Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

lsd en de vriezer

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

lsd en de vriezer

Berichtdoor WhoisThatGuy » zo jun 05, 2011 8:42 pm

ik heb wel eens gelezen dat lsd ook in de vriezer kan maar ik vraag me af of het tegen -18 (diepvriezer) kan ? en zo ja wat de voordelen tegen over bijvoorbeeld gewoon de koelkast is :ugeek:
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor Tomaat » zo jun 05, 2011 8:46 pm

Ik ken er niet veel van, maar volgens mij wordt de vriezer gezien als de beste omgeving om de zegels in te bewaren. Als het ook lucht- en winddicht is uiteraard. Maar volgens mij doen maar weinig mensen dat omdat het verlies bij gewoon bewaren op kamertemperatuur nihil is. Denk ik.
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor Intoxication » zo jun 05, 2011 9:26 pm

² hierboven; lsd zegels zijn droog, en iets dat tegen 0% droogte aanleunt kan moeilijk slecht worden (tenzij zonlicht, vochtigheid er ook mee gemoeit is)
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor Pff » ma jun 06, 2011 6:23 pm

Koelkast is slecht vriezer niet.

Koelkast is vochtig en de lucht in de vriezer is ijl. Dat is het verschil. Je kan het wel in de koelkast bewaren, maar dan moet het absoluut lucht en vochtdicht verpakt zijn.
Reality is for people who can't handle drugs
Avatar gebruiker
Pff
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 216
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 4:18 pm

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor kotaku » do jun 09, 2011 9:39 pm

Enige wat nogal vervelend kan zijn is denk ik dat de temperatuur te snel veranderd als je ze uit de vriezer haalt? Aangezien LSD niet zo goed tegen warmte veranderingen kan?
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor Einstein » do jun 09, 2011 9:49 pm

Denk eigenlijk dat dat niet zoveel uitmaakt. Ik zou me er niet al te druk om maken, bewaren bij kamertemperatuur kan geloof ik ook niet heel veel kwaad.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor FRESH » vr jun 10, 2011 9:13 am

In de vriezer is het beste!

Droge lucht, donker en onder 0. Wel opletten dat ze goed zijn afgesloten (dus niet alleen in aluminiumfolie), dit tegen warmte verschil van de deur telkens open en dicht doen.

Je kunt ze ook in zo'n "oud" fotorol kokertje doen (op kamertemperatuur). Je kunt ze buiten de koelkast of vriezer bewaren. In iedergeval 1,5jr. Zelf ondervonden en ze deden het nog prima.
FRESH
Offline
 

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor Azgaza » vr jun 10, 2011 6:32 pm

Einstein schreef:Denk eigenlijk dat dat niet zoveel uitmaakt. Ik zou me er niet al te druk om maken, bewaren bij kamertemperatuur kan geloof ik ook niet heel veel kwaad.


Ik ben zo iemand die alles gewoon op kamertemperatuur bewaart en de oudste zegel die ik ooit nam lag al twee jaar in folie in mijn la. Ik heb níks gemerkt van een eventuele afname in sterkte, als het al slijt op kamer temperatuur is dat minimaal, zelfs als je het twee jaar bewaart. Het kan wel dat er laat ik zeggen 20-30 ug vanaf is, maar je kan altijd ietsje hoger doseren met oude zegels, als je ze goed luchtdicht en afgeschermd van licht bewaart maakt de temperatuur echt niet zo veel uit, zolang je maar niet probeert het te koken ofzo. Gewoon in aluminium folie in een leeg wiet zakje tussen een boek en dan alsnog in een donkere la en het blijft zeker meer dan een jaar op sterkte.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor Intoxication » vr jun 10, 2011 8:15 pm

idd dat van lsd en verliessterkte is zwaar overrated door jullie parahoertjes;)
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor WhoisThatGuy » wo jun 15, 2011 2:25 am

haha helder nou iedereen bedankt voor de hulp en ik denk dat ik er wel over uit ben wat ik doe
gewoon dus lekker in folie in zakje in oude pillen potje de vriezer in dus :D

Azgaza schreef:
Het kan wel dat er laat ik zeggen 20-30 ug vanaf is, maar je kan altijd ietsje hoger doseren met oude zegels,

jah maar zo sterk zijn ze niet maarjah zou ze altijd over een jaartje nog in me kont kunnen stoppen :love:
Devil Fish schreef:re-sie-kleren :P reclasseren is een ander woord :grin:
Avatar gebruiker
WhoisThatGuy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 205
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:48 pm

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor brombeer001 » za jul 16, 2011 1:47 pm

Hoe ook even rekening met het feit dat het lsd molecuultje heel erg slecht tegen temperatuur verschillen kan!

In mijn optiek is daarom kamer temp de beste keus.
Een trippie is maar voor even maar de ervaring is voor de rest van je leven!
Avatar gebruiker
brombeer001
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr jul 15, 2011 3:01 pm

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor Schism » za jul 16, 2011 1:50 pm

Volgens mij was dat al vrij duidelijk gemaakt, een maand geleden. :P
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor brombeer001 » za jul 16, 2011 1:55 pm

Intoxication schreef:idd dat van lsd en verliessterkte is zwaar overrated door jullie parahoertjes;)


overated misschien, ben het is gaan testen had een zegel een dagje in de zon laten liggen zonder verpakking of afsluitbaar zakje gewoon om te kijken hoe sterk het molecuul nou reageert. Ben er achter gekomen door een zelf test dat er ongeveer 30-40% potentie verlies was opgetreden. Dit was natuurlijk wel een extreme ik bedoel het komt normaal niet voor dat er zegels een hele dag in het zonnetje liggen te bakken. :stoned:
Een trippie is maar voor even maar de ervaring is voor de rest van je leven!
Avatar gebruiker
brombeer001
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr jul 15, 2011 3:01 pm

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor brombeer001 » za jul 16, 2011 1:57 pm

Pascal schreef:Volgens mij was dat al vrij duidelijk gemaakt, een maand geleden. :P


Brombeer lul dat stond er al!

lees nou is alles voordat je wat post
Een trippie is maar voor even maar de ervaring is voor de rest van je leven!
Avatar gebruiker
brombeer001
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr jul 15, 2011 3:01 pm

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor Claviceps » di jul 19, 2011 11:40 pm

brombeer001 schreef:
Intoxication schreef:idd dat van lsd en verliessterkte is zwaar overrated door jullie parahoertjes;)


overated misschien, ben het is gaan testen had een zegel een dagje in de zon laten liggen zonder verpakking of afsluitbaar zakje gewoon om te kijken hoe sterk het molecuul nou reageert. Ben er achter gekomen door een zelf test dat er ongeveer 30-40% potentie verlies was opgetreden. Dit was natuurlijk wel een extreme ik bedoel het komt normaal niet voor dat er zegels een hele dag in het zonnetje liggen te bakken. :stoned:

56% van alle statistieken worden ter plekke verzonnen :smokin:
Zo'n zelf test is natuurlijk zeer onnauwkeurig. Als je nou een aantal zegels had laten testen bij Trimbos en daarna een zegel van dezelfde sheet bloot had gesteld aan deze omstandigheden en opnieuw had laten testen was een stuk nauwkeurig geweest.

P.S. Je kunt posts wijzigen door op de "Wijzig" knop te drukken.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: lsd en de vriezer

Berichtdoor brombeer001 » zo jul 24, 2011 3:03 pm

Claviceps schreef:
brombeer001 schreef:
Intoxication schreef:idd dat van lsd en verliessterkte is zwaar overrated door jullie parahoertjes;)


overated misschien, ben het is gaan testen had een zegel een dagje in de zon laten liggen zonder verpakking of afsluitbaar zakje gewoon om te kijken hoe sterk het molecuul nou reageert. Ben er achter gekomen door een zelf test dat er ongeveer 30-40% potentie verlies was opgetreden. Dit was natuurlijk wel een extreme ik bedoel het komt normaal niet voor dat er zegels een hele dag in het zonnetje liggen te bakken. :stoned:

56% van alle statistieken worden ter plekke verzonnen :smokin:
Zo'n zelf test is natuurlijk zeer onnauwkeurig. Als je nou een aantal zegels had laten testen bij Trimbos en daarna een zegel van dezelfde sheet bloot had gesteld aan deze omstandigheden en opnieuw had laten testen was een stuk nauwkeurig geweest.

P.S. Je kunt posts wijzigen door op de "Wijzig" knop te drukken.


Ik ben het met je eens dat een zelftest on nauwkeurig is. Maar ik heb met deze sheet zegels een heel jaar lopen spelen. En on nauwkeurig of niet het verschil was erg duidelijk te merken. Denk nou alsjeblieft niet dat het om 1 zegel ging;)

Maar goed de sheet die ik nu heb is me net ff iets te waardevol om in het zonnetje te laten bakken. Dus misschien volgende keer langs test centrum om te laten testen.

ps. Voor dat ik een velletje koop laat ik ze zowiezo testen. (ik heb een hekel aan betalen voor troep :woeh: )
Een trippie is maar voor even maar de ervaring is voor de rest van je leven!
Avatar gebruiker
brombeer001
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 82
Geregistreerd: vr jul 15, 2011 3:01 pm


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner