Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD en dag erna pep

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

LSD en dag erna pep

Berichtdoor Klinker » di jul 22, 2014 6:01 pm

Aanstaande vrijdag ga ik met mijn vrienden voor het eerst LSD proberen. Ik heb gehoord dat t chill is om met een half zegeltje te beginnen, en als die inslaat de andere helft droppen. Dit ga ik wss ook doen. Wss begint onze trip vrijdagmiddag rond twee of drie uur. De dag erna ga ik naar een festival waar ik ook lekker aan de pep ga.

Ik vraag me alleen wel of ik de pep wel echt lekker zal werken, aangezien ik me mss erg vaag voel? Oja, en ik vroeg me af of je lekker kan slapen na LSD, aangezien ik laatst een behoorlijke plafonddienst had uren en uren na 20 mg 2C-C.
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Partypipo » di jul 22, 2014 6:14 pm

Zover ik altijd heb begrepen heeft het totaal geen zin om eerst een halve te nemen en later weer een halve. Tenminste, de trip wordt er niet heftiger van, hij duurt alleen langer. Slapen wordt dan dus moeilijker. Trippen en daarna direct slapen lukt volgens mij met geen één psychedelicum...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Tripomaniac » di jul 22, 2014 6:17 pm

ben ik het niet helemaal mee eens na een dagje truffelen of paddos slaap ik als een roos
I`ve got the goodies.
Tripomaniac
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za jul 12, 2014 11:03 pm
Woonplaats: Zwolle

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Klinker » di jul 22, 2014 6:43 pm

Daar was ik al bang voor, want ik heb hier al paar keer gelezen dat lsd ook heel stimulerend werkt. Als noodoptie hebben we etizolam, maar die zit al bijna een opgelost in een flesje sterke drank (heb gehoord dat dan de werking ervan achteruit gaat). Is 2ml voldoende om goed te slapen?
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Fool » di jul 22, 2014 6:52 pm

Met etizolam zul je na LSD prima slapen. Ik weet niet hoelang je etizolam al opgelost is, maar het duurt volgens mij wel een paar weken voordat de kwaliteit achteruit gaat.

1 milligram etizolam zal je wel aardig moe maken, 2 milligram zeker wel. Ik weet niet met hoeveel milliliter dat zal corresponderen, dat ligt eraan hoe sterk de oplossing is die jullie gemaakt hebben?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Trippie » di jul 22, 2014 8:24 pm

Klinker schreef:Wss begint onze trip vrijdagmiddag rond twee of drie uur.


Het zou normaalgezien wel moeten lukken om dan te slapen, al is het misschien een uurtje later dan gehoopt. Al trippend slapen is onmogelijk maar zodra het is uitgewerkt is het geen probleem meer (met pep is dat wel een ander verhaal).

En over dat twee keer een halve zegel nemen: zo werkt dat niet bij psychedelica. Als je die tweede helft pas neemt als je al op je piek zit (>2u na de eerste dus) zal die er hooguit voor zorgen dat de trip een paar uur langer duurt (rekening mee houden). Beste is alles in één keer nemen. Een half uurtje of hooguit een uurtje uit elkaar kan nog wel maar het effect zal een stuk minder zijn dan wanneer je ze in één keer zou nemen.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Miss E » di jul 22, 2014 10:24 pm

Ik zal je andere vraag maar beantwoorden dan. :P
Klinker schreef:Ik vraag me alleen wel of ik de pep wel echt lekker zal werken, aangezien ik me mss erg vaag voel?

Kan prima hoor! Zo vaag voel je je meestal niet de dag na LSD en al zou je je vaag voelen, die pep lost dat wel op dan. ;)
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Trip-tamine » wo jul 23, 2014 6:25 am

Miss E schreef:Ik zal je andere vraag maar beantwoorden dan. :P
Klinker schreef:Ik vraag me alleen wel of ik de pep wel echt lekker zal werken, aangezien ik me mss erg vaag voel?

Kan prima hoor! Zo vaag voel je je meestal niet de dag na LSD en al zou je je vaag voelen, die pep lost dat wel op dan. ;)


Pep heeft het effect je heel nuchter, alert en wakker te laten voelen. Pep kun je dan ook met bijna alles combineren (Vraag maar aan JongGeleerd).

Zoals Miss E al zegt, het is echt nul probleem.
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Klinker » wo jul 23, 2014 10:21 am

Fool schreef:Met etizolam zul je na LSD prima slapen. Ik weet niet hoelang je etizolam al opgelost is, maar het duurt volgens mij wel een paar weken voordat de kwaliteit achteruit gaat.


Vgm is zit het al bijna een jaar opgelost in het flesje, hoe sterk het is zal ik even vragen.
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Klinker » wo jul 23, 2014 2:12 pm

We weten niet hoe sterk de oplossing is hoor ik net. :#:
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Fool » wo jul 23, 2014 2:16 pm

Dan zou ik heel voorzichtig beginnen met doseren en dit op tijd proberen te 'ijken'. Ik weet niet hoeveel opgeloste etizolam zal degraderen in een jaar, maar als je een concentratie van (nu nog) 10 milligram in een milliliter hebt zitten kan dat best gevaarlijk zijn.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Klinker » wo jul 23, 2014 2:29 pm

Ik begrijp het niet helemaal. Als de etizolam minder word, kan het toch niet per ml 10 mg worden?

EDIT: Ik hoor trouwens net dat ie wel weet hoe sterk het was, 1mg / 1ml..
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Fool » wo jul 23, 2014 2:46 pm

Als de oplossing 20 milligram per milliliter was en er is 50% potentie afgenomen, is hij nu 10mg per milliliter.

Maar 1 milligram per milliliter valt wel mee, ik zou alleen van te voren een keer kijken hoe erg de potentie is afgenomen. Neem bijvoorbeeld 2 milliliter en aan de hand van de effecten kun je daarna elk uur steeds bijdoseren. Als je weet wat bij wat voor dosering je wel significant effecten merkt, weet je ook de dosering die je nodig hebt om fatsoenlijk in te slapen.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Fool » wo jul 23, 2014 2:49 pm

Hij is al een jaar lang opgelost hé, ik denk niet dat je zomaar kunt aannemen dat hij nog steeds ~50% van de potentie heeft?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Fool » wo jul 23, 2014 3:13 pm

Mja, ik kon er niets over vinden, maar zijn die stoffen vaak niet minder stabiel in een oplossing? Ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

@Einstein, @Claviceps, @DrChem ???
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Klinker » wo jul 23, 2014 7:00 pm

Ik denk dat we dan zo'n twee milliliter nemen dan sta je tenminste nog beetje fris op haha.
Klinker
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 70
Geregistreerd: wo apr 11, 2012 12:44 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor manoes » do jul 24, 2014 7:45 am

En... had je een kater?
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

Re: LSD en dag erna pep

Berichtdoor Piotr » vr jul 25, 2014 7:00 am

Druks schreef:Volgens mij heeft @Piotr heel wat etizolam opgelost in sterke drank.


Met wie denk je dat hij de LSD gaat doen? :#:

Ik denk zelf dat de etizolam heel zwak is geworden. Laatste keer had ik echt moeite met slapen na 1 à 2ml, zonder uppers om 6 uur 's ochtends. Daarom neem ik dit keer ook gewoon 10mg oxazepam.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron