Intoxication schreef:speed + keta is trouwens helde combi dus laat je lsd gwn thuis
Vaste klant schreef:Iemand zei in dit topic ook dat Keta en Pep ook een leuke (party) combi is. Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Vaste klant schreef:Scheef
Ik snap dat het leuk is maar ik wil me wel een beetje voorbereiden op wat ik ga gebruiken voordat ik het feest verpest. Dus kan je misschien iets meer uitleggen over hoe het is? of de pep of keta niet overheerst? is het leuk op een feest? kan je er lang mee doorgaan? etc
Vaste klant schreef:Iemand?
Vaste klant schreef:Naa, ik ga met vrienden die allemaal flink aan de pillen en pep gaan dus ik wil wel een beetje op hun niveau komen. nog andere meningen?
Klinker schreef:Edit: Wat ik vergeten was erbij te zeggen is dat ik ook sigaretten ga schieten met synthetische wiet (AM-2201). Meestal gooi ik per peukje 4 a 5mg erin, dit omdat de filter een hoop opvangt.
Waarom niet gewoon echte wiet?
JongGeleerd schreef:Ik zou voor minstens 75µg gaan, liever zelfs 100. Denk dat je er anders weinig van merkt...
Salientje schreef:er is niets beters dan 150 mg gedroogde 73% amfetamine met een ruime geteste 300 mics om te beginnen ....
na 8 uur kan je het herhalen ......
en na 8 uur nog een keer .....
Dan is Solstice wel voorbij en kun je gaan slapen !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten