Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD op een weekendje met vrienden

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

LSD op een weekendje met vrienden

Berichtdoor Sagana » di feb 28, 2012 3:16 am

De situatie:
Ik heb hier al een kleine 2 maand enkele suikerklontjes met LSD liggen (100 microgram). De eerste maand kon ik die sowieso niet nemen wegens examens.
De laatste maand begint het dus meer en meer te kriebelen, maar ik vind gewoon niet de "perfecte" gelegenheid. Omdat het de eerste keer is dat ik LSD neem (wel al ervaring met truffels en paddo's), wil ik dat liever niet alleen doen.

Nu vroeg ik me iets af. We gaan volgende week een weekendje naar een bungalowpark, met 10 vrienden. We hebben 2 bungalows, 1 van 4 (de onze) en 1 van 6.

Het weekendje draait voornamelijk om drinken en plezier maken :grin: en voor ons 4 ook nog om blowen. Ik kreeg nu echter het idee om een klontje mee te nemen en het daar dus te gebruiken.

Zou dit een goed idee zijn of absoluut een slecht? :keta:

2 van mijn bungalowgenoten weten wat ik wil doen (alleen nog niet dat ik het op dat moment misschien wil doen), en zij zouden dus tripsitters kunnen zijn. De derde bungalowgenoot is mijn beste vriendin en zou ik het ook vertellen.

De andere mensen zou ik het dus niet vertellen. Maar zij zullen er dus ook wel zijn. Het is niet zo dat iedereen altijd alleen maar in zijn eigen bungalow is. Vooral 's avonds zullen we vaak samen zijn.

Zouden jullie het in deze omstandigheden riskeren om LSD te proberen, of is dat echt volledig af te raden? Als ik het zou doen, zou ik mij die avond/nacht/... uiteraard wel onthouden van de alcohol. ;)
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: LSD op een weekendje met vrienden

Berichtdoor Koekert » di feb 28, 2012 3:27 am

Heb zelf geen ervaring met LSD maar het lijkt me niet echt zo leuk in die situatie. Je bent in je 1tje aan het trippen wat al minder leuk is vind ik. En de mensen in het andere huisje mogen niks weten maar zullen waarschijnlijk wel komen. Dat lijkt me nogal kut en zou het daarom zelf niet doen. Maar ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met psychedelica. Als je al redelijk vaak en ook op hogere dosissen hebt getript is het misschien niet echt een probleem. En 100 microgram is ook niet zoveel geloof ik.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: LSD op een weekendje met vrienden

Berichtdoor Sagana » di feb 28, 2012 3:40 am

Ik vind het meestal sowieso minder leuk als ik de enige ben die tript, maar er zijn maar erg weinig mensen uit mijn vriendenkring die er voor open staan om zelf mee te trippen.

De laatste keren dat ik op paddo's en truffels heb getript, heb ik dat alleen gedaan en dat viel goed mee.Maar omdat ik nog geen ervaring heb met LSD, wil ik dit liever niet alleen doen de eerste keer.

Echt veel ervaring heb ik niet met psychedelica.
2 keer 15 gram Dragon's Dynamite
1 keer 4 gram gedroogde Mexicaanse paddo's.

Beide trips zijn wel goed verlopen. Ik vond ze wel erg leuk, maar achteraf gezien niet bijzonder overweldigend. Ik ben vooral benieuwd of dat met LSD ook zo gaat zijn, of dat ik daar toch meer van onder de indruk ga zijn. Ik zou graag eens wat "dieper" gaan en hoop dat met LSD te bereiken. En misschien is het dan net een uitdaging, als er nog andere, onwetende mensen bij zijn? :grin:

Ik kan natuurlijk ook wachten tot 's nachts, wanneer de andere bungalow gaat slapen. Dan kan ik het bv. nemen rond 3-4u, kan ik er al wat aan wennen, en tegen dat de rest terug opstaat, zie ik dan wel weer verder?
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: LSD op een weekendje met vrienden

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di feb 28, 2012 3:57 am

Ik denk dat je LSD beter alleen kan doen dan in zo'n omgeving.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: LSD op een weekendje met vrienden

Berichtdoor Einstein » di feb 28, 2012 6:19 pm

Ja, inderdaad, en als je al paddo's hebt gedaan zal dit ook wel alleen te doen zijn. Met mensen om je heen die niet mogen weten waar je mee bezig bent gaat het niet echt chill worden :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD op een weekendje met vrienden

Berichtdoor Sagana » wo feb 29, 2012 1:56 am

Ja jullie hebben wel gelijk.
Daar gaat mijn "goed" idee. :evil: :grin:
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron