Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

lsd + 4-fmp/4-fa

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Davinci » di nov 08, 2011 5:51 pm

Heeft iemand ervaring met deze combo?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Russ » di nov 08, 2011 6:10 pm

En, heeft iemand een voorstel qua timing?
Het idee maakt me in elk geval al blij :grin:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor megatrippie » wo nov 09, 2011 10:39 am

Beetje jammer van de LSD zou ik zeggen. Ik zou liever voor een 4fa 2ci combo gaan.
Mocht je toch voor de LSD 4fa combo willen gaan denk ik dat je die prima tegelijk kunt innemen.
Ga er van uit de je de 4fa iets eerder gaat vernemen als de LSD maar de opkomst moet wel erg lekker zijn. 4fa bodyhigh en LSD ook bodyhigh :mrgreen:
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Davinci » wo nov 09, 2011 10:57 am

Waarom zou je het jammer vinden van de lsd?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor FRESH » wo nov 09, 2011 11:53 am

megatrippie schreef:Beetje jammer van de LSD zou ik zeggen. Ik zou liever voor een 4fa 2ci combo gaan.


Da's ook mijn idee :-) 4-FMP met een bijv. 20mg 2C-I en dan lekker trippen :p
FRESH
Offline
 

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Davinci » wo nov 09, 2011 7:15 pm

4-fa gaat de lsd te veel onderdrukken?
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor megatrippie » do nov 10, 2011 10:18 am

Davinci schreef:Waarom zou je het jammer vinden van de lsd?


LSD en amfetamine hebben een beetje een tegengesteld karakter en zou ik daarom niet snel combineren.
LSD is extreem relaxt in tegenstelling tot 4-fmp.
Tevens heeft 4-fmp wel de eigenschap dat het behoorlijk dominant is en het dus moeilijk gaat worden de goede verhouding te gaan vinden.

Bewezen is ondertussen dat de 2ci 4fmp combi het goed doet. als je zorgt dat de 4fmp niet te hoog gedoseerd word gaat het goed komen.

Ik wil niet zeggen dat het niet een prettige ervaring kan zijn. Het is er alleen 1 waar ik zelf niet voor zou kiezen.

ik heb 4fmp ondertussen gecombineerd met
2ci
2cb
2ce
mdma

De beste combi was met 2ci maar dan moet je zorgen dat je de 4fmp niet te hoog doseerd.
Ook heel prettig is 4fmp met op het einde mdma
Op die manier kan je het feestje afsluiten met een big bang. mdma knalt er hard in en je hebt over de gehele avond/ochtend een niet al te grote aanslag gedaan op je serotonine.

LSD kan je met heel veel dingen combineren maar ik kies als ik LSD combineer wel voor stofjes die alleen dingen toevoegen en niet tegen elkaar in gaan werken.
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor dreamkit » vr nov 11, 2011 5:20 am

Eerste keer dat ik een candyflip deed zat deze ook in de mix, het was een hele goeie trip maar had op een gegeven moment wel even dat ik iets te warm werd. Wees voorzichtig!
dreamkit
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: di apr 26, 2011 10:27 pm

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Majestic » ma feb 27, 2012 9:36 pm

Afgelopen weekend geprobeerd op een feestje! 2x100mcg zegels en 120mg 4-fmp. Heb ook een beetje mxe erbij gepakt.
Om 2245 die zegels gepakt en om T+02:30 een beetje mxe, 20-30mg. En om T+02:45 de 4-fmp.
De LSD kwam al snel op in het begin en ik had voor het pakken van de mxe wel mijn plateau bereikt. Ik voelde me een beetje gespannen dus nam wat mxe, wat niet heftig was maar alles net wat comfortabeler maakte.
Toen de 4-fmp opkwam kreeg ik lekker wat energie erbij en ik spacete toch wel wat leuker en socialer. De energie was wel welkom, wel meer dan bij een candyflip nog maar het ultieme geluk was er minder, ik kreeg vooral meer vermogen om alles wat beter te volgen en toch een beetje helder te blijven.
Ik heb later nog wat mxe gepakt, maar merkte geen echte intensifering van de trip, alleen meer ontspanning en een lekkerder gevoel in het lichaam.
Het hielp wel de trip een beetje terugkomen toen ik wat meer pakte om T+08:30 om de after door te komen ;) Om 0930 was het wel goed geweest en was alles bijna uitgewerkt, behalve de mxe die de terugtocht naar huis wat leuker maakte.

Al in al een topcombi! Gaf de verwachte effecten van wat meer energie en helderheid bij de LSD, in plaats van de overgave aan de magie van een candyflip. Het is gewoon wat toepasbaarder voor veel feestjes en maakt LSD iets makkelijker in omgang.

Het extra gevoel van energie bij de LSD was zeeeer welkom, daarom zal ik volgende keer 150mg pakken denk ik, met misschien nog een halve zegel erbij om te compenseren. MXE voor de scherpe randjes werkte perfect!

Ik moet wel zeggen, ik heb al ruime ervaring met psychedelica, ook 4-fmp en vooral MXE ken ik inmiddels goed. Zorg eerst dat je vertrouwd bent met deze middelen voor dat je zo gaat combineren. Ik kan me voorstellen dat de meeste mensen toch iets lagere dosisen nodig zullen hebben.
Majestic
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma feb 27, 2012 9:19 pm

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Niemand » za maart 03, 2012 11:55 pm

Ik heb deze combi een maand geleden gedaan. 4 uur na lsd inname 160 mg gepakt en 3 uur later nog eens 160 mg. Zeer magisch. Zelfs beter dan met mdma als je het mij vraagt!
Niemand gebruikt weleens drugs
Avatar gebruiker
Niemand
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 191
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 2:58 am

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor TRAVOLTA » do apr 19, 2012 11:46 am

ongeveer 3 a 4 maanden geleden gedaan, wel ook met een hoop keta erbij. was zo'n 80/100 mics en n paar puntjes 4fmp op een feestje. erg goed bevallen! wel het trippy element maar nog best goed aanspreekbaar. muziek was ook heerlijk! de keta (en lachgas) erbij maakten het natuurlijk een stuk heftiger maar zorgden ook voor een heel vet element. mogelijk ga ik dit morgenavond weer doen!
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Piotr » di maart 25, 2014 2:19 am

Majestic schreef: MXE voor de scherpe randjes werkte perfect!

Mxe icm. 4-fa kan voor het serotoninesyndroom zorgen, daarom zou ik het niet zo snel aanraden. Voor mxe icm. mdma hetzelfde verhaal, maar blijkbaar combineren toch wel meerdere mensen dit.

Verder heb ik het gevoel dat, als lsd mij bevalt, ik het wel graag zou combineren met 4-fa op een feestje. Alleen ik zou wel wat meer 4-fa pakken, 120mg zou ook niet zo snel dat gelukzalige gevoel kunnen opbrengen gok ik zo. 150mg zou inderdaad misschien wel voldoende kunnen zijn.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Perry » di maart 25, 2014 9:28 am

Ook al zo'n heerlijke bump :wub:
Overigens heb ik MXE ook ooit met MDMA gebruikt.
Nergens last van gehad, het was echter uit onwetendheid
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Piotr » di maart 25, 2014 9:57 am

Oh fuck, had het niet eens door.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: lsd + 4-fmp/4-fa

Berichtdoor Piotr » ma apr 20, 2015 8:36 pm

Ondanks het feit dat ik drie weken geleden nog 6-APB heb gedaan was dit weer een heerlijke combinatie. Na zo'n 5 pilsjes op het festivalterrein en enkele sleutelpuntjes coke te hebben genomen nam ik anderhalve zegel, in totaal 150µg. Zo'n twee uur later, toen de eerste effecten merkbaar waren, nog 150mg 4-FA gedropt. Non-stop gas gegeven op kneiterharde industrial/crossbreed van begin tot eind. Al was de 4-FA misschien wat gedempt door de coke, of eventuele tolerantie, nog steeds heb ik me optimaal vermaakt. 4-FA geeft toch weer net die push die je nodig hebt om tot het eind kapot te gaan. Dat was me het dagje weer wel.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron