Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD+Lachgas (tussen hemel en hel)

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

LSD+Lachgas (tussen hemel en hel)

Berichtdoor Smiley » ma feb 06, 2012 8:24 pm

Lachgas tijdens LSD. Was echt heel vreemd.
Soms krijg ik pijn in mijn hele lichaam als ik lachgas gebruik. dit keer ook. ik voelde me zweven, ik zat in een soort verticale tunnel en onder me zag ik vuur, dood en kutzooi. en boven me een blauwe hemel, met natuur en vrijheid. Als ik mn gedachten naar onder liet afdwalen had ik minder pijn. maar moest ik ineens heel nodig plassen:\(was daarvoor net geweest) daarnaast vond ik het idee om verder van de vrijheid af te zweven erg eng. en als ik mn gedachten naar boven liet gaan, werd de pijn erger maar voelde ik me wel vrijer...(hoefde dan trouwens ook minder nodig naar de wc)
Vond dit zelf een naar gebeuren. Ik heb na deze trip een tijd geen lachgas gebruikt. tot afgelopen weekend. ik had LSA gebruikt (10 gram morning glorie) en een vriend van me had zijn lachgas bij zich. Ik kon de verleiding niet weerstaan om het nog eens te proberen. Dit keer werd ik me er bewust van dat ik mijn lichaam achter me kon laten. en dat deze drugs puur geestelijk werkte. waarna ik korte tijd door een blauwe hemel vloog op de rug van een vreemd draakachtig dier. Jammer dat het niet lang duurde:( maar in het eerste geval vond ik dat absoluut niet erg!

Zijn er andere mensen met dit soort bizarre ervaringen door de combo van LSD/LSA en Lachgas?

Groetjes Smiley :)
Cloudlight, floating in magically colorful pieces of sky, pieces of skylight
Avatar gebruiker
Smiley
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 329
Geregistreerd: za feb 26, 2011 2:58 pm
Woonplaats: Regio Leiden

Re: LSD+Lachgas (tussen hemel en hel)

Berichtdoor blooddrain » di feb 07, 2012 1:20 am

Meestal als ik lachgas (al dan niet in combinatie met psychedelica) gebruik, ervaar ik wel een intens tintelend gevoel over mijn hele lichaam. De eerste paar keren ervoer ik dit ook als pijnlijk, maar daarna ben ik het eerder als aangenaam beginnen ervaren. Wat er veranderd is weet ik niet. :conf: Het voelt nog steeds hetzelfde, ik ervaar het gewoon anders.

Verder heb ik het wel 1 keer gehad dat ik een ballon lachgas met 2 capsules, tijdens een best heftige acid trip nam. Ik sloot mijn ogen en het gevoel, de visuals waren echt fantastisch! Op een gegeven moment sloeg de euforie om in absolute paniek. Op een fractie van een seconde opende ik mijn ogen en was er niets meer aan de hand, en tripte ik gewoon rustig verder alsof er niets gebeurt was. :conf: Best vreemd, maar eigenlijk ook best wel grappig! :kleuter:
Done: THC, Nicotine, Alcohol, Ritalin , Speed, MDMA, XTC, Salvia, MDAI, LSD, LSA, Yopo, Truffels, 5-Meo-Mipt, AMT, GHB, Cocaïne, Ketamine, N2O, 2c-b, 4-FMP, Mephedrone, Methcathinone
To Do: Mescaline, DMT, 5-Meo-DMT, 2c-x, Methylone

DROP ACID NOT BOMBS
Avatar gebruiker
blooddrain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 220
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:52 am
Woonplaats: Tongeren, België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner