Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD op een festival

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

LSD op een festival

Berichtdoor Meespacer » do mei 10, 2018 7:53 am

Hoi allen,

Wie hebben er ervaring met LSD op een festival?
Mocht je die ervaring hebben, dan ben ik benieuwd hoeveelste keer het was en hoe het beviel. Ook hoor ik graag wat voor dosering je gebruikt hebt.

Gr Meespacertt
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: LSD op een festival

Berichtdoor Perry » zo mei 13, 2018 2:54 pm

Jcutter schreef:Heb weleens LSD gedaan op ruigoord tijdens een feest. Niks voor mij, veelte veel mensen en veelte veel herrie. Ben me toen gaan afzonderen en heb toen wel fijn getript. Op een festival zal ik eerder voor mdma of 2cb gaan.

In de piramide gechillt?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: LSD op een festival

Berichtdoor Aap » vr jul 13, 2018 12:14 pm

Lang geleden ook op Landjuweel aan de LSD gezeten. Met opzet iemand gevraagd voor een kleine dosis. Ik heb hem de nadruk gelegd dat ik niet vaag wilde zijn. De hoeveelheid dosis weet ik niet meer. Ik was daar alleen en heb dan geen sitter. Alhoewel heel Landjuweel een grote sitter familie is.

Het weer zat mee. EN ik kan mij paar dingen nog van herinneren.
Dat ik gelukkig niet helemaal wappie was en lekker naar dingen kon staren. Totdat er mensen opmerkingen over begonnen te maken.
Een kleiwatervalletje glinsterde en fonkelde zo mooi.
Voor de wc lag een grote plas met water. Ik liep op mijn tenen door de plas. Dat uiteindelijk geen plas met water was.
Het leek wel alsof ik mensen beter kon aflezen, wie zij waren.
Een opeenstapelingen van banaliteiten kreeg ik te zien. Dit waren echte beelden, maar ze zagen er zo vreemd uit. Mensen op skelters en paarden die zich voortbewogen. Een jongen met een vreemde snor die tabak zat te roken.

Dit jaar wil ik het weer gaan doen. Ik heb geen ervaring met hogere doseringen.

Fingerscross voor mooi weer. Anders doe ik het niet.

Op 2-CB heb ik geen goede ervaring op Landjuweel gehad. De dosering was extreem laag. EN toch heb ik mij enorm slecht gevoeld. Met braken en al.
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: LSD op een festival

Berichtdoor Drientje » vr jul 13, 2018 12:56 pm

Pfff, mijn eerste keer was op een feestje en daarna paas festivals gedaan. Enige waar ik nu rekening mee hou is dat ik een plek voor mezelf moet hebben en oxazepam om te kunnen slapen. En nooit candyflippen op een festival. Niet omdat het kut is maar omdat er een moment komt dat ik wil eten en ik niet kan en me daardoor zo kut ga voelen dat ik mega slecht ga. Candyflippen als je xtc toch al niet meer leuk vind is sowieso een slecht plan.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: LSD op een festival

Berichtdoor Aap » wo aug 01, 2018 12:37 pm

Afgelopen zondag LSD gebruikt. Was een kleine zegel van +- 60/70 microgram. Kan ook minder zijn geweest. Ik heb deze overgenomen van een collega die daar werkte. Ze zagen beetje gehavend uit. Hele zegel zou rond de 120/130 microgram liggen. Voor de zekerheid heb ik een halve genomen. Omdat ik wel wilde dansen en niet super wilde spacen.

Ik had enorme onrust omdat mijn lichaam mij vertelde dat ik moest gaan liggen maar ik zelf wilde dansen. Later ben ik toch naar de Acid Stage gegaan. Daar lekker vaag op de muziek gedanst. Voordeel is dat ik mij vrolijk voelde integendeel tot xtc. Nadeel is dat de muziek te snel gaat en ik niet op de maat van de muziek kan dansen. Dus hou daar wel beetje rekening mee.
Ook zul je misschien opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgen. "kijk die gast trippen dan'. Gelukkig viel dat bij mij mee en waren mensen eerder geamuseerd dan dat zij het raar vonden.
Als je echt wilt dansen zoek een rustig plekje uit. Want ik wilde perse in het midden van de zaal staan dansen. Elke keer dat ik mijn ogen sluit en iemand tegen mij opbotst raakte ik uit balans en concentratie. Ik kan mij voorstellen dat bij hogere dosis dit erg vervelend is.
Neem vooral een vest mee die je goed om je middel knoopt. Want mijn lichaamstemperatuur schommelde enorm. Als ik het te warm had kreeg ik nauwelijks mijn vest uit, zo zwak in mijn armen was ik.

Lees je verder beetje in over het bijnemen en hoe je minder hard wilt trippen als je te hard gaat.
Ik was alleen op het festival anders had ik de dosis iets opgeschroefd.

Of ik het kan aanraden. Dat hangt beetje van het feestje af. Al vind ik xtc wel vele malen fijner om op te dansen, is LSD in een lagere dosis liefelijk.

Ben benieuwd naar jouw avonturen.
Aap
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 43
Geregistreerd: zo dec 28, 2014 8:41 pm

Re: LSD op een festival

Berichtdoor Meespacer » do feb 07, 2019 9:16 pm

Ik ben nog niet zover dat ik het heb durven nemen. Druk leven, vaak vermoeid. Dit jaar op Psy-fi een zelf afgewogen 2c-b capsule van 20mg naar binnen gepopt (gecorrigeerd gewicht van ongetest poeder, niet goed ik weet het maar heb van deze poeder al vaker wat genomen en was altijd ok). Dat was een aparte ervaring, niet per sé heel vrolijk, maar ook niet heel down. Vroeg me vooral steeds weer af wat deze mensen allemaal van zichzelf dachten.
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: LSD op een festival

Berichtdoor Meespacer » vr feb 08, 2019 9:24 am

Heb ook weleens een mooie dosis in de kroeg genomen, had de avond van mijn leven. Het was iets te obvious, maar niemand deed moeilijk en de eigenaar van de kroeg had zoiets van: zolang je normaal doet heb ik geen probleem. ;-)
Avatar gebruiker
Meespacer
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 81
Geregistreerd: vr jun 24, 2016 8:09 am

Re: LSD op een festival

Berichtdoor Jmths » vr feb 08, 2019 6:22 pm

Eerste keer LSD was tijdens wildkamperen in de Ardennen. festivals zijn naar mijn smaak iets teveel prikkels wanneer ik een beetje wil trippen, 'tryptamines' des te meer.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: LSD op een festival

Berichtdoor TechnoT » vr aug 23, 2019 8:14 am

Mijn eerste keer was op Boom Festival in Portugal. Het was prachtig, de beste dag uit m’n leven :). Aanvankelijk was ik erg huiverig om LSD te proberen omdat iedereen zegt dat het zo heftig was etc. Al had ik wel eerdere ervaringen met 2cb en paddo’s, die meestal prima bevielen. Wat me uiteindelijk over de streep trok, was dat het festival er eigenlijk compleet voor is opgezet. Overal versieringen, lichten, kunst en visuele stimulatie. Ook draait het niet enkel om de muziek, maar het is zo’n groot terrein dat je overal gezellige chill-out plekken hebt. En als ik dan echt een bad trip kreeg, was er zelfs een psychologische EHBO, waar een team van vrijwilligers je weer gerust zou stellen. Kortom, alle risico’s waren voor me weggenomen en heb uiteindelijk 12 uur lang in een staat van totale verwondering en dankbaarheid voor de wereld doorgebracht. Prachtig ;) enorme aanrader: ga naar Boom met LSD.
Did: wiet (cake, joint), xtc, amfetamine, truffels, methylfenidaat, lachgas, cocaine, poppers, salvia, paddo's, ketamine, 2C-B,
Avatar gebruiker
TechnoT
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: za jan 18, 2014 6:46 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: LSD op een festival

Berichtdoor Hoxyz » zo aug 25, 2019 9:49 pm

Heb een keer eerder in een thuis setting +-75ug lsd gedaan. Laatste op Soenda festival 150ug 1p-lsd gedaan met t+4 ongeveer 70mg mdma. Vond het prima te doen, maar kan me voorstellen dat sommige het iets teveel vinden.
Avatar gebruiker
Hoxyz
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 40
Geregistreerd: za okt 07, 2017 2:09 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron