Hey,
Ik wil begin van augustus op een festival oa LSD gaan gebruiken. Nu heb ik 2 keren LSD gebruik.
1) Eerste LSD was een kwart zegeltje op een oud en nieuw feestje. Heb alleen heel fijn gedanst.
Beetje het xtc gevoel, maar dan milder. Geen visuele effecten.
2) Op een festival waar ik nu wil weer eens gaan gebruiken. Halve zegel. Gebeurde na een aantal uur niets. Ik heb geen idee over hoeveel uur ik het dan heb. Het was toen nog lekker zonnig en toe het echt insloeg was het goed donker.
Van een vriend van een vriend heb ik nog een trippil daarbij gekregen, waarvan ik de naam niet meer weet. Pas later op de avond, begon het eindelijk eens een beetje te werken. Buizen die op de grond lagen werden slangen en tapijten krioelde en kronkelde inelkaar over. Verder niet veel geks meegemaakt. Kan het misschien ook aanliggen dat ik vroeg begonnen ben met alcohol drinken.
Daarbij had ik toen ook conflicten met mijn vriendin. Toen zij naar haar tent ging begon de LSD beter haar werk te doen.
Deze keer wil ik LSD gaan gebruiken op een festival waar heel veel mensen tripmiddelen gebruiken.
Ondanks ik er alleen naar toe ga, voel ik mij wel veilig op dat terrein.
Ik wil op zaterdag xtc en zondag LSD gebruiken.
(Is een jaar geleden dat ik voor het laatst xtc heb genomen).
Mijn vraag is:
#
Welke hoeveelheid mic is een goede dosering voor mij.
Ik ben dus nog een beginneling, maar soms heb ik het idee dat ik meer nodig heb om iets te voelen. Hoeveel mic raden jullie mij aan. Op deze site staat 100 mic voor een noob. Maar ben ik dan nog een noob of kan ik iets meer nemen bv 150?
Eerst beginnen met 100 mic en na 3 uur 50 bijpakken?
Ik weeg rond 55 - 60 KG. Ben rond 175 (man). Tenger van postuur.
#
Stel ik gebruik op de zaterdag xtc en ik voel op de zondag goed, heeft het zin als ik dan een LSD pak. De donderdag en vrijdag zal ik aan de alcohol drinken. De zondag zal wel uitrusten worden.
Ik ben ook bekend met gebruik van truffels (3x).
#
Hoe zit het met de dealers waar je de zegels van koopt. Kun je bijvoorbeeld ook 3 zegeltjes halen of is dat heel gek? Ik wil sowieso 1 daarvan laten testen.
tnx