Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Sagana » zo jan 08, 2012 5:27 pm

Hoe kan ik het beste LSD die op een suikerklontje gedruppeld is, bewaren?

Tnx alvast.
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor blooddrain » zo jan 08, 2012 5:47 pm

Gho daar vraag je zoiets..

Normaal gesproken bewaar je LSD luchtdicht verpakt, op een koele plaats. Maar hoe je dat nu precies met een suikerklontje klaar zou moeten krijgen heb ik jammer genoeg geen idee van. :-S
Done: THC, Nicotine, Alcohol, Ritalin , Speed, MDMA, XTC, Salvia, MDAI, LSD, LSA, Yopo, Truffels, 5-Meo-Mipt, AMT, GHB, Cocaïne, Ketamine, N2O, 2c-b, 4-FMP, Mephedrone, Methcathinone
To Do: Mescaline, DMT, 5-Meo-DMT, 2c-x, Methylone

DROP ACID NOT BOMBS
Avatar gebruiker
blooddrain
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 220
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:52 am
Woonplaats: Tongeren, België

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor 25tolife » zo jan 08, 2012 5:48 pm

luchtdicht,droog,koelkast (stabiele temperatuur)
Maar zal achteruit gaan in waarde/werkzaamheid, zou het niet te lang bewaren als ik jou was.

Of gewoon een kopje thee.. :love:
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Sagana » zo jan 08, 2012 5:54 pm

25tolife schreef:luchtdicht,droog,koelkast (stabiele temperatuur)
Maar zal achteruit gaan in waarde/werkzaamheid, zou het niet te lang bewaren als ik jou was.

Of gewoon een kopje thee.. :love:

Mja, ik ga wachten tot na de examens, dus het zal toch een week of 3-4 bewaard moeten blijven, jammer genoeg. :)
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor herejezus » zo jan 08, 2012 6:03 pm

In je mond.

En 4 weken bewaren op een donkere, koude plek = niet erg. Heeft weinig invloed op de stof.
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Special K » ma jan 09, 2012 2:20 pm

Wikkel het in zilverpapier en steek het dan in een grip zakje op een donkere plek erges in je kast fz - kelder is natuurlijk het beste , daar is het ook koel genoeg :D
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Dennenboom » ma jan 09, 2012 2:24 pm

Wel, ik had op Ozora op de laatste dagen van iemand een flesje vloeibare gekregen. Wij hadden dit gedruppeld op suikerklontjes en verdeeld met onze groep. (Ozora was... begin augustus denk ik)
en ik heb erop getript... 4 of 5 weken geleden. Had het gewoon in een gripzakje in een bureauschuif...

Nu ofwel was het belachelijk sterke vloeibare, ofwel is de potentie niets afgenomen want het was zeker wel nog sterk genoeg. :)

De hoofdregel lijkt mij: lucht en lichtdicht.
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Lµs. D » ma jan 09, 2012 3:24 pm

Wat een drogredenatie; "De potentie is niet afgenomen want het was zeker nog sterk genoeg" - Dus als je zegels van 750 mics hebt, en ze zwakken af naar 200 (nog steeds genoeg lijkt me) is de potentie ook niet afgenomen?
Lµs. D
Offline
 

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Azy » ma jan 09, 2012 6:45 pm

Lµs. D schreef:Wat een drogredenatie; "De potentie is niet afgenomen want het was zeker nog sterk genoeg" - Dus als je zegels van 750 mics hebt, en ze zwakken af naar 200 (nog steeds genoeg lijkt me) is de potentie ook niet afgenomen?


Nee, maar als je niet weet hoe sterk ze waren, en het is gevoelsmatig nog wel 200 mics is de kans toch veel groter dat ze niet sterk zijn afgezwakt dan dat ze van 700 mics kwamen. Overigs lijkt me als het donker, droog en redelijk temperatuurstabiel is je om een paar maandjes niet moet vrezen.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Sagana » ma jan 09, 2012 9:04 pm

Maar als ik het in de koelkast bewaar, gaat het lichtje wel elke keer aan als ik de deur opendoe. Dus dan blijft het niet echt donker. :s

Is in de vriezer een optie of zeg ik nu iets heel dom? Ik heb een klein vrieskastje in mijn koelkast en dat gebruik ik toch bijna nooit, gaat dus ook bijna nooit open.
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Einstein » ma jan 09, 2012 9:39 pm

Aluminiumfolie (zilverfolie in België?) laat geen licht door, naar mijn weten, dus dat is een prima concept hoor :) Vriezer lijkt me niet echt nodig, maar als het daar droog kan blijven (dus in een gripzakje en zo) kan het daar ook wel in, lijkt me.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Sagana » ma jan 09, 2012 10:02 pm

Einstein schreef:Aluminiumfolie (zilverfolie in België?) laat geen licht door, naar mijn weten, dus dat is een prima concept hoor :) Vriezer lijkt me niet echt nodig, maar als het daar droog kan blijven (dus in een gripzakje en zo) kan het daar ook wel in, lijkt me.

Aah ja, aliminiumfolie is een goed idee! :)
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Schism » ma jan 09, 2012 10:05 pm

Aluminiumfolie, droge, koele plek met een stabiele temperatuur.

That's it.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Dennenboom » ma jan 09, 2012 10:59 pm

Lµs. D schreef:Wat een drogredenatie; "De potentie is niet afgenomen want het was zeker nog sterk genoeg" - Dus als je zegels van 750 mics hebt, en ze zwakken af naar 200 (nog steeds genoeg lijkt me) is de potentie ook niet afgenomen?

:puke:

Dat zei ik niet.
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Trippie » di jan 10, 2012 1:04 am

Einstein schreef:Aluminiumfolie (zilverfolie in België?) laat geen licht door, naar mijn weten, dus dat is een prima concept hoor :) Vriezer lijkt me niet echt nodig, maar als het daar droog kan blijven (dus in een gripzakje en zo) kan het daar ook wel in, lijkt me.


ZilverPAPIER!

"zilverfolie"... phuh, wat voor belachelijk woord is dat nu weer.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Maddog » di jan 10, 2012 1:20 am

Trippie schreef:
Einstein schreef:Aluminiumfolie (zilverfolie in België?) laat geen licht door, naar mijn weten, dus dat is een prima concept hoor :) Vriezer lijkt me niet echt nodig, maar als het daar droog kan blijven (dus in een gripzakje en zo) kan het daar ook wel in, lijkt me.


ZilverPAPIER!

"zilverfolie"... phuh, wat voor belachelijk woord is dat nu weer.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Zilverpapier


ik weet nu ook waarom het een glans en een matte kant heeft
Aluminiumfolie (ook wel zilverpapier) is een aluminium folie van zo'n 6 tot 20 micrometer dik, dat gebruikt kan worden om voedsel in te pakken. Het wordt geproduceerd door herhaald walsen. Walsen van een enkele laag aluminiumfolie is moeilijk vanwege de grote kans op scheuren tijdens het walsen. Dit probleem doet zich niet voor bij walsen van een dubbele laag. Daarom kiest de fabriek voor deze methode. Het neveneffect is dat de folie een glanzende en een matte zijde krijgt. De glanzende kant was in contact met de wals; de matte kant met folie



maar on topic.

verpaken in een dun laagje metaal, goudpapier mag ook. als t maar lucht en licht dicht is.
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Special K » zo jan 15, 2012 1:39 am

Trippie schreef:
Einstein schreef:Aluminiumfolie (zilverfolie in België?) laat geen licht door, naar mijn weten, dus dat is een prima concept hoor :) Vriezer lijkt me niet echt nodig, maar als het daar droog kan blijven (dus in een gripzakje en zo) kan het daar ook wel in, lijkt me.


ZilverPAPIER!

"zilverfolie"... phuh, wat voor belachelijk woord is dat nu weer.


Dit idd , leer lezen Eintard paar posts hoger leg ik het mooi uit voor je ;)

OT: lsd hoor je niet te bewaren nu ik er over nadenk, gewoon slikken di handel
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Einstein » zo jan 15, 2012 1:48 pm

Was je je woedebeheersingscursus weer vergeten? :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Special K » zo jan 15, 2012 2:21 pm

Einstein schreef:Was je je woedebeheersingscursus weer vergeten? :#:


Nee , te veel bullshit op dit forum gisteren & kon er niet meer tegen, zeker als het mods zijn
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Sagana » zo jan 15, 2012 3:56 pm

Lysergic Acid schreef:
Trippie schreef:
Einstein schreef:Aluminiumfolie (zilverfolie in België?) laat geen licht door, naar mijn weten, dus dat is een prima concept hoor :) Vriezer lijkt me niet echt nodig, maar als het daar droog kan blijven (dus in een gripzakje en zo) kan het daar ook wel in, lijkt me.


ZilverPAPIER!

"zilverfolie"... phuh, wat voor belachelijk woord is dat nu weer.


Dit idd , leer lezen Eintard paar posts hoger leg ik het mooi uit voor je ;)

OT: lsd hoor je niet te bewaren nu ik er over nadenk, gewoon slikken di handel

Jammer genoeg is het nu geen goed moment (examens), dus het zal toch nog even moeten wachten. :-|
Sagana
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: wo okt 12, 2011 12:55 am
Woonplaats: België

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor Claviceps » wo feb 08, 2012 11:58 pm

Bij deze voor de goede orde nog even wat quotes uit een ouder topic met referenties:
Zoals je hieronder zult lezen verdampt er geen LSD maar ontstaat er iso-LSD en/of lumi-LSD die non-actief zijn door een chemisch proces. Het maakt niet uit je of nu vloeibaar hebt of een blotter als je deze blootstelt aan licht, lucht, chloor of warmte dan kunnen deze processen plaats vinden waardoor er minder actieve stof overblijft en de potentie afneemt.
Naar mijn begrip valt het afnemen van potentie redelijk mee zolang je maar probeert om het zo goed mogelijk lucht dicht, donker te bewaren en in afwezigheid van extreme fluctuatie van temperatuur.
LSD is an unusually fragile molecule and some comments are in order as to its stability and storage. As a salt, in water, cold, and free from air and light exposure, it is stable indefinitely. There are two sensitive aspects of its structure. The position of the carboxamide attachment, the 8-position, is affected by basic, or high pH, conditions. Through a process called epimerization, this position can scramble, producing isolysergic acid diethylamide, or iso-LSD. This product is biologically inactive, and represents a loss of a proportionate amount of active product. A second and separate point of instability is the double bond that lies between this 8-position and the aromatic ring. Water or alcohol can add to this site, especially in the presence of light (sunlight with its ultraviolet energy is notoriously bad) to form a product that has been called lumi-LSD, which is totally inactive in man. Oh yes, and often overlooked, there may be only an infinitesimal amount of chlorine in treated tap water, but then there is only an infinitesimal amount of LSD in a typical LSD solution. And since chlorine will destroy LSD on contact, the dissolving of LSD in tap water is not appropriate.

from TiKHAL [ Tryptamines i Have Known and Loved ] by Alexander Shulgin

Whether on blotter paper or as a powder, LSD is degraded by three routes: 1) UV Light, 2) heat and 3) free radicals, especially ozone.

Hallucinogens: a forensic drug handbook

A controlled study was undertaken to determine the stability of LSD in pooled urine samples.[40] The concentrations of LSD in urine samples were followed over time at various temperatures, in different types of storage containers, at various exposures to different wavelengths of light, and at varying pH values. These studies demonstrated no significant loss in LSD concentration at 25 degrees C for up to 4 weeks. After 4 weeks of incubation, a 30% loss in LSD concentration at 37 degrees C and up to a 40% at 45 degrees C were observed. Urine fortified with LSD and stored in amber glass or nontransparent polyethylene containers showed no change in concentration under any light conditions. Stability of LSD in transparent containers under light was dependent on the distance between the light source and the samples, the wavelength of light, exposure time, and the intensity of light. After prolonged exposure to heat in alkaline pH conditions, 10 to 15% of the parent LSD epimerized to iso-LSD. Under acidic conditions, less than 5% of the LSD was converted to iso-LSD. There was also demonstrated that trace amounts of metal ions in buffer or urine could catalyze the decomposition of LSD and that this process can be avoided by the addition of EDTA.

http://www.neurosoup.com/schedule1/lsdpharmacology.htm
Link naar study: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9788528

Topic: viewtopic.php?f=21&t=1461#p62563
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: LSD op suikerklontje: hoe bewaren?

Berichtdoor 25tolife » do feb 09, 2012 12:10 am

Heb wel met wat hierboven vermeld staat eens IM gedaan; had liquid opgelost in demi nog iets water. Was een intente piek van 0 naar een prachtig heelel/dimensie of wereld :love: De shock/werking was erg vreemd en onaards om het zo te noemen.
Sry was wat Oftopic maar alle antwoorden staan er wel volgens mij, leek me nog een leuke toevoeging ;)
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner