Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Graag deze post deleten.

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Graag deze post deleten.

Berichtdoor Claviceps » wo maart 30, 2011 11:57 pm

<Verwijderd>
Laatst bijgewerkt door Claviceps op do apr 28, 2011 11:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Wetgeving omtrend LSD

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » wo maart 30, 2011 11:58 pm

LSD valt gewoon onder lijst 1 van de opiumwet, net als de rest van de harddrugs. Omdat de drug bijna nooit gebruikt wordt, wordt hij niet vermeld maar de wetgeving is gewoon hetzelfde.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Wetgeving omtrend LSD

Berichtdoor Exceptional » do maart 31, 2011 12:06 am

Het mag niet. Punt. Hoeveelheid heeft er niks mee te maken.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Wetgeving omtrend LSD

Berichtdoor Claviceps » do maart 31, 2011 12:12 am

Exceptional Insight schreef:Het mag niet. Punt. Hoeveelheid heeft er niks mee te maken.

Ik vind het wel degelijk wat uitmaken. Als de wet onderscheid maakt in "eigen gebruik" en geen vervolging/lagere straf, dan ben ik toch nieuwsgierig hierna uit eigen belang. Het is namelijk iets waar je rekening mee kunt houden. Vergelijkbaar met mensen die XTC pilletjes meenemen naar een festival en rekening houden met de definitie van handel en eigen gebruik lijkt mij zo.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Wetgeving omtrend LSD

Berichtdoor Exceptional » do maart 31, 2011 12:40 am

segfault schreef:Ik vind het wel degelijk wat uitmaken.[etc]

Maar dat doet het niet. Het is illegaal. Gedogen betekent alleen dat als je een agent tegenover je hebt, die thuis wel wat te vertellen heeft, hij een oogje toeknijpt. Maar theoretisch gezien mag hij het gewoon innemen.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Wetgeving omtrend LSD

Berichtdoor Beeeb » do maart 31, 2011 12:48 am

Exceptional Insight schreef:
segfault schreef:Ik vind het wel degelijk wat uitmaken.[etc]

Maar dat doet het niet. Het is illegaal. Gedogen betekent alleen dat als je een agent tegenover je hebt, die thuis wel wat te vertellen heeft, hij een oogje toeknijpt. Maar theoretisch gezien mag hij het gewoon innemen.


Alleen in beslag nemen is niet zo'n punt. Wel kut op een op een feestje natuurlijk. Maar het is nog vervelender als je naar het bureau ofzo moet.

Dus gedogen of niet, er is wat mij betreft wel degelijk verschil in de sancties bij eigen gebruik heoveelheden en/of wanneer de hoeveelheid als handel wordt gezien.
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music. (Kristian Wilson, VP Nintendo Inc. 1989.)
Avatar gebruiker
Beeeb
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 256
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:42 pm
Woonplaats: Wonderland


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron