Hey iedereen,
ik ben mij momenteel wat aan het verdiepen in de lsd-wereld.
De meeste kennen dit goddelijke stofje enkel als zegel, microdot of druppeltje, er wordt vaak niet bij stilgestaan dat lsd in zijn pure vorm een kristal is. Het is vrij zeldzaam en de kans dat je dit ooit gaat zien is bijzonder laag. Het is dan ook geen gemakkelijk stofje voor de gemiddelde gebruiker, door de extreme potentie kan er heel veel fout gaan. Toch is het heel interessant om eens te bekijken.
Ik kwam een aantal dingen te weten. Zo'n 75% van de lsd die op het darkweb de ronde gaat, en dus ook in 'het echte leven' waarschijnlijk, is afkomstig van één bron. Hij produceert verschillende soorten kristallen (allemaal LSD maar verschillende verschijning en puurheid). De kans dat jouw lsd uiteindelijk afkomstig is van één van deze kristallen is groot.
Hier enkele foto's zodat jullie een beeld kunnen vormen van hoe lsd-kristallen eruit zien. Het water loopt me al in de mond bij het zien van deze dingen. Misschien vinden jullie het ook wel interessant!
1. 97-98% puur:
2. 98-99% puur:
3: 99-99,9% puur, beter bekend als de Swiss Needlepoint LSD, de top
De afbeeldingen vallen wat groot uit, klik er even op voor een deftig zicht. Straks pas ik het even aan!