LSD is LSD, maar zit er eigenlijk ook kwaliteitsverschil in? Net als dat je twee soorten 2C-B hebt bijvoorbeeld.
En dan doel ik niet op de sterkte natuurlijk, maar puur op synthese.
En zo ja, is er een verschil in uitwerking?
FRESH schreef:LSD is LSD, maar zit er eigenlijk ook kwaliteitsverschil in? Net als dat je twee soorten 2C-B hebt bijvoorbeeld.
En dan doel ik niet op de sterkte natuurlijk, maar puur op synthese.
En zo ja, is er een verschil in uitwerking?
Einstein schreef:Aangezien één van de natuurlijke precursors van LSD alleen als L-isomeer voorkomt zullen er in de praktijk maar twee isomeren op je zegels terechtkomen, (+)-LSD en (+)-iso-LSD, hier kan dus kwaliteitsverschil in optreden, al denk ik dat de LSD in de meeste gevallen een 50/50-mengsel van deze isomeren zal zijn. Ik weet niet in hoeverre de iso-LSD enig effect op het menselijk lichaam heeft.
Ik hoop dat je dit bedoelt
Einstein schreef:
LSD komt wel voor in verschillende isomeren, theoretisch zijn er 4 stereo-isomeren mogelijk, waarvan er maar één psychoactief is. Aangezien één van de natuurlijke precursors van LSD alleen als L-isomeer voorkomt zullen er in de praktijk maar twee isomeren op je zegels terechtkomen, (+)-LSD en (+)-iso-LSD, hier kan dus kwaliteitsverschil in optreden, al denk ik dat de LSD in de meeste gevallen een 50/50-mengsel van deze isomeren zal zijn. Ik weet niet in hoeverre de iso-LSD enig effect op het menselijk lichaam heeft.
Ik hoop dat je dit bedoelt
Einstein schreef:Ja, dat was ik vergeten te zeggen, maar dat bedoelde ik dus ook Maar misschien dat iso-LSD invloed heeft op dingen als bodyload en zo, al acht ik het niet heel waarschijnlijk.
Sublimo schreef:Hmm, die kans lijkt me ook klein, kan zelfs niet vinden of die wel aanwezig is.
Einstein schreef:Twee soorten 2C-B? 2C-B vertoont geen stereo-isomerie, voor zover ik weet (ben even te lui om de structuur te gaan analyseren), dus weet jij volgens mij iets dat ik niet weet
Einstein schreef:Ah, oke, zo snap ik het Maar die twee stoffen maken in doseringsverschil niet zoveel uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten