Hallo Psychonauten,
Hoe kan liquid LSD het beste worden ingeleverd bij de testservice? Dit druppelen op een suikerklontje of papiertje? En hoe dit het beste te doen dan?
Alvast bedankt,
greets
Dr.Gonzo schreef:Ik heb het even voor je nagevraagd bij iemand die bij de testservice werkt en hij zegt dat je het beste één druppel in 2ml water kunt oplossen en dat dan inlevert ..
Voor Dims(daar gaat je monster heen voor onderzoek) is het makkelijker/betrouwbaarder om een vloeistof waarin alleen lsd en water zit te testen dan een suikerklontje op te lossen in water en dat te testen..
Einstein schreef:Lijkt mij wel. In kraanwater zitten o.a. nogal wat mineralen opgelost die je er liefst niet bij wilt hebben, aangezien het maar om enkele microgrammen LSD gaat. Er is verder ook niets op tegen om demiwater te gebruiken.
J0rrit schreef:Dr.Gonzo schreef:Ik heb het even voor je nagevraagd bij iemand die bij de testservice werkt en hij zegt dat je het beste één druppel in 2ml water kunt oplossen en dat dan inlevert ..
Voor Dims(daar gaat je monster heen voor onderzoek) is het makkelijker/betrouwbaarder om een vloeistof waarin alleen lsd en water zit te testen dan een suikerklontje op te lossen in water en dat te testen..
Ok ok. Wel demiwater dan toch neem ik aan?
J0rrit schreef:Einstein schreef:Lijkt mij wel. In kraanwater zitten o.a. nogal wat mineralen opgelost die je er liefst niet bij wilt hebben, aangezien het maar om enkele microgrammen LSD gaat. Er is verder ook niets op tegen om demiwater te gebruiken.
Ok, ik dacht dat LSD ook zijn sterkte verloor in kraanwater?!
greets
J0rrit schreef:Ok. Nog een laatste vraag. Waar kan ik het beste op druppelen om een x aantal doseringen mee te nemen ergens heen, zonder het hele flesje hoeven mee te nemen? Suikerklontjes nemen toch wel veel plaats in...wat voor een soort papier?
greets!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten