Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
Einstein schreef:Denk eigenlijk dat dat niet zoveel uitmaakt. Ik zou me er niet al te druk om maken, bewaren bij kamertemperatuur kan geloof ik ook niet heel veel kwaad.
Azgaza schreef:
Het kan wel dat er laat ik zeggen 20-30 ug vanaf is, maar je kan altijd ietsje hoger doseren met oude zegels,
Devil Fish schreef:re-sie-kleren reclasseren is een ander woord
Intoxication schreef:idd dat van lsd en verliessterkte is zwaar overrated door jullie parahoertjes;)
Pascal schreef:Volgens mij was dat al vrij duidelijk gemaakt, een maand geleden.
brombeer001 schreef:Intoxication schreef:idd dat van lsd en verliessterkte is zwaar overrated door jullie parahoertjes;)
overated misschien, ben het is gaan testen had een zegel een dagje in de zon laten liggen zonder verpakking of afsluitbaar zakje gewoon om te kijken hoe sterk het molecuul nou reageert. Ben er achter gekomen door een zelf test dat er ongeveer 30-40% potentie verlies was opgetreden. Dit was natuurlijk wel een extreme ik bedoel het komt normaal niet voor dat er zegels een hele dag in het zonnetje liggen te bakken.
Claviceps schreef:brombeer001 schreef:Intoxication schreef:idd dat van lsd en verliessterkte is zwaar overrated door jullie parahoertjes;)
overated misschien, ben het is gaan testen had een zegel een dagje in de zon laten liggen zonder verpakking of afsluitbaar zakje gewoon om te kijken hoe sterk het molecuul nou reageert. Ben er achter gekomen door een zelf test dat er ongeveer 30-40% potentie verlies was opgetreden. Dit was natuurlijk wel een extreme ik bedoel het komt normaal niet voor dat er zegels een hele dag in het zonnetje liggen te bakken.
56% van alle statistieken worden ter plekke verzonnen
Zo'n zelf test is natuurlijk zeer onnauwkeurig. Als je nou een aantal zegels had laten testen bij Trimbos en daarna een zegel van dezelfde sheet bloot had gesteld aan deze omstandigheden en opnieuw had laten testen was een stuk nauwkeurig geweest.
P.S. Je kunt posts wijzigen door op de "Wijzig" knop te drukken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten