Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Liquid LSD en de testservice

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor J0rrit » ma apr 16, 2012 11:02 am

Hallo Psychonauten,

Hoe kan liquid LSD het beste worden ingeleverd bij de testservice? Dit druppelen op een suikerklontje of papiertje? En hoe dit het beste te doen dan?

Alvast bedankt,

greets
J0rrit
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 80
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:39 pm

Re: Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor Davinci » ma apr 16, 2012 4:28 pm

ik zou drie druppeltjes op drie suikerklontjes druppelen. En ze alle drie inleveren.
Dan heb je een ruw idee na de resultaten hoeveel er per druppel zit.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor Gonzo » ma apr 16, 2012 4:54 pm

Ik heb het even voor je nagevraagd bij iemand die bij de testservice werkt en hij zegt dat je het beste één druppel in 2ml water kunt oplossen en dat dan inlevert ..
Voor Dims(daar gaat je monster heen voor onderzoek) is het makkelijker/betrouwbaarder om een vloeistof waarin alleen lsd en water zit te testen dan een suikerklontje op te lossen in water en dat te testen..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor J0rrit » ma apr 16, 2012 5:25 pm

Dr.Gonzo schreef:Ik heb het even voor je nagevraagd bij iemand die bij de testservice werkt en hij zegt dat je het beste één druppel in 2ml water kunt oplossen en dat dan inlevert ..
Voor Dims(daar gaat je monster heen voor onderzoek) is het makkelijker/betrouwbaarder om een vloeistof waarin alleen lsd en water zit te testen dan een suikerklontje op te lossen in water en dat te testen..


Ok ok. Wel demiwater dan toch neem ik aan?
J0rrit
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 80
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:39 pm

Re: Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor Einstein » ma apr 16, 2012 5:28 pm

Lijkt mij wel. In kraanwater zitten o.a. nogal wat mineralen opgelost die je er liefst niet bij wilt hebben, aangezien het maar om enkele microgrammen LSD gaat. Er is verder ook niets op tegen om demiwater te gebruiken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor J0rrit » ma apr 16, 2012 6:39 pm

Einstein schreef:Lijkt mij wel. In kraanwater zitten o.a. nogal wat mineralen opgelost die je er liefst niet bij wilt hebben, aangezien het maar om enkele microgrammen LSD gaat. Er is verder ook niets op tegen om demiwater te gebruiken.


Ok, ik dacht dat LSD ook zijn sterkte verloor in kraanwater?!

greets
J0rrit
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 80
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:39 pm

Re: Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor Gonzo » ma apr 16, 2012 6:47 pm

J0rrit schreef:
Dr.Gonzo schreef:Ik heb het even voor je nagevraagd bij iemand die bij de testservice werkt en hij zegt dat je het beste één druppel in 2ml water kunt oplossen en dat dan inlevert ..
Voor Dims(daar gaat je monster heen voor onderzoek) is het makkelijker/betrouwbaarder om een vloeistof waarin alleen lsd en water zit te testen dan een suikerklontje op te lossen in water en dat te testen..


Ok ok. Wel demiwater dan toch neem ik aan?


Ja ik bedoel demiwater,je kunt als je er tijd voor hebt beter eerst een leeg plastic reageerbuisje bij de test service (of apotheek??) halen en het daarin doen..

Bij de test service gebruiken ze die kleintjes rechts onder op de foto(voor als je naar de apotheek gaat)
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor Einstein » ma apr 16, 2012 6:54 pm

J0rrit schreef:
Einstein schreef:Lijkt mij wel. In kraanwater zitten o.a. nogal wat mineralen opgelost die je er liefst niet bij wilt hebben, aangezien het maar om enkele microgrammen LSD gaat. Er is verder ook niets op tegen om demiwater te gebruiken.


Ok, ik dacht dat LSD ook zijn sterkte verloor in kraanwater?!

greets

Kan inderdaad sprake van zijn, al weet ik niet zeker of het in NL zo erg met het kraanwater is gesteld, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen en demiwater pakken.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor J0rrit » di apr 17, 2012 10:12 am

Ok. Nog een laatste vraag. Waar kan ik het beste op druppelen om een x aantal doseringen mee te nemen ergens heen, zonder het hele flesje hoeven mee te nemen? Suikerklontjes nemen toch wel veel plaats in...wat voor een soort papier?

greets!
J0rrit
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 80
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:39 pm

Re: Liquid LSD en de testservice

Berichtdoor FRESH » di apr 17, 2012 11:15 am

J0rrit schreef:Ok. Nog een laatste vraag. Waar kan ik het beste op druppelen om een x aantal doseringen mee te nemen ergens heen, zonder het hele flesje hoeven mee te nemen? Suikerklontjes nemen toch wel veel plaats in...wat voor een soort papier?

greets!


Canderel? :kleuter:

Ik zou niet moeilijk doen en het gewoon op een stukje papier doen. Als je het niet te lang in je zak hebt ofzo blijft het wel even goed, anders kan het ergens anders intrekken lijkt me.
Je kunt het ook op een stukje vloei doen en er een propje van maken. Stop je die later weer in je mond, het werkt in iedergeval wel (zelf eens gedaan).
FRESH
Offline
 


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron