Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Herbal LSD

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Herbal LSD

Berichtdoor Borsl » do feb 14, 2013 10:16 pm

Eej mensen,

Ik heb iets in huis gehaald, Herbal LSD (zie link voor voorbeeld):
http://www.apollyon.nl/smart-produkten/ ... herbal-lsd

Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen hiermee, als er überhaupt mensen zijn die er al ervaring mee hebben...
Ik ben vooral benieuwd naar de sterkte.

Alvast bedankt!
Avatar gebruiker
Borsl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: di jul 03, 2012 8:40 pm

Re: Herbal LSD

Berichtdoor ParadijsVogel » do feb 14, 2013 10:21 pm

Weinig over de ingredienten te vinden, maar zag wel dat er een paar mensen goed ziek van waren geworden en dat er weinig effect aan zit. Denk dat het Hawaiian Baby Woodrose is, werkt ook niet echt en word je ook vaak misselijk/ziek van.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Herbal LSD

Berichtdoor Eko » do feb 14, 2013 10:31 pm

Ik haat dit soort benamingen; 't is geen lsd, steek het dan ook niet in de titel, da's 't zelfde als een fiets een "herbal auto" noemen.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Herbal LSD

Berichtdoor Ahote » do feb 14, 2013 11:36 pm

Eko schreef:Ik haat dit soort benamingen; 't is geen lsd, steek het dan ook niet in de titel, da's 't zelfde als een fiets een "herbal auto" noemen.

punt.
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Herbal LSD

Berichtdoor Borsl » do feb 14, 2013 11:48 pm

Eko schreef:Ik haat dit soort benamingen; 't is geen lsd, steek het dan ook niet in de titel, da's 't zelfde als een fiets een "herbal auto" noemen.


tja, zo staat het op het flesje, vandaar dat ik het zo ook maar noemde...

Heeft er verder iemand persoonlijke ervaringen hiermee?? Thanks voor de reacties zover.
Avatar gebruiker
Borsl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: di jul 03, 2012 8:40 pm

Re: Herbal LSD

Berichtdoor Ahote » vr feb 15, 2013 12:04 am

veel vind je er niet over maar

op het oude forum zijn ze er precies toch niet al te positief over: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=17412

en hier http://www.deheksenketel.com/qc/434,royal-t-liquid-lsd.html zeggen ze precies dat er kratom (Mitragyna speciosa) in zit

je moet ook niet direct verwachten dat die louche smartshop zooi zijn geld waard is. buiten dan de bekende dingen zoals truffels natuurlijk :grin:
Laatst bijgewerkt door Ahote op vr feb 15, 2013 12:08 am, in totaal 1 keer bewerkt.
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Herbal LSD

Berichtdoor Multitude » vr feb 15, 2013 12:07 am

Borsl schreef:
Eko schreef:Ik haat dit soort benamingen; 't is geen lsd, steek het dan ook niet in de titel, da's 't zelfde als een fiets een "herbal auto" noemen.


tja, zo staat het op het flesje, vandaar dat ik het zo ook maar noemde...

Heeft er verder iemand persoonlijke ervaringen hiermee?? Thanks voor de reacties zover.


Eko heeft het denk ik over de makers die het in de naam van het spul steken, niet jij die het in de topictitel steekt. Eko is best lief.

Geen ervaring met dit spul verder, doe mij maar the real stuff.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Herbal LSD

Berichtdoor Einstein » vr feb 15, 2013 12:44 am

Lijkt me niet de moeite waard. Dergelijke productnamen zijn doorgaans bedoeld om de aandacht te trekken van degenen die nieuwsgierig zijn naar middelen als LSD, maar de makkelijkste manier om het LSD-effect écht dicht te benaderen is nog altijd het opeten van een doos truffels (en ook dat geeft een ander effect). Verder zouden smartshops alleen met LSA of zo aan de slag kunnen, maar dat komt écht niet in de buurt van echte LSD.
Hoogstwaarschijnlijk is dit dus een vaag mengsel van LSA-kruiden, eventueel aangevuld met aminozuren, vitamines en andere niet-psychoactieve voedingsstoffen, dan wel met guarana en vage kruiden die hoogstens cafeïne o.i.d. bevatten.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Herbal LSD

Berichtdoor Bewild » vr feb 15, 2013 5:24 pm

Ik gok ook op LSA, dit hoeft trouwens niet persee negatief te zijn. Ik heb zelf eens morning glory geprobeerd, ik ben er niet ziek van geworden, maar heb er ook niet hard op getript, het was meer heel de tijd van bijna, maar er net niet graken.
If only I had the money and resources, I would try them all..
Avatar gebruiker
Bewild
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: wo jan 30, 2013 12:31 am

Re: Herbal LSD

Berichtdoor FranX » vr feb 15, 2013 6:05 pm

Als men LSA aanprijst als Herbal LSD dan zou je ook kunnen zeggen dat Cannabis eigenlijk Herbal alcohol is.

Marketing.
Neem geen risico neem gewoon the real thing.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Herbal LSD

Berichtdoor Multitude » vr feb 15, 2013 6:26 pm

FranX schreef:Neem geen risico neem gewoon the real thing.

Voor mensen die zich niet goed informeren zal dit natuurlijk heel vreemd klinken (niet dat ik een erg hoge pet op heb van mensen die zonder informatie psychedelica gaan gebruiken).
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Herbal LSD

Berichtdoor Borsl » zo feb 17, 2013 1:18 pm

voor de mensen die het willen weten: Dit was echt shit. 0,0 effect. Een blow komt nog dichter in de buurt van een trip...

Maar ja, niet geschoten is altijd mis he ;)
Avatar gebruiker
Borsl
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: di jul 03, 2012 8:40 pm


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron