Lavalamp schreef:Tja... Hoe sterk is het? Als je een manier zou vinden om te achterhalen/schatten hoeveel eropzit, kan je +- 100 mics nemen. Dat is voor een 'beginneling' zeker wel indrukwekkend genoeg, en is niet oncontroleerbaar. Op die dosis heb je praktisch alles in de hand.
Nu, als je weinig zekerheid hebt van dosis, zou ik zeker en vast geen risico nemen en het weggooien of naar mij opsturen.
Edit: jep, een trip valt zeker en vast te counteren met benzo's... Niet dat je visuals echt weg zullen gaan maar je kijkt het allemaal chill aan, hebt geen enkele neiging tot panikeren etc. (Alprazolam, flunitrazepam...)
HieronymusIV schreef:Zojuist toch de halve trip ingenomen. de omgeving is prachtig hier dus ik ga er met een goed gevoel in.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:HieronymusIV schreef:Zojuist toch de halve trip ingenomen. de omgeving is prachtig hier dus ik ga er met een goed gevoel in.
Zo moet het Je hebt in ieder geval niet te veel genomen, gewoon genieten en alles laten gebeuren.
Have fun
HieronymusIV schreef:en nu zie ik ze inderdaad wel eens vliegen hahaha.
maar niet heel heftig. ik denk dat ik uiteindelijk toch beter een hele had moeten nemen.
maarjaa. dit is ook wel chil de bil...
HieronymusIV schreef:Ik zit dus een beetje in dubio, want LSD is uiteindelijk niet het zelfde als paddo's natuurlijk. Maar wel veel heftiger wordt gezegd.
Oizo schreef:Je dosis zal inderdaad te laag zijn geweest om echt te trippen,
anders zou je het wel weten
Lavalamp schreef:jep, een trip valt zeker en vast te counteren met benzo's... Niet dat je visuals echt weg zullen gaan maar je kijkt het allemaal chill aan, hebt geen enkele neiging tot panikeren etc. (Alprazolam, flunitrazepam...)
s0s schreef:Lavalamp schreef:jep, een trip valt zeker en vast te counteren met benzo's... Niet dat je visuals echt weg zullen gaan maar je kijkt het allemaal chill aan, hebt geen enkele neiging tot panikeren etc. (Alprazolam, flunitrazepam...)
Dit helpt zeker maar het zit ook voor een groot gedeelte tussen je oren.
Toen een maatje van mij bad ging op 120 mics had ik hem 5 mg valium
gegeven en na een kwartiertje zei hij dat het al een stuk beter ging.
Maar 5 mg is een te verwaarlozen dosis, dus het idee dat ik hem iets
gaf waar hij zich beter van ging voelen was al genoeg om hem weer
een fijne trip te geven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten