Hallo,
Ik heb afgelopen weekend LSD gebruikt wat ik niet van tevoren heb laten testen.
Achteraf had ik wel wat hoofdpijn en stijve gewrichten. Ook tijdens het trippen had ik het idee dat er veel 'knopen' in mijn lichaam zaten, alsof bepaalde spieren en pezen niet helemaal lekker zaten. Ook had ik een erg rood gezicht, tot wel 5 uur na inname, misschien zelfs langer. De trip duurde in totaal zeker een uur of 8, met ook een lange afterglow waarin ik niet kon slapen. Ik had mijn LSD op 8 uur ingenomen en kon pas rond half 7 's ochtends slapen.
Achteraf heb ik het vermoeden dat het misschien toch een andere stof dan LSD was. Voornamelijk door de hoofdpijn en lichamelijke ongemakken.
Hebben anderen ook wel eens last van stijve gewrichten en een rood hoofd op een hoge dosis LSD? Mijn vermoeden is dat het rode gezicht komt doordat de bloeddruk word verhoogd ofzo... Graag hoor ik jullie ervaringen!
De LSD zat op colafles snoepjes met suiker erop. Ik ben van plan om een snoepje naar een testcentrum te brengen. (had ik beter van tevoren kunnen doen, maarja ) Ik weet niet zeker of ze snoepjes met LSD erop wel kunnen testen en of ze dit accepteren. Heeft iemand al eens iets soortgelijks naar een testcentrum gebracht?
Dankjewel!