Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

LSD tijdens/na rouw

Hier kan je alles vragen over het tripmiddel LSD, of het nu over zegels, microdots of druppels gaat.

LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Vakantieganger » wo feb 18, 2015 2:35 pm

Aanstaande zaterdag staat een LSD tripje gepland samen met mijn vriendin en 2 vrienden. Nu is de vader van mijn vriendin ca. 3 maanden geleden komen te overlijden wat uiteraard nogal hard binnen is gekomen en de nodige littekens heeft achtergelaten. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd te vinden/lezen over LSD in/tijdens periodes van (lichte) depressie en rouw, maar het beantwoordt toch nog niet helemaal mijn vragen en gevoel.

Van de groep hebben wij de volgende ervaring met LSD:
- Ik (2x ca. 100ug)
- Mijn vriendin (1x ca. 50ug)
- Vriend (5x 100-200ug)
- Vriend (geen)

We twijfelen om de trip door te laten gaan omdat mijn vriendin zich de laatste tijd behoorlijk down, moe en neerslachtig voelt. Ondanks dat kan ze nog wel gedeeltelijk genieten van avondjes uit en activiteiten. Het komt op mij over als een 'classic' rouwproces voor zover dat mogelijk is. Tot zover wij konden redeneren op basis van informatie op internet is een dagje trippen in een fijne chille setting misschien wel even heel erg lekker. Het wordt niet gezien als mogelijkheid om uit de dip te komen, puur als een middagje op vakantie in je eigen hoofd.

Toch lees ik ook dingen dat 1 dagje trippen het niet waard is om mogelijk dieper in de put te komen etc. Bij dit soort verhalen/opmerkingen lees ik echter vooral dat hoge doseringen ten strengste worden afgeraden. Ons idee was om haar een halve zegel te geven, welke getest is op 109ug.

Ik ben heel benieuwd naar jullie kijk hierop en hecht veel waarde aan de reacties.

Alvast bedankt,

Vakantieganger
Vakantieganger
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di feb 17, 2015 4:43 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Perry » wo feb 18, 2015 2:41 pm

Persoonlijk zou ik het er niet op wagen. Ik weet niet of ze meer ervaring heeft met Psychedelica dan die ene lage dosis LSD, maar zelfs al heeft ze dat, dan alsnog is het een onnodig risico.

Er bestaat een kans dat ze in de trip dingen verwerkt, dat ze zich er veel beter door voelt, maar er is een veel grotere kans dat haar negatieve stemming haar trip een slechte wending geeft en daarmee ook die van jullie.

Wacht gewoon totdat ze weer lekker in haar vel zit. Al duurt dat een jaar.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Vinnie » wo feb 18, 2015 3:22 pm

kan je misschien beter een avond met ze alle een MDMA therapie gaan doen, bij lsd heb juist ook wel een kans dat je door slecht in je vel te zitten bad gaat :s
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Ivo » wo feb 18, 2015 3:32 pm

Dan heb ik liever een kater dan een bad trip door iemand die net gestorven is...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Vinnie » wo feb 18, 2015 3:35 pm

En met een niet te hoge dossis valt de kater reuze mee
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Vakantieganger » wo feb 18, 2015 5:21 pm

Bedankt voor de snelle antwoorden! We waren sowieso niet van plan om echt hard te trippen, meer om voorzichtig meer ervaring met lsd op te doen en het dan van daaruit in de toekomst uit te bouwen.

MDMA is qua dip nogal een lastige, deze slaap altijd behoorlijk in de week daarna.

Hoe zien jullie 2cb?
Vakantieganger
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di feb 17, 2015 4:43 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Italiano » wo feb 18, 2015 9:31 pm

Ik denk dat LSD juist heel helend kan werken.

In het algemeen vind ik LSD (en andere psychedelica) therapeutisch werken op mezelf, zeker de dagen erna voel ik me heel erg opgeruimd. Dit kan persoonlijk zijn natuurlijk.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Prototype » wo feb 18, 2015 9:57 pm

MDMA lijkt me zeker niet bevorderlijk voor het neerslachtige gevoel wat je vriendin heeft, ook niet in lage doseringen.
Ook kan ik je LSD echt niet aanraden in deze situatie, een lage dosis zal waarschijnlijk niet veel kwaad kunnen maar je weet het maar nooit.
Zeker omdat LSD kan werken als een soort vergrootglas voor je gevoelens en gedachten, al kan dit juist ook wel een positief iets zijn.
Maar het blijft wel een gok en ik raad je eerder aan om de trip uit te stellen en je vriendin eerst nuchter met haar verlies om laat gaan.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor gachiBASS » wo feb 18, 2015 11:39 pm

50 µg moet wel te doen zijn, dat is toch niet zo merkbaar.
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor frozentoast » do feb 19, 2015 12:04 am

Is ze bekend met ketamine? Is naast een dissocierend middel (oftewel afstand nemen van je normale gang van zaken, dingen in een ander perspectief zien, etc.) ook een snelwerkende antidepressiva. Duurt in lage doses niet zo lang en is vrijwel katerloos, dus misschien een leuk alternatief?
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Perry » do feb 19, 2015 12:46 am

MoonLiquid schreef:LSD blijkt recht.in je face te zijn dus , het kan indeed twee kanten op gaan,.misschien is 2cc of 2cb dan een beter alternatief.

Ik weet zelfs 2C-B duister te maken :twisted:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Poseidon » do feb 19, 2015 12:57 am

Doe maar niet. Bovensraand alternatief van Frozen Toast klinkt stukken beter ALS er hoe dan ook die nacht dope genuttiGd moet worden.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Vakantieganger » do feb 19, 2015 5:39 pm

Thanks voor de reacties weer! Ketamine gaat hem niet worden, dat trekt ons niet zo. Zeker niet op deze korte termijn zonder eerst veel in verdiept te hebben.

Het zou sowieso overdag gebeuren (14:00 beginnen), en misschien is 2cb nog wel het proberen waard. Dat zou voor ons allemaal de eerste keer zijn. Laten we het maar eens even goed en rustig overdenken :)
Vakantieganger
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di feb 17, 2015 4:43 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Schepje » do feb 19, 2015 8:38 pm

Girls be crying on psychedelics, breek me de bek niet open :)
Maar is dat zo erg? Waarschijlijk for the best allemaal. Het is in de minste zin storend als er twee meisjes aan de drugs zitten, want dan huilen ze uit bij elkaar. Dus het ligt eraan of je dan als vriend de situatie wil riskeren dat er uit gehuild wordt bij jou. Zoals Poseidon al zei ALS er drugs genuttigd moet worden.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor FRESH » vr feb 20, 2015 11:24 am

voldie schreef:kan je misschien beter een avond met ze alle een MDMA therapie gaan doen, bij lsd heb juist ook wel een kans dat je door slecht in je vel te zitten bad gaat :s


Zelfs als je UITSTEKEND in je vel zit, en al 30 jaar ervaring hebt kun je bad gaan, van enige dosering...Ik heb het een keer gezien en ook wel vaker gehoord. Kijk er dus mee uit.
FRESH
Offline
 

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Vakantieganger » vr feb 20, 2015 5:14 pm

Wij hebben er eens goed over nagedacht en erover gepraat. Waar we erg benieuwd naar zijn is wat er precies kan gebeuren op het moment dat zij besluit om toch 50mic te nemen en mee te chillen.

Wij redeneerden als volgt. Gezien de hoeveelheid is er een kleine kans dat zij 'bad' (ik houd niet zo van deze uitspraak, maar kan het even niet anders verwoorden) zal gaan. Wanneer dit gebeurt, dan zal het waarschijnlijk een negatieve gedachten zijn waarin je dieper gaat nadenken over wat er afgelopen periode is gebeurd. Stel dat dit haar overkomt, dan zagen wij als vrienden 3 opties:
- Wanneer zij er behoefte aan heeft, rustig met haar hier over praten en in mee gaan.
- Rustig gaan liggen en rustige fijne muziek aanzetten.
- Een vrolijke animatiefilm of interessante natuurfilm op Netflix aanzetten.

We willen het absoluut niet forceren of pushen, maar dit topic is voor ons ook een groot leermoment mbt LSD en de werking daarvan.

Alvast bedankt!
Vakantieganger
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di feb 17, 2015 4:43 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor ParadijsVogel » vr feb 20, 2015 5:41 pm

Vakantieganger schreef:Stel dat dit haar overkomt, dan zagen wij als vrienden 3 opties:
- Wanneer zij er behoefte aan heeft, rustig met haar hier over praten en in mee gaan.
- Rustig gaan liggen en rustige fijne muziek aanzetten.
- Een vrolijke animatiefilm of interessante natuurfilm op Netflix aanzetten.

We willen het absoluut niet forceren of pushen, maar dit topic is voor ons ook een groot leermoment mbt LSD en de werking daarvan.

Alvast bedankt!


De bovenstaande dingen zijn inderdaad goed om te doen als iemand in een nare periode in de trip komt, alhoewel een film mij persoonlijk een wat minder goed idee lijkt omdat dat verwarrend kan zijn. Klassieke muziek doet het altijd goed als je iemand probeert te kalmeren.

Verder is het mijns inziens ook verstandig om een angstremmende benzo bij de hand te hebben, mocht er toch iets echt mis gaan. In dat geval kan je de benzo gebruiken om de trip af te vlakken of te stoppen.

Je kunt het beste op de dag zelf kijken hoe zij zich voelt, als ze erg nerveus of neerslachtig is moet je het risico zeker niet nemen. Je kan jezelf en anderen natuurlijk ook een bad trip aanpraten als je te veel met de risico's bezig bent, dus daar moet je je ook van bewust zijn. Ik denk zelf dat het allemaal wel los zal lopen, maar het kan nooit kwaad om je hierin te verdiepen zoals je nu doet.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Italiano » vr feb 20, 2015 6:26 pm

Vakantieganger schreef:Wij redeneerden als volgt. Gezien de hoeveelheid is er een kleine kans dat zij 'bad' (ik houd niet zo van deze uitspraak, maar kan het even niet anders verwoorden) zal gaan. Wanneer dit gebeurt, dan zal het waarschijnlijk een negatieve gedachten zijn waarin je dieper gaat nadenken over wat er afgelopen periode is gebeurd. Stel dat dit haar overkomt, dan zagen wij als vrienden 3 opties:
- Wanneer zij er behoefte aan heeft, rustig met haar hier over praten en in mee gaan.
- Rustig gaan liggen en rustige fijne muziek aanzetten.
- Een vrolijke animatiefilm of interessante natuurfilm op Netflix aanzetten.

We willen het absoluut niet forceren of pushen, maar dit topic is voor ons ook een groot leermoment mbt LSD en de werking daarvan.

Alvast bedankt!

Ik kan me heel erg vinden in jullie redenering. Ook fijn dat jullie niet zo houden van de term "bad trip". Sommige trips zijn misschien anders dan je van tevoren had ingepland maar dat maakt ze niet minder waardevol, ze kunnen zelfs zeer leerzaam zijn. LSD levert doorgaans niet zo gauw hele ingewikkelde gedachtengangen (of evt mindfucks / loops etc) op, vergeleken met paddo's en ook de dosis van 50 mics geeft daar geen aanleiding toe mijns inziens.

Volgens mij komt dit wel goed. Jullie mindset lijkt in ieder geval in orde :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Vakantieganger » ma maart 02, 2015 6:04 pm

Hoi iedereen,

Het is een beetje laat, maar ik wilde toch nog even een korte tripreport plaatsen over het avontuur dat we hebben beleefd die specifieke zaterdag. De zegels die we gebruikten waren smileys met de volgende testresultaten:
- Zijkant vel 109mic
- Midden vel 135mic
- Database testcentrum 120-150mic

Allereerst zijn wij erachter gekomen dat wij de vorige keren absoluut niet de dosis LSD hadden genomen die we dachten dat we hadden genomen. We dachten vorige keren al geëxperimenteerd te hebben met 50 en 100 mics en een redelijk beeld te hebben van wat LSD is en doet. Boy we were wrong…

We hadden de huiskamer van vrienden lekker comfortabel ingericht en daar slingers in opgehangen. De muziek en televisie stonden klaar en we hadden snoep, fruit en pakjes drinken ingeslagen. Verder had ik die ochtend al een avondmaaltijd gewokt zodat deze in de avond nauwelijks moeite zou gaan kosten qua moeite. Verder had ik een Philips Living Colors lamp meegenomen. Helaas was ik hiervan de afstandsbediening vergeten.

Omdat ik de lamp toch wel heel graag wilde gebruiken leek het me een goed idee om een zegel te plakken dan even snel naar huis te fietsen om deze op te halen. Vorige keren duurde het 2 uur voordat de eerste effecten optraden, dus ik dacht dat dit prima kon. Het was immers maar 10 minuten fietsen naar huis en een half uurtje was dus ruim voldoende. Ik had 1 hele zegel op en toen ik ongeveer 5 minuten op de fiets zat merkte ik dat de effecten toch al langzaamaan al opkwamen en dat mijn ik warm werd van binnen, mijn ademhaling onregelmatiger werd en ik begon te trillen. Het regende op dat moment behoorlijk hard en de temperatuur was vrij laag. Ik had het idee dat dat me enigszins scherp hield. Nog niet eens bij mijn huis aangekomen, besefte ik dat ik een behoorlijke fout had gemaakt door de deur uit te gaan. Normaliter ben ik extreem voorzichtig en bedachtzaam VOORDAT ik drugs doe. Op het moment dat ik drugs genomen heb dan keldert mijn IQ tot het vriespunt en neem ik mezelf altijd in zelfbescherming door zo min mogelijk situaties op te zoeken waarin ik verstandige beslissingen moet nemen. Dat betekent dus ook dat ik nauwelijks buiten kom wanneer ik iets heb gebruikt.

Thuis werd ik gebeld door mijn vriendin of het wel goed ging. Op de achtergrond hoorde ik de vrienden giechelen en het klonk alsof ze het erg naar hun zin hadden. Ik raakte lichtelijk in paniek omdat ik nog aardig ver van hun weg was en nog een stuk moest fietsen. Terwijl ik trillend en bibberend de afstandsbediening had verzameld, nam ik een paar flinke teugen van gesuikerde vruchtendrank in de hoop het even wat te kunnen remmen. Zonder effect. Ik sprong terug op de fiets en koos de veilige rustige route zonder kruispunten waar ik met auto’s geconfronteerd werd. Lichte paniek overviel mij waardoor ik het benauwd had en mijn ademhaling niet onder controle kreeg. Met alle macht verzette ik mij tegen de LSD. Op dat moment moest ik nog een lange brug over die alle kanten op vervormde. De lucht begon te vibreren en ik merkte dat ik steeds micromomentjes in mijzelf keerde. Dat merkte ik vooral doordat ik aan de kant van de brug fietste die het kortste naar m’n vriendin was, maar wel tegen het fietsverkeer in ging. Op een gegeven moment suisde ik vrij hard de brug af totdat ik besefte dat ik echt even rustig aan moest doen. Ik ben toen het laatste stuk gaan lopen. De (vries)kou en ijsregen hielpen niet, waardoor ik uiteindelijk compleet nat en trillend bij de tripplek aankwam. Ik had overwogen mijn vrienden onderweg te bellen, maar aangezien de meisjes behoorlijk zenuwachtig waren van te voren, wilde ik de stemming niet omgooien met mijn angst.

Binnengekomen gaf ik me volledig over aan de LSD, wat resulteerde in een situatie waarin ik als een LSD worm over de grond kronkelde en probeerde mijn natte kleren uit te doen. De visuals waren onbeschrijflijk intens. Ik ondervond zelfs een complete body-high waardoor ik weinig controle over mijzelf had en echt moest wennen aan het feit dat ik op geen enkel zintuig kon bouwen/vertrouwen. Na een half uur kwam ik wat meer tot rust en kreeg ik wat meer controle over de trip. Toen kon ik gefocust gaan genieten van de muziek, de hele wereld die op zijn kop stond en het complete gebrek aan rationaliteit en werkelijkheid. Ik kon de muziek over de grond zien golven, waarbij alle stofjes en puntjes in een dans schoten bij elke golf die langskwam. De kamer veranderde elke keer van kleur op het moment dat de kat met zijn ogen knipperde. Ik vind het moeilijk hier heel veel uit naar boven te halen, maar alle plaatjes en filmpjes die van de LSD-visuals op internet te vinden zijn, komen niet in de buurt bij wat ik op dat moment ervoer.

Het lastigste vond ik dat ik de complete grip met de werkelijkheid was verloren. Ik kon niet aanvoelen of een pakje drinken vol of leeg was. En wanneer ik eindelijk had geconcludeerd dat het echt een leeg pakje moest zijn, kwam er toch drinken uit bij een slok. Tijdens het onderzoeken van het pakje had ik deze meerdere malen op zijn kop gehouden blijkbaar, waardoor ik in een plas van sap zat. Mijn vriendin wees mij hierop en ik was gewoon niet in staat het sap op de vloer waar te nemen. Ik zag enkel een gekleurde golvende vloer.

In de trip-evaluatie is naar voren gekomen dat ik bestempeld kan worden als een ongeleid LSD-projectiel. De reden hiervan is dus dat absoluut nergens toe in staat was, wanneer dat nodig was geweest. Ik heb mijzelf verbrand aan een joint zonder hier iets van te merken. Ik was niet in staat geweest een telefoontje naar de tripsitter te plegen wanneer dit nodig was. En ik was absoluut niet in staat geweest om mijn vriendin te kalmeren wanneer ze niet zo lekker zou gaan. Toen het grote happy kleurenfestijn na zo’n 3-4 uur voorbij was, schoot ik in een denkspiraal. Ik werd mij bewust van de ongelooflijke kracht van LSD. Ik moest terugdenken aan de fietstocht, alles dat ik had gegeten en had gedaan. Ik vond het beangstigend en intrigerend tegelijkertijd. Ik probeerde dit onder woorden te brengen en dat lukte me op geen enkele manier, mijn hersenen ratelden op Mach 3 door. Uiteindelijk was het soort van tijd voor avondeten, althans dat vertelden mijn gedachten mij. Terwijl ik geen honger voelde. Toch at ik wat, waarbij ik opeens de gedachtes kreeg dat ik geen flauw idee had of ik wel mocht/kon eten. Heel vreemd, maar ik was van niets meer zeker. Terwijl ik in het dagelijkse leven stellig achter al mijn gedachten en uitspraken sta.

Drugs maken mij oerdom. Het lukte me 3 uur lang niet eens om de muziek terug aan te zetten nadat ik deze per ongeluk had uitgezet. Achteraf keek ik naar de zoekhistorie in Youtube en zag ik dat ik had gezocht op:
- Mooie muziek
- Iets leuks om naar te kijken
- Muziek met klassieke dingen

Erg confronterend, maar ook erg grappig. Uiteindelijk hebben we heel chill de trip afgemaakt en waren we rond 0:30 volledig vrij van vibraties en slome gedachten. We waren om 15:30 begonnen dus zijn wel echt even zoet geweest. Dit tripreport bevat echt maar hele kleine vlagen van wat ik heb meegemaakt en komt misschien erg chaotisch over. Dat komt omdat ik nog steeds bezig ben te verwerken wat er nou precies gebeurd is. Het is by far de heftigste ervaring die ik ooit gehad heb en heeft me doen realiseren wat voor (destructieve) kracht LSD kan hebben.

Ik heb mij achteraf heel schuldig gevoeld over de vorige keer dat ik LSD had genomen met vriendin. Dat was die keer dat ik dacht 100mic te hebben genomen. Ik had mijn vrienden toen mee naar een strandje genomen en daar het tripje opgezet. Ik ben achteraf ontzettend blij dat wij toen stiekem hele hele lichte LSD zegels hadden, want dat zou erg onverantwoordelijk zijn geweest.

Gelukkig is het 1 groot leermoment geweest en hebben we wel echt een heerlijke topdag gehad. Mijn vriendin vond het ook echt een leuke dag, maar is nog steeds erg onder de indruk van wat er nou is gebeurd. Daardoor heeft ze haar mening nog niet helemaal goed kunnen vormen, ze schommelt ergens tussenin. Op bepaalde punten werd het haar iets teveel. Dan was alles te intens, trad er wat misselijkheid op, en zocht ze wat rust op. De andere vriendin had precies hetzelfde. Ik realiseerde mij dat totaal niet en zocht hun steeds weer op in de andere kamer terwijl ik rondblaatte dat het vast kwam omdat ze teveel kleuren hadden ingeslikt.

Achteraf vond ik dit behoorlijk confronterend omdat ik me had ingesteld op het feit dat ik vast wel in staat zou zijn de trip te onderdrukken indien nodig, en er te zijn voor mijn vrienden. Whoops, leermoment!

Ik wil jullie nog wel echt heel erg bedanken voor alle adviezen en tips, daar hebben we erg veel aan gehad en ook heel erg gewaardeerd.

De volgende trip staat eind maart gepland, maar we gaan even kijken of we dan al zijn bijgekomen van deze mega-ervaring.
Vakantieganger
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di feb 17, 2015 4:43 pm

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor frozentoast » ma maart 02, 2015 8:02 pm

Lijkt wel het verhaal van Hofmann op de fiets. Heeft je vriendin tijdens het trippen nog een beetje haar rouw verwerkt of is dat er niet van gekomen?
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Hassan » di maart 03, 2015 3:09 am

dat vraag ik me ook af, op lsd komen bij mij ook wel eens dingen van vroeger terug die ik dan verwerk namelijk
Hassan
Offline
 

Re: LSD tijdens/na rouw

Berichtdoor Vakantieganger » di maart 03, 2015 11:21 am

Nee daar is ze absoluut niet aan toe gekomen! Misschien wanneer het een wat intiemere, rustige setting was geweest. Nu had het met z'n vieren toch een groot 'elkaar bezig houden'.
Vakantieganger
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: di feb 17, 2015 4:43 pm


Keer terug naar LSD

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner