Je wilt je depressie niet 'oplossen' door te trippen, maar gewoon trippen terwijl je depressief bent.
Ik zou het afraden en je aanraden geen illegale drugs te gebruiken en naar een psychiater te gaan en dan therapie volgen en eventueel ook medicijnen ( antidepressiva).
Maar je spreekt over een lichte depressie, of negatieve flow en moeilijke periode.
Dan kan een trip je wel helpen, LSD samen met wat ketamine bv.
maar zoals kaasje zei kan het het je ook moeilijker maken....
Maar het is het proberen wel waard, als je niet voor farmaceutica wil gaan en naar een psych enz.
Ook mdma lijkt me wel wat potentieel te hebben, maar wees voorzichtig.
Wel een voordeel vind ik dat je veel ervaring hebt met hallucinogenen en eigenlijk altijd positieve ervaringen hebt gehad.
ook schreef iemand om eventueel een benzo of wat seroquel achter de hand te houden, vind ik ook wel aan te raden.
Paddo's raad ik je wel af, vind ik ook heel confronterend, ook marihuana vind ik af te raden, maar dees terzijde
laat je nog wat weten hoe t gegaan is?
gebruik het hoedanook op een moment dat je jezelf ietwat 'goed' voelt, dus als je je niet echt slecht voelt of angstig bent. En zorg voor een positieve vibe ( vrienden,muziek), probeer er het beste uit te halen!!!!