Vorig jaar is het tweemaal voorgekomen dat mijn vriendin is flauwgevallen onder invloed van psilocybine. De eerste keer was in het bijzijn van een flinke groep en deden we het af als "kan een keertje gebeuren". De tweede keer was echter toen we samen onder de douche stonden en ik kan vertellen dat zoiets best wel fucked up is als jezelf ook aan het trippen bent..
We zijn hiermee naar de huisarts geweest en open kaart gespeeld. Die heeft een aantal testjes gedaan en daar kwam uit dat ze een lage bloeddruk heeft. Nou dat was dus reden genoeg om geen psilocybine meer te nemen voor haar.
Echter baalt ze enorm dat ze vaak nu nuchter of afwezig moet zijn als ik weer een dagje trip met anderen. Nu staat er weer een tripje gepland met een aantal vrienden waarbij we ditmaal het flesje LSD weer eens willen openen en gaan combineren met MDMA.
Ook al heb ik het haar afgeraden wilt ze het toch ook gaan proberen... Nu wil ik graag raad van jullie in dit dilemma.
Werkt LSD ook zodanig bloeddrukverlagend? Moet ik het haar afraden? Of moet ik die hele trip maar afzeggen omdat het niet leuk voor haar is?
Even voor de achtergrond; ze heeft vaker LSD, 2-CB en verschillende uppers geprobeerd wat nooit tot problemen heeft geleid. Echter alleen bij psilocybine is het twee van de vijf keer fout gegaan.
Alvast bedankt:)