Ketamine, N2O, 2c-b, 4-FMP, Mephedrone, Methcathinone
To Do: Mescaline, DMT, 5-Meo-DMT, 2c-x, Methylone

DROP ACID NOT BOMBS
Avatar gebruiker
blooddrain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 220
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:52 am
Woonplaats: Tongeren, België

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor Einstein » za dec 17, 2011 3:40 pm

Ik heb nog nooit last gehad van flashbacks. HPPD wel een klein beetje, vooral 's nachts als ik in het donker kijk of als ik wiet heb gerookt, nuchter en overdag maar héél licht. Is allemaal niet zo dramatisch.
Het concept van een truffel- en een LSD-trip is hetzelfde, de verschillen zijn vooral nuances, hoewel het wel verschil kan maken.
LSD op lege of volle maag maakt niet veel uit, het meeste wordt via je tong opgenomen, als het goed is, niet via je maag.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor Special K » vr dec 30, 2011 1:11 pm

Heb zelf ook geen last gehad van flashbacks, ook geen HPPD - alvast geen storende effecten opgemerkt.
En ik heb de voorbije tijd toch wel een beetje veel LSD gebruikt.
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor Huggybear²³ » vr dec 30, 2011 3:22 pm

Lysergic Acid schreef:En ik heb de voorbije tijd toch wel een beetje veel LSD gebruikt.

Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Flashbacks na eerste keer?

Berichtdoor Velvet » vr dec 30, 2011 4:12 pm

Ik heb na de laatste keer lsd toch wel een behoorlijke tijd last gehad dingen die golven, ruis en af en toe een blauw vlekje die voorbij komt.
Ook heb ik nog wel een tijd lang daarna af en toe weer erg vergelijkbaar effect gehad, vooral 's avonds.
Als ik er last van krijg doe ik altijd een paar maand geen psychedelica, dan trekt het rustig aan wel weg.

Geloof niet dat dat doorsnee is though.
Avatar gebruiker
Velvet
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: do dec 29, 2011 2:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron