Afgelopen weekend geprobeerd op een feestje! 2x100mcg zegels en 120mg 4-fmp. Heb ook een beetje mxe erbij gepakt.
Om 2245 die zegels gepakt en om T+02:30 een beetje mxe, 20-30mg. En om T+02:45 de 4-fmp.
De LSD kwam al snel op in het begin en ik had voor het pakken van de mxe wel mijn plateau bereikt. Ik voelde me een beetje gespannen dus nam wat mxe, wat niet heftig was maar alles net wat comfortabeler maakte.
Toen de 4-fmp opkwam kreeg ik lekker wat energie erbij en ik spacete toch wel wat leuker en socialer. De energie was wel welkom, wel meer dan bij een candyflip nog maar het ultieme geluk was er minder, ik kreeg vooral meer vermogen om alles wat beter te volgen en toch een beetje helder te blijven.
Ik heb later nog wat mxe gepakt, maar merkte geen echte intensifering van de trip, alleen meer ontspanning en een lekkerder gevoel in het lichaam.
Het hielp wel de trip een beetje terugkomen toen ik wat meer pakte om T+08:30 om de after door te komen
Om 0930 was het wel goed geweest en was alles bijna uitgewerkt, behalve de mxe die de terugtocht naar huis wat leuker maakte.
Al in al een topcombi! Gaf de verwachte effecten van wat meer energie en helderheid bij de LSD, in plaats van de overgave aan de magie van een candyflip. Het is gewoon wat toepasbaarder voor veel feestjes en maakt LSD iets makkelijker in omgang.
Het extra gevoel van energie bij de LSD was zeeeer welkom, daarom zal ik volgende keer 150mg pakken denk ik, met misschien nog een halve zegel erbij om te compenseren. MXE voor de scherpe randjes werkte perfect!
Ik moet wel zeggen, ik heb al ruime ervaring met psychedelica, ook 4-fmp en vooral MXE ken ik inmiddels goed. Zorg eerst dat je vertrouwd bent met deze middelen voor dat je zo gaat combineren. Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen toch iets lagere dosisen nodig zullen hebben.