Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD Microdosing voor ADHD

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

LSD Microdosing voor ADHD

Berichtdoor Doggy77 » wo sep 05, 2018 12:05 pm

Hi,

Ik heb ADHD en ik heb het een en ander gehoord en gelezen over microdosing met LSD. Het schijnt goed te helpen voor mensen met ADHD. Voordat ik hiermee ga beginnen wil ik mij graag goed laten inlichten.
Daarom zoek ik contact met iemand uit de buurt van Nijmegen die al ervaring heeft met microdosing.

Ik wil LSD dus niet als tripmiddel gebruiken maar puur als medicijn.
Doggy77
Newbie

Re: LSD Microdosing voor ADHD

Berichtdoor Mr Dexo » wo nov 28, 2018 2:41 am

Hoi,

LSD regelen is niet makkelijk maar je moet online zoeken naar landgenoten die 1P-LSD verkopen dat doet de klus net zo goed. Je hebt een potje nodig, ik gebruik een leeg potje omeprazol. Een spuitje en demi water. Je kan het op de grijze markt kopen maar voor hoelang nog? Het is dus niet illegaal en waarom lsd wel?
Run-DMT
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Mr Dexo » wo nov 28, 2018 2:59 am

gezien het dus legaal is kan je ook gewoon een leverancier benoemen; ... is wat dat betreft een goedkope
Run-DMT
Mr Dexo

Berichtdoor Ivo » wo nov 28, 2018 1:37 pm

Gezien het elk moment illegaal kan worden en alles hier basically eeuwig blijft staan, mag je dat hier niet ;)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo
Midnight Toker
Site Admin

Berichtdoor Mr Dexo » wo nov 28, 2018 2:08 pm

But i want to turn on the world! Dat waren de woorden van Nick Sand, the sunshine maker.
Ik zelf wil deze ontdekking ook met iedereen delen. Samen staan we sterk tegen de farmaceutische grootmachten! Met Microdosering als wapen.

Maar het is wel goed om de vendors hier een beetje te beschermen voor eventuele mensen die ze willen boycotten of etterzakken. Dus dat is een beetje tegenstrijdig: to turn on the world while killing your vendors

Kheb wel genoeg namen van vendors langs zien komen op het forum en die waren niet gecensureerd maar ndat waren ook geen lokale vendors maar USA i quess
Run-DMT
Mr Dexo

Berichtdoor Gaia » vr nov 30, 2018 12:59 pm

de psychedelic society in Leiden en Maastricht houden workshops over microdosen. Volgens mij doen ze dat niet met LSD (illegaal) maar wel met truffels. Groot voordeel is dat deze organisaties verbonden zijn aan de universiteit en dat je leert hoe eea werkt uit de monden van wetenschappers.

http://www.psychedelicsocietynl.org/
Gaia

Berichtdoor Mr Dexo » ma dec 03, 2018 6:30 pm

Bedankt, ik zal mijn best doen om onderdeel te worden van de community en deel te nemen aan upcomming events, ondanks het feit dat ik geen facebook heb.
Run-DMT
Mr Dexo

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD