Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD op snoep laten testen?

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor SmoothFunk » zo jul 26, 2015 12:22 am

Hallo,

Ik heb afgelopen weekend LSD gebruikt wat ik niet van tevoren heb laten testen.

Achteraf had ik wel wat hoofdpijn en stijve gewrichten. Ook tijdens het trippen had ik het idee dat er veel 'knopen' in mijn lichaam zaten, alsof bepaalde spieren en pezen niet helemaal lekker zaten. Ook had ik een erg rood gezicht, tot wel 5 uur na inname, misschien zelfs langer. De trip duurde in totaal zeker een uur of 8, met ook een lange afterglow waarin ik niet kon slapen. Ik had mijn LSD op 8 uur ingenomen en kon pas rond half 7 's ochtends slapen.

Achteraf heb ik het vermoeden dat het misschien toch een andere stof dan LSD was. Voornamelijk door de hoofdpijn en lichamelijke ongemakken.

Hebben anderen ook wel eens last van stijve gewrichten en een rood hoofd op een hoge dosis LSD? Mijn vermoeden is dat het rode gezicht komt doordat de bloeddruk word verhoogd ofzo... Graag hoor ik jullie ervaringen!

De LSD zat op colafles snoepjes met suiker erop. Ik ben van plan om een snoepje naar een testcentrum te brengen. (had ik beter van tevoren kunnen doen, maarja :roll2:) Ik weet niet zeker of ze snoepjes met LSD erop wel kunnen testen en of ze dit accepteren. Heeft iemand al eens iets soortgelijks naar een testcentrum gebracht?

Dankjewel!
Avatar gebruiker
SmoothFunk
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di jun 26, 2012 6:26 pm

Re: LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor FRESH » ma jul 27, 2015 11:43 am

Zo ver ik weet kun je alleen zegeltjes inleveren, maar misschien dat je bij een particulier testcentrum meer kans hebt, maar ik zou niet weten hoe ze dat zullen moeten/kunnen testen.

Een maat van me wilde ooit eens een suikerklontje met LSD inleveren, maar dat accepteerde ze toen ook niet. Lijkt me een beetje hetzelfde als met een colaflesje.

Je tripduur is niet ongebruikelijk. Als hoeveel mics heb je het gekocht? Of weet je dat ook niet?
FRESH
Offline
 

Re: LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor Italiano » ma jul 27, 2015 10:41 pm

Vriend van mij heeft laatst gewoon een suikerklontje (met daarop druppel LSD) ingeleverd bij het testcentrum...dus het kan wel.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor SmoothFunk » di jul 28, 2015 6:23 am

FRESH schreef:...

Je tripduur is niet ongebruikelijk. Als hoeveel mics heb je het gekocht? Of weet je dat ook niet?

Het was aangeboden als 120ug per snoepje waarvan ik er 3 heb genomen. :kleuter:

Italiano schreef:Vriend van mij heeft laatst gewoon een suikerklontje (met daarop druppel LSD) ingeleverd bij het testcentrum...dus het kan wel.

Zal ze wel eerst even bellen... Had ik eigenlijk gelijk moeten doen :roll2:
Avatar gebruiker
SmoothFunk
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di jun 26, 2012 6:26 pm

Re: LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor Claviceps » za aug 29, 2015 9:07 pm

LSD veroorzaakt vasoconstriction wat kan bijdragen aan de ongemakken die je hebt gevoelt. Hoofdpijn en stijve gewrichten kunnen dus ook het resultaat zijn van een normale LSD trip. Laat je stuff testen en je weet het zeker. Google maar eens vasoconstriction LSD.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor Maus » za aug 29, 2015 10:43 pm

Claviceps schreef:LSD veroorzaakt vasoconstriction wat kan bijdragen aan de ongemakken die je hebt gevoelt. Hoofdpijn en stijve gewrichten kunnen dus ook het resultaat zijn van een normale LSD trip. Laat je stuff testen en je weet het zeker. Google maar eens vasoconstriction LSD.

Maar is de vasoconstriction bij een dosering van bijvoorbeeld 100 ug te vergelijken met deze bij een lage hoeveelheid cocaïne? Of is het veel minder serieus van aard?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor blaatschaap404 » zo aug 30, 2015 7:32 am

Lang niet kunnen slapen ligt niet aan slechte LSD zo ver ik weet, heb ik zelf ook last van. Laatste keer lsd was 5 uur 's avonds beginnen en half 5 's ochtends slapen. Zelfs met een lichte dosis lsd heb ik moeite met in slaap komen totdat het volledig is uitgewerkt.
blaatschaap404
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 146
Geregistreerd: ma nov 03, 2014 3:05 pm

Re: LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor Exceptional » za sep 05, 2015 3:27 pm

MoonLiquid schreef:360 microdots is ook wel een flinke dosering.

Inderdaad :lol:
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor Fristiboi7 » za sep 05, 2015 4:11 pm

:lol:
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm

Re: LSD op snoep laten testen?

Berichtdoor Fristiboi7 » zo sep 06, 2015 7:27 am

Ik raak die dekselse microdots ook altijd kwijt als ik ze toevallig per ongeluk eens heb.

Aan de andere kant voegt zo'n kabouter vibe en als die dingen vallen en je eerst een uur aan het zoeken bent wel wat toe aan je trip.
Fristiboi7
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 412
Geregistreerd: ma nov 04, 2013 1:20 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner