Ik heb ooit een keertje Jelly Acid gedaan,
op aanraden van een vriendin, haha, was een goeie tip!
Ik was in Portugal, en kwam haar tegen daarzo, ze komt zelf uit Zweden, ik en m'n vrienden waren op reis, en we hadden Boomfestival op de planning staan, dus wij gezellig kletsen, en natuurlijk kwam 't onderwerp op trippies uit, want we hadden een stash hofmann2000dubbeldippp bij ons en avontuurlijk als we waren destijds er flink op los aan 't freaken.
En zo kwam het verhaal over de Jelly ter sprake, dat was 't nieuwe ding daarzo in Portugal toen, ze vertelde dat ze 't afgelopen weekend op een feestje het voor 't eerst kreeg van iemand, en dat 't echt nice was, en dat ze slakken had gegeten in haar trip en het net leek alsof ze nog kronkelden, en dat het echt te grappig was en we 't zouden moeten proberen, wat we later nog hebben gedaan ook ;p!
Dus op BOOMfestival 't hele festival lang druppels, zegels en dus Jelly, want onze tent buren hadden 't heel toevallig bij zich, hahaha! Gelatinevelletjes, geweekt in liquid, weer opdrogen, stukjes knippen, en weggeven of op eten!!! Nou we hebben t geweten, was een memorabele week!
Iemand hierzo 't wel eens tegen gekomen en geprobeerd?!
Ik heb er nadien nooit meer iemand over gehoord en ben het ook niet meer tegen gekomen, microdots trouwens ook al jaren niet meer, en liquid ook zelden trouwens...
had wel verwacht dat het zou blijven eigenlijk.