hey allemaal !
ik ben sinds een tijdje geleden in het bezit geraakt van lsd . heb het tot nu toe 2 maal geprobeert.
1ste keer was naar mijn gevoel vrij licht . had 1 zegel ( zou 150 µg zijn maar heb ze niet laten testen ) genomen en 1,5 u later nog een halve zegel bij maar die heeft het niet echt versterkt vind ik . de 2de keer heb ik 1,5 zegel ineens genomen en dat beviel me al veel meer , lekker gevoel , wel veel rillingen maar niet storend voor me , patronen zien , bepaalde dingen zien " ademen " precies . maar na 5 u was dat allemaal al weg. dan heb ik nog zeer lichte trippy visuals en gedachten maar echt miniem. alleen slapen is een ramp , 1 ben precies niet moe , 2 als ik men ogen dicht doe is men hoofd precies leeg . meestal kan ik pas na 15 u ofzo terug de slaap vatten . oke , nu komt men vraag ik ben van plan om zometeen nog een die fantastiche wereld betreden . zou ik men laatste 2 zegels meteen nemen ? want ik vond het verschil al redelijk groot tussen 1 zegel en later 0,5 bijnemen en 1,5 zegel meteen nemen ... maar vind het stom om nu 1,5 zegel te nemen en de laatste 0,5 eigenlijk niet echt te gebruiken of zou ik het er toch op wagen ? word de trip echt zoveel sterker of gaat hi meer wat verlengen ?of wat raden jullie aan ?? heb zeer veel ervaring met truffels en paddo's , kan er ook heel goed tegen , maar dat duurd voor mij maar 3-4 u. daarom dacht ik dat lsd wel eens leuk was om langer te spacen , maar zoveel langer is het niet echt . heb ook veel betere visuals bij truf / paddo dan bij lsd . als ik sommige trip reports lees over lsd ben ik soms wel wat jaloers want ik kom geen goden tegen of anderen dingen alvast bedannkt voor de reacties ! vind dit echt een super forum waar ik al veel van heb opgestoken ;
grtz shroomhead